Weet ik veelquote:
Dat werd eens tijdquote:
Echt niet.. hoe kom je daar nou weer bij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Die Erodome is wel een terugkerend thema hier
Whehequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Maar ik betaal wel voor jou.
Nou anders ga ik wel weer weg hoor als je zo blijft zeuren en ga ik ook niet meer naar de meet en kan je me niet in levende lijven zienquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
:’( Ik wilde alleen maar dat iedereen vrienden werd! :’( EN NATUURLIJK DACHT IK DAT HET OM JOU GING, STOMME KUT!!!!1!1![]()
Dizer zei toch dat hij “iemand die hem de les leest niet wilde meeten”?! JIJ WAS DE ENIGE DIE NAAR DE MEET KWAM EN HEM HAD! GRMBL! KRNFT!!!!1!
![]()
rrrrrrrrrrr!
[..]![]()
"prison-style" ...
![]()
[..]
IK ZEG TOCH NET DAT HET LOGISCH WAS DAT IK DACHT DAT HET DOOR JOU KWAM!/!!?!?!????!![]()
![]()
!!!!!!!! HET STAAT NOTA BENE IN DEZELFDE POST ALS DIE JE NU AAN HET LEZEN BENT!!!!11!! EN DAN BLIJF JE ER OP DOOR GAAN!1!!!!!!
![]()
![]()
!111!!!
Kots is op.
Hmm, dat wordt nog leuk.quote:Daar moeten de drie finalisten onder meer het nummer Watskeburt?! van De Jeugd Van Tegenwoordig op een zo origineel mogelijke manier coveren.
Nehhhquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je Giel zien of niet?
Fuck werk!
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
:’( Ik wilde alleen maar dat iedereen vrienden werd! :’( EN NATUURLIJK DACHT IK DAT HET OM JOU GING, STOMME KUT!!!!1!1![]()
Dizer zei toch dat hij “iemand die hem de les leest niet wilde meeten”?! JIJ WAS DE ENIGE DIE NAAR DE MEET KWAM EN HEM HAD! GRMBL! KRNFT!!!!1!
![]()
rrrrrrrrrrr!
quote:IK ZEG TOCH NET DAT HET LOGISCH WAS DAT IK DACHT DAT HET DOOR JOU KWAM!/!!?!?!????!![]()
![]()
!!!!!!!! HET STAAT NOTA BENE IN DEZELFDE POST ALS DIE JE NU AAN HET LEZEN BENT!!!!11!! EN DAN BLIJF JE ER OP DOOR GAAN!1!!!!!!
![]()
![]()
!111!!!
Kots is op.
quote:
quote:Jij gaat zeker voor Jeremy's
quote:Ik stem op Parachute![]()
Moet ie wat goedmaken of zo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:Ik slaap volgende week met HW in het Krasnapolsky hotel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:Ik slaap volgende week met HW in het Krasnapolsky hotel
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
!
[..]!
! Wat ken je me toch slecht
[..]!
! Wat ken ik je toch goed
Nee, natuurlijk nietquote:
Nee dan is het goed. Anders moeten we natuurlijk weer gaan voorbreiden op een dronken MBquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Dat heeft ie gewoon voor me over
quote:
quote:
Als die er is, zal ik het proberen.quote:Veel plezier daar en doe Giel de groeten van mij!![]()
Ik ga weer verder met mijn huiswerk
betaamd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat we ook wel een beetje zullen slapen hoorOver andere activiteiten laat ik me natuurlijk niet uit, zoals een net meisje betaamd
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Anders moeten we natuurlijk weer gaan voorbreiden op een dronken MB
quote:Wireless Internet is beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |