Vermakelijke onzin, nietwaar?!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hebben jullie ook dat de layout van Hotmail helemaal verneukt is
Mwaoh, eigenlijk alleen het vorige topic. Dit topic werd een beetje verneukt door het domme geneuzel van Buup en niksan.quote:
Eindelijk iemand die het durft te zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwaoh, eigenlijk alleen het vorige topic. Dit topic werd een beetje verneukt door het domme geneuzel van Buup en nikan.
Ja, maar daar gaat het nu niet over.quote:
Ten eerste is het 'niksan'.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwaoh, eigenlijk alleen het vorige topic. Dit topic werd een beetje verneukt door het domme geneuzel van Buup en nikan.
Nou nee. Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
En ten tweede was ons gesprek prettiger om te lezen dan dat overgewaarde, cliché-achtige :R :R![]()
![]()
!!!-gepost
quote:
Jaja, negeer mij maar weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Zo, nu kan ik ook verder met mijn huiswerk.
Wie is "wij"?quote:
Sven vond blijkbaar van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ten tweede was ons gesprek prettiger om te lezen dan dat overgewaarde, cliché-achtige :R :R![]()
![]()
!!!-gepost
Zes van de zeven persoonlijkheden van Bupa. (De zevende neemt een tamelijk neutraal standpunt in, namelijk)quote:
gaat vooral om tijd: als 't aan de rand van de stad is doe ik er 3 kwartier over, moet ik naar 't centrum is 't meteen 2x zolang.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:05 schreef Dizer het volgende:
Je zit met parkeren? Je kan ook naar mijn huis komen in Purmerend, daar je auto kwijt en dan met de bus naar Amsterdam. Kost je wel 1 strippenkaart, maar nog altijd beter dan 5 euro per uur parkeren
Oké.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:17 schreef Svensational het volgende:
Ja, daarvoor zei ik ook wat..
Showchat #557: Dan doe ik het wel ShowChat #555: Rudolph, is dat nou ook een paard?
Idd! En de haat is bij de after-rel veel beter voelbaar!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, de after-rel Wat was boeiender? De rel of het gesprek van Bupa en niksan? is bijna nog boeiender dan de rel zelf
Uhuhquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd! En de haat is bij de after-rel veel beter voelbaar!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar goed, ik ga jullie verlaten en mn pc-tje afkoppelen, want HW gaat hem dit weekend repareren
Quequote:
oh jouw veelvuldig "we" gebruik bezorgde mij een sentimentele flashback,quote:
He! dunn0w is nog altijd zonder capital Dquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jouw veelvuldig "we" gebruik bezorgde mij een sentimentele flashback,
naar de tijd met MM, Riann, Iwan, Wup, Soapie, MirSus, Dunn0w [] en zelfs WIV... en WIJ natuurlijk
maar die tijd is volgens mij wel écht voorbij
ik ga... de vrijdagborrel wacht
Die tijd klinktquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jouw veelvuldig "we" gebruik bezorgde mij een sentimentele flashback,
naar de tijd met MM, Riann, Iwan, Wup, Soapie, MirSus, Dunn0w [] en zelfs WIV... en WIJ natuurlijk
maar die tijd is volgens mij wel écht voorbij
ik ga... de vrijdagborrel wacht
Over ONM enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die tijd klinktsprookjesachtig
! Vertel mij erover!
![]()
quote:
quote:
Ja dat moet je natuurlijk wel zelf uitzoeken.... Maar kijk maar wat je doet. Je komt gewoon al blijf je bij ij slapenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
gaat vooral om tijd: als 't aan de rand van de stad is doe ik er 3 kwartier over, moet ik naar 't centrum is 't meteen 2x zolang.....
maar tegen wie lul ik eigenlijk? je bent allang weg![]()
gebruik ik 'n keer een hoofdletter....................quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:45 schreef Airelle het volgende:
He! dunn0w is nog altijd zonder capital D.
Zit je een beetje iedereen gouden bergen te beloven?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat moet je natuurlijk wel zelf uitzoeken.... Maar kijk maar wat je doet. Je komt gewoon al blijf je bij ij slapen![]()
ik kom sowieso niet, geen tijd en ook niet bijster veel zin....quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Dizer het volgende:
Ja dat moet je natuurlijk wel zelf uitzoeken....
Maar kijk maar wat je doet.
uhuh, zoals ik al zei: je hebt je kans gehad... en je hebt 'm laten liggen....quote:Je komt gewoon al blijf je bij ij slapen![]()
noem jij mij - MIJ!!!! - iedereen???????quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Zit je een beetje iedereen gouden bergen te beloven?!![]()
Je ego is in ieder geval groot genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
noem jij mij - MIJ!!!! - iedereen???????![]()
Hard to get. Ben je die leeftijd niet een beetje gepasseerd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet, geen tijd en ook niet bijster veel zin....
het feit dat 't weer eens living hell is om er te komen motiveert ook niet om zin te maken, vandaar dat ik 't even aanhaalde... was 't dichtbij geweest dan had er een kans bestaan dat ik op 't laatste moment dacht: what the hack, even een rosétje scoren.... snappez-vous!?
[..]
uhuh, zoals ik al zei: je hebt je kans gehad... en je hebt 'm laten liggen....![]()
Jij mag ook blijven slapen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je een beetje iedereen gouden bergen te beloven?!![]()
Not to get........quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef Dizer het volgende:
Hard to get. Ben je die leeftijd niet een beetje gepasseerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |