Ik snap ook niet wat die behaarde ... ehhh ... bejaarde in die snotaap ziet.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef pberends het volgende:
Slimme actie van Junior, is die gast echt zo dom of lijkt het alleen maar zo?
Joost de vader van Sanne.
Na Marnix snap je dat nietquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die behaarde ... ehhh ... bejaarde in die snotaap ziet.
Als je Dr. van Nix hebt gehad durf je waarschijnlijk alles, maar dan nog zijn er grenzen aan het menselijk vermogen.quote:
Ik zou d'r eerst eens goed nemen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef LeBeau het volgende:
Wat een gezeik zeg in dat pakhuis. Je zou die Kyra toch het liefst een nekschot geven.
Aanslagtechnisch is het niet verkeerd dat al dat tuig nu in één en hetzelfde pand woont.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef LeBeau het volgende:
Wat een gezeik zeg in dat pakhuis. Je zou die Kyra toch het liefst een nekschot geven.
Sukkel.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Eén keer raden wie zo stom is geweest om de aflevering van vandaag te wissen i.p.v. Lingo...![]()
![]()
![]()
Ze zou niet misstaan in Gooise Vrouwen [waarin De Buurman ook 'iets' met Buurvrouwen heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 18:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zag net het nieuwe spotje van Essent met buurvrouw Kim Pieters voorbij komen.
De buurman en de buurvrouw gaan fijn een stukje rijden...
Mij wel eigenlijk .. we stonden zelfs achter voordat dit topic geopend werdquote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef Viking84 het volgende:
was het jullie nog niet opgevallen dat de teller nu gelijk staat met de GTST reeks?![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mij wel eigenlijk .. we stonden zelfs achter voordat dit topic geopend werd
En dat terwijl we 1 of 2 topics voorliepen ..quote:
We hebben wel veel meer topics voorgelopenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En dat terwijl we 1 of 2 topics voorliepen ..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
We hebben wel veel meer topics voorgelopen. Toen we begonnen stonden we 18 topics achter
.
haha wat dat betreft is er nog niks veranderd hequote:Enniewee: Kyra.
Dat was voor mijn tijd op FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebben wel veel meer topics voorgelopen. Toen we begonnen stonden we 18 topics achter
.
Maandag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:25 schreef pberends het volgende:
Vanavond komt het toch niet of wel?
Dat ze die kutsport aan Jantje Talpa verkopen......quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Wat een gezeik weer.
Met al het voetbal erbij en we hebben weer gewoon iedere werkdag ONMquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat ze die kutsport aan Jantje Talpa verkopen......
Ik moet bekennen dat ik dat stukje per ongeluk ook heb gezien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:46 schreef babette21 het volgende:
gisteren trouwens erg om haar gelachen in Samen [] , hoe ze die vlieg ving!!
ze blijkt Borderliner te zijn, en zat dus juist niet aan haar pilletjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat stukje per ongeluk ook heb gezien.Even later dacht ze geloof ik dat ze zelf ook kon vliegen. Zat ze net als Niels aan de pilletjes?
quote:Shirina is eerst blij met het onverwachte bezoek van haar vriendin Noor, maar voelt zich al snel ongemakkelijk als Noor haar een beetje té leuk lijkt te vinden. Joost vertelt Daan dat Shirina (Daans ex!) spontaan lesbisch is geworden.
Dat zou tijd worden ook!quote:Bettina verschijnt weer op het werk en kan meteen aan de slag om de puinhopen die Chris Vroman binnen het AZB veroorzaakt heeft op te ruimen.
dit moet uiteraard "haar Noorse vriendin" zijn............. Frida dusquote:haar vriendin Noor
tegenwoordig voelen de so called neptieten anders behoorlijk goed aan!!! dus zo erg is het tegenwoordig dus niet meerquote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
Plastic! Buwèèèrrrccckkk!
Heb je zelf van die nepdingen ofzo?quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef manou het volgende:
tegenwoordig voelen de so called neptieten anders behoorlijk goed aan!!! dus zo erg is het tegenwoordig dus niet meer
En een electricien voor dat kuthol van Juniman. Die flikkerlampen irriteren me mateloos.quote:Op maandag 12 december 2005 19:28 schreef Dos37 het volgende:
Pics van de tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |