Nee,die mag uitslapen van BB.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Copycat het volgende:
Is Roel al op?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen,iedereen al bijgekomen van Dido,s vertrek.
Hij zou inderdaad eens niet met fluwelen handschoentjes worden aangepaktquote:
Ik had echt Dido niet verwacht,viel van verbazing van de stoel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
was een beetje verwacht het zou tussen dido en nath gaan.
Volgende week tussen Roel en Nath let maar op.
In de eerste tussenstand staat roel onder nath.
Ik denk dat Hummy hem als winnaar wil hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad eens niet met fluwelen handschoentjes worden aangepakt.
Aan de opbouw van de tussenstand s kon je het zien aankomen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had echt Dido niet verwacht,viel van verbazing van de stoel.
Ben wel heel blij hoor![]()
Je zit hier wel in een spel hoor,die andere hebben steeds maatjes verloren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Bartoli het volgende:
zouden jullie wel opstaan als jullie in een soortgelijke situatie als roel nu zaten? een relatie in het huis en dat dan iemand vertrekt. Ik ben bang dat jullie ook verdrietig, beduusd en geen raad meer wisten. Dat jullie ook met andere mensen gingen praten en vervolgens zolang mogelijk doorslapen. Althans het komt in mijn omgeving wel bekend voor.
en nu maar wachten op de capsquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef LuukBes het volgende:
Die Nathalie heeft alleen een tshirt onder die badjas he. Ik zag een geweldig ranzige muts tevoorschijnkomen toen ze met der benen gespreid van die bank afgleed om op de grond te gaan zitten.
I'm still shocked, this was some damn ugly pussy. [afbeelding]
Tussen die 12 en 17 hoorde een vrouwenstem tegen de regie zoiets zeggen als zeggen: 'dit duurt te lang, even reclameblokje?' Dan volgt die 'knip in het beeld' en is het ineens 17. Misschien is de truuk met de Kijkshopweegschaal 'semi- live' uitgezonden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:22 schreef Dropkick het volgende:
Ging de weegschaal bij het wegen van het zand nu ineens van 12 naar 17 gram?
tussen maatjes en verliefd zijn zit een heel groot verschilquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je zit hier wel in een spel hoor,die andere hebben steeds maatjes verloren.
Ik hield steeds de tweede plek in de gaten en dat was Lieske,had hier begrepen dat steeds de tweede eruit vloog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Aan de opbouw van de tussenstand s kon je het zien aankomen.
nath liep de hele avond in op dido daarom was de eind uitslag geen verrassing voor mij.
Het was een heerlijke avond eindelijk gerechtigheid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef Manu82 het volgende:
Wat een kut avond gisteren, mja moet nu werken, tot vanavond!!!
Ik heb haar wat eerder zien rondlopen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef LuukBes het volgende:
Die Nathalie heeft alleen een tshirt onder die badjas he. Ik zag een geweldig ranzige muts tevoorschijnkomen toen ze met der benen gespreid van die bank afgleed om op de grond te gaan zitten.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een heerlijke avond eindelijk gerechtigheid.
Had al een paar weken geleden moeten gebeuren... en dat Chantal of Rob er nog in had gezeten nu.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een heerlijke avond eindelijk gerechtigheid.
Nee, daar was ik ook bang voor maar op na de 2e tussenstand vermoedde ik dat Dido zou gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hield steeds de tweede plek in de gaten en dat was Lieske,had hier begrepen dat steeds de tweede eruit vloog.
Rob had gemogen. Chantal de herr flick onder de gasten no wayquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had al een paar weken geleden moeten gebeuren... en dat Chantal of Rob er nog in had gezeten nu.
Ja, dat viel me ook al gelijk op. Kan nooit fris zijn gegaan als je het zo zag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vond het ook al zo maf, van die 12 gram, vroeg me ook even af of ik het nu verkeerd gezien had. Ze had best nog veel zand op haar handen zitten, maar toen het genoeg was zat er nog steeds veel op, dus volgensmij klopt er niets van.
Chantal en Rob ben blij dat die al thuis zitten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had al een paar weken geleden moeten gebeuren... en dat Chantal of Rob er nog in had gezeten nu.
Ingrid was ook verliefd,hield Roel ook geen rekening mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tussen maatjes en verliefd zijn zit een heel groot verschil
je bedoeld met ing en menno? hmm dat was toch anders dan bij dido en roelquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ingrid was ook verliefd,hield Roel ook geen rekening mee.
Ik vind het echt niet zielig hoor.
is die weg dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen,iedereen al bijgekomen van Dido,s vertrek.
Nath haar handen waren nat en er bleef wel erg veel zand aan plakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al gelijk op. Kan nooit fris zijn gegaan als je het zo zag.
Het is dat ik geen zand in de buurt heb anders zou ik, met vochtige handpalmen om de werkelijkheid na te bootsen, zelf even uitproberen of er na afvegen nog 1/3e aan blijft kleven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vond het ook al zo maf, van die 12 gram, vroeg me ook even af of ik het nu verkeerd gezien had. Ze had best nog veel zand op haar handen zitten, maar toen het genoeg was zat er nog steeds veel op, dus volgensmij klopt er niets van.
Wat is dat???quote:
Ik denk dat ze gewoon naar een mooie ronde 250.000 euro toewillen als prijzenpot.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nath haar handen waren nat en er bleef wel erg veel zand aan plakken.
Het duurde even voordat haar handen schoon waren.
Voor Talpa is alleen maar gunstiger als de opdracht mislukt.
Het scheelt hun 50.000 euro uit te keren.
Probeer het eens met bloemquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:56 schreef barman het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zand in de buurt heb anders zou ik, met vochtige handpalmen om de werkelijkheid na te bootsen, zelf even uitproberen of er na afvegen nog 1/3e aan blijft kleven.
We worden voor de zoveelste keer belazerd !!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al gelijk op. Kan nooit fris zijn gegaan als je het zo zag.
Dat heeft een ander soortelijk gewicht: 20 gram bloem is veel meer dan 20 gram zand. Bovendien zuigt bloem vocht op.quote:
Coenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
drol van Coen???
hahaha..
Jostie: watjûh!!!!!
vind ik niet het is mijn geld niet en verder is het een leuk gedrag voor de winnaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:57 schreef Minouishere het volgende:
[..]
We worden voor de zoveelste keer belazerd !!
Dat denk ik toch niet,BB en de groep heeft ingespeelt op het onzekere gedrag van Ingrid om ze zo uit elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je bedoeld met ing en menno? hmm dat was toch anders dan bij dido en roel
Idd maar dit is een BB huis.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Bartoli het volgende:
zouden jullie wel opstaan als jullie in een soortgelijke situatie als roel nu zaten? een relatie in het huis en dat dan iemand vertrekt. Ik ben bang dat jullie ook verdrietig, beduusd en geen raad meer wisten. Dat jullie ook met andere mensen gingen praten en vervolgens zolang mogelijk doorslapen. Althans het komt in mijn omgeving wel bekend voor.
Dido was al zo onzeker als de pest.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet,BB en de groep heeft ingespeelt op het onzekere gedrag van Ingrid om ze zo uit elkaar te krijgen.
Als BB hetzelfde had gedaan bij Dido ,was Dido ook onzeker geworden.
Gohquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef barman het volgende:
[..]
Dat heeft een ander soortelijk gewicht: 20 gram bloem is veel meer dan 20 gram zand. Bovendien zuigt bloem vocht op.
ze hebben Naat gewoon gematst omdat ze ook al een weekopdracht had verpest, het was toch inderdaad raar dat die weegschaal van 12 naar 17 sprong? en je zag haar handen toen ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
vind ik niet het is mijn geld niet en verder is het een leuk gedrag voor de winnaar.
hebben ze geprobeerd. Maar Roel heeft zich niet laten kennen hierin. Menno was volgens mij wat dat betreft net als Ing ook onzeker waardoor de liefde in huis niet verder ging. Als Menno ook had doorgezet of ing voor mijn part was het ook een romance geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet,BB en de groep heeft ingespeelt op het onzekere gedrag van Ingrid om ze zo uit elkaar te krijgen.
Als BB hetzelfde had gedaan bij Dido ,was Dido ook onzeker geworden.
ja ok had gekund. Maar denk niet dat BB Roel in deze laat gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:02 schreef redhair het volgende:
[..]
Idd maar dit is een BB huis.Hij had ook met d'r mee kunnen gaan.!!L
iefde gaat toch boven geld?
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het eerlijk verlopen er zat een hele berg zand aan haar handen geplakt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ze hebben Naat gewoon gematst omdat ze ook al een weekopdracht had verpest, het was toch inderdaad raar dat die weegschaal van 12 naar 17 sprong? en je zag haar handen toen ook niet.
er zat ook een hele hoop zand aan haar handen. Maar of dat nog 6 gram was weet ik niet. In ieder geval weer 50.000 euro extra dus who caresquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerlijk verlopen er zat een hele berg zand aan haar handen geplakt.
Maar goed ik kan me vergissen dan zou ik de live uitzending nog een keer moeten bekijken.
Ga ik ook nog maar 's doen danquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerlijk verlopen er zat een hele berg zand aan haar handen geplakt.
Maar goed ik kan me vergissen dan zou ik de live uitzending nog een keer moeten bekijken.
Jammer ik heb dat stukje ook gemist. Het schijnt er raar uit te hebben gezien maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier mee gaan sjoemelen terwijl iedereen er omheen zit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een vrijwillige exit kan altijd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Bartoli het volgende:
ja ok had gekund. Maar denk niet dat BB Roel in deze laat gaan
Je kan vrijwillig gaan.Heeft Tanja ook gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ok had gekund. Maar denk niet dat BB Roel in deze laat gaan
inderdaad who caresquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er zat ook een hele hoop zand aan haar handen. Maar of dat nog 6 gram was weet ik niet. In ieder geval weer 50.000 euro extra dus who cares
Maar dat kost roel geldquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef redhair het volgende:
[..]
Je kan vrijwillig gaan.Heeft Tanja ook gedaan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hebben ze geprobeerd. Maar Roel heeft zich niet laten kennen hierin. Menno was volgens mij wat dat betreft net als Ing ook onzeker waardoor de liefde in huis niet verder ging. Als Menno ook had doorgezet of ing voor mijn part was het ook een romance geweest.
Ik ben van mening dat je als BB dat probeert tegengas moet geven zoals Roel doet. En niet zoals Menno doen van "och ja het zal wel"
Althans zo zag ik het
Ingrid was een verliefde puber en moest meer naar de groep toe anders kon het verkeerd aflopen voor haar.
Menno was daar denk een watje in,die liet haar kiezen.
Tegen Roel en Dido is het nooit zo hard gezegt.
Maar had wel eens willen zien als ze het tegen Dido zo cru hadden gebracht.
snap niet dat je daar nog druk over maakt Lieske vertelt die soort verhalen al drie maanden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:11 schreef pullup het volgende:
Lieske weer met een briljant verhaal: "Een club genootje en daar het huisgenootje van en haar vader die is Gynaecoloog en die zegt....![]()
Och ik mag dat toch even noteren. Er zit na drie maanden niet echt ontwikkeling in, maar dat is bij niemand daar in het huis.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
snap niet dat je daar nog druk over maakt Lieske vertelt die soort verhalen al drie maanden.
Heb je daar via alle links om de streams te bekijken last van ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd...
Maar.. nu krijg ik niet alle 4 de streams tegelijk werkend. Dan blijven de beelden trillen. Kent iemand dit probleem???
volgens mij wel... ff de laatste checkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je daar via alle links om de streams te bekijken last van ?
Sorry... bij mij werkte datquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:27 schreef Kleintje het volgende:
Yeps... met allemaal...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:34 schreef Jojogirl het volgende:
Roel wil drie kratten bier voor zichzelf?! Gaat lekker met die jongen.
codec probleem misschienquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd...
Maar.. nu krijg ik niet alle 4 de streams tegelijk werkend. Dan blijven de beelden trillen. Kent iemand dit probleem???
Roel moet de finale halen dit mij nu wel erg duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef redhair het volgende:
gut gut wat wordt Roeltje weer in de watten gelegd.![]()
als de sigaretten op zijn dan kan ie even bellen
.Zou Hummie bang zijn dat het ventje anders een drift aanval krijgt.
![]()
Ja dit is de hardste BB ooit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef redhair het volgende:
gut gut wat wordt Roeltje weer in de watten gelegd.![]()
als de sigaretten op zijn dan kan ie even bellen
.Zou Hummie bang zijn dat het ventje anders een drift aanval krijgt.
![]()
Ben echt bang dat hij de winnaar word.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel moet de finale halen dit mij nu wel erg duidelijk geworden.
nee, dat niet het zal gaan tussen Joost en Ingrid en heel misschien Lieske.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben echt bang dat hij de winnaar word.
Sorry hoor, maar dit scenario hadden we al in deel 1 met Bart en Sabine en ook toen was ik blij dat ze uit elkaar gehaald werden door een exit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Is dit forum verworden tot een clubje zielepoten die niets anders te doen hebben
dan op een walgelijke manier afgeven op Dido en Roel?
Zij tweeen steken voor mij met kop en schouders boven iedereen uit. Inclusief hun
zwakheden. Heb maanden met hun tweeen meegeleefd. Hun relatie is de absolute
redding geweest van deze BB. Hoop dan ook echt dat het wat wordt tussen die twee.
En voor fans van een puberaal kind en duimelotje (in een BB huis). Arme arme mensen.
Doe jij niet hetzelfde over die andere bewoners,ik gun iedereen zijn favoriet maar als die dan weggaat ga dan niet andere afzeiken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Is dit forum verworden tot een clubje zielepoten die niets anders te doen hebben
Zij tweeen steken voor mij met kop en schouders boven iedereen uit. Inclusief hun
redding geweest van deze BB. Hoop dan ook echt dat het wat wordt tussen die twee.
En voor fans van een puberaal kind en duimelotje (in een BB huis). Arme arme mensen.
Alle bewoners worden hier scherp aangepakt en terecht het gaat over veel geld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Word wel eens tijd dat er weer een man wint,na Bart waren het allemaal vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet het zal gaan tussen Joost en Ingrid en heel misschien Lieske.
Maar Roel gaat deze BB niet winnen dan zou het een kopie van BB1 zijn.
Ingrid en Lieske gaan Roel de komende dagen aanpakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:55 schreef Gia het volgende:
Ik gok trouwens dat Roel een beetje een Bart-imitator is, omdat hij denkt dat hij zo kan winnen.
Dat zou betekenen dat hij, nadat zijn 'verdriet' verwerkt is, allemaal rotgeintjes uit gaat halen om in de kijker te komen. Goh, dan kots ik echt helemaal op hem.
Ja, omdat men Nathalie nog liever eruit heeft dan Roel. De finale bestaat uit vier personen. Er hoeft er nog maar één uit.quote:
Eigenlijk gun ik het Lieske omdat zij het meeste lef heeft getoond in het huis.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word wel eens tijd dat er weer een man wint,na Bart waren het allemaal vrouwen.
Zelf denk ik dat Hummie Roel wil,maar ik gun het Ingrid het meest.
Hmmm man zeker die dit zegt.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik het Lieske omdat zij het meeste lef heeft getoond in het huis.
Door niet alles te pikken, nominaties gewoon te accepteren, redelijk eerlijk tegenover iedereen, zegt vrij veel alles recht in iemands gezicht, geen gedraai, mooi lichaam, lekkere kop. Lieske mag winnen![]()
Om de verkoop van badjassen te stimuleren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:03 schreef nicoleV het volgende:
Waarom mogen ze in die badjassen blijven rondlopen..
Het zou wel een stunt zijn,maar ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen en als je gisteren ook zag hoe ze op al die schoonhreidsartikelen reageerde,kan je zien dat ze al die dure merken geen eens kent.Lieske heeft het volgens mij veel beter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Door niet alles te pikken, nominaties gewoon te accepteren, redelijk eerlijk tegenover iedereen, zegt vrij veel alles recht in iemands gezicht, geen gedraai, mooi lichaam, lekkere kop. Lieske mag winnen![]()
Rot effe op kutn00b.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Scherp aanpakken is geen probleem. Iedereen zijn favorieten. Niets mis mee.
Wat ik zeg is dat er hier een sfeertje is ontstaan waarin het niet meer om de
argumenten voor of tegen Dido en Roel is maar om het zo hard en zo smakeloos
als maar mogelijk is neer te pennen.
Een opmerking dat Roel na een paar biertjes de hond wel even zal aanranden
vind ik echt niet kunnen. Modorator grijp aub in bij dit soort taalgebruik!!!!!
Kritiek op personen. prima, maar let dan een beetje op je taalgebruik.
Smakeloos schelden om het schelden slaat alleen terug op jezelf.
hoezo heeft Ingrid nou weer schulden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
Het zou wel een stunt zijn,maar ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen en als je gisteren ook zag hoe ze op al die schoonhreidsartikelen reageerde,kan je zien dat ze al die dure merken geen eens kent.Lieske heeft het volgens mij veel beter.
dat kwart miljoen gaat allemaal op aan de psychiater, als er eentje rijp voor isquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen
De grens waarop een modje ingrijpt is erg hoog misschien zelfs iets te hoog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Denk dat het wel meevalt hoor, gisteren werd Roel op zijn vingers getikt omdat ie met douchegel van Ingrid aan het douchen was......ongeveer 25 euro koste het tubetje zei ze.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn,maar ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen en als je gisteren ook zag hoe ze op al die schoonhreidsartikelen reageerde,kan je zien dat ze al die dure merken geen eens kent.Lieske heeft het volgens mij veel beter.
Bij mij niet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef Vigile het volgende:
De streams liggen er uit?
Lieske heeft het finacieel beter maar het gaat mij om het spel en hoe iemand dat de afgelopen maanden heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ingrid en Lieske waren te lang in beeld, het glas is gesprongen. Wordt nu aan gewerkt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef Vigile het volgende:
De streams liggen er uit?
De sfeer wordt er hier, naarmate het einde van bb naderd, niet beter op merk ikquote:
Ik hou niet van nsb'ers die om modjes roepen.quote:
Dan heeft niemand het verdient....soms zo saai deze mensen....zoals ze nu samen die boodschappen aan het bestellen zijn.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft het finacieel beter maar het gaat mij om het spel en hoe iemand dat de afgelopen maanden heeft gespeeld.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is verschrikkelijk jammer terwijl het helemaal niet hoeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De sfeer wordt er, naarmate het einde van bb naderd, niet beter op merk ik![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Moderators doe wat!
Oh wacht, dat was mijn opmerking...
Je moet het denk ik allemaal wat minder serieus nemen.
Heeft met haar studie te maken ofzo en ze heeft steeds bij geleent,ze weet geen eens hoeveel het was.Rob heeft haar nog het advies gegeven om meteen daar achteraan te gaan als ze het huis uitkomt.Het gaat wel om een heleboel geld begreep ik.quote:
best wel eens, ik denk nu slechts in termen van misgunnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:15 schreef nicoleV het volgende:
Dan heeft niemand het verdient....soms zo saai deze mensen....zoals ze nu samen die boodschappen aan het bestellen zijn.....
Filmpjequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef theMi het volgende:
Heeft iemand hier misschien even een linkje naar de live- en internetuitzending?
Ik heb nog geen tijd gehad om alles na te lezen, en zou niet weten waar ik ze vinden moet...
Er zijn ontzettend veel studenten met studieschulden boven de 10.000 euro, zo bijzonder is dat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef rooie3 het volgende:
Heeft met haar studie te maken ofzo en ze heeft steeds bij geleent,ze weet geen eens hoeveel het was.Rob heeft haar nog het advies gegeven om meteen daar achteraan te gaan als ze het huis uitkomt.Het gaat wel om een heleboel geld begreep ik.
Om zijn zielepijn te verlichten is BB zeer coulant en mag ie weer roken. Sterker: hij heeft gisteren een pakje sigaretten gekregen en als ie meer rookwaar wilt, hoeft ie alleen maar even te bellen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef boopsy het volgende:
ik las dat roel vanacht zat te roken k dacht dat hij tot zaterdag niet meer mocht roken weet iemand hoe dit zit zou hij daarom in de dagboekkamer geweest zij en zij geld ervoor hebben moeten inleveren
Roel lijkt me echt het type wat met een biertje op zich vergrijpt aan een onschuldig en niet weerbaar wezen. Het lijkt me inderdaad sterk dat hij het beest zou hebben aangerand, maar hij lijkt me echt zon misselijk mannetje wat zon onschuldig beest een rotschop geeft in een dronken bui...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
\Een opmerking dat Roel na een paar biertjes de hond wel even zal aanranden
vind ik echt niet kunnen. Modorator grijp aub in bij dit soort taalgebruik!!!!!\
Die zijn tot donderdagavond dronken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:21 schreef MissHobje het volgende:
19 flessen wijn totaal en dan nog 2 kratjes bier.. maar die wijn
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op johquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die zijn tot donderdagavond dronken.![]()
![]()
Ja heb nooit gestudeerd dus dat weet ik niet,maar dacht dat het wel om 50.000 euro ging.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel studenten met studieschulden boven de 10.000 euro, zo bijzonder is dat niet.
50.000 is inderdaad veel, wat voor studie heeft ze gedaan en hoe lang heeft ze erover gedaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef rooie3 het volgende:
Ja heb nooit gestudeerd dus dat weet ik niet,maar dacht dat het wel om 50.000 euro ging.
17 flessen wijn met ze vieren op drinken dat lijkt mij een beetje sterk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op joh
En die kan weleens heel fout wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op joh
En Ingrid vergrijpt zich aan Joost.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
17 flessen wijn met ze vieren op drinken dat lijkt mij een beetje sterk.
Maar goed als die naar binnen zijn gewerkt liggen Nath en Roel naast elkaar
Die heeft inderdaad zijn werk niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef Foreverblue het volgende:
Degene die de reclame op artikelen moet afplakken is nu ontslagen denk ik
[afbeelding]
Ze zijn wel mild he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef MissHobje het volgende:
WTF ze krijgen de koffie en olijfolie ook van BBmazzelpikkies daar!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En die kan weleens heel fout worden
BEW trouwens![]()
Weet ik echt niet,zat ze toen in het badje tegen Rob en Joost te vertellen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
50.000 is inderdaad veel, wat voor studie heeft ze gedaan en hoe lang heeft ze erover gedaan?
Ze mogen bijna naar huisquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:31 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff wat worden ze weer ontzettend gematst zeg. Waarom in hemelsnaam?
Kan het ook wel begrijpen hoor, ze zitten er tenslotte al een lange tijdquote:
quote:Haai
Flink feest met 5 man. Lijkt waarschijnlijk op het verjaardagsfeestje van American_Nightmare.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een leuk feestje als slot gaat er bij wel in.
Het is erg lang geleden dat we een leuk feest hebben gezien.
In een zeer zwaar beveiligd TBS Kliniekquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan het ook wel begrijpen hoor, ze zitten er tenslotte al een lange tijd![]()
[..]![]()
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Flink feest met 5 man. Lijkt waarschijnlijk op het verjaardagsfeestje van American_Nightmare.
Ingeblikte Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef D.Rose het volgende:
gezichsmasker vitamine
2x rood wijn
2x rose
2x Marlboro
2x Stuyvesant
1x dadels
5x banaan
1x ciabata afbak
1 zak knotsen
2x salamipizza
1 koffie
1x olijfolie
heb vast iets gemist, maareh, wat gaan ze eten
en hadden ze niet meer rose?
Vooral dat kleine hetequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
Roel heeft 1 kleine hele hete witte was
De muziek is wel aardig maar 5 mensen is toch wel erg weinig. Zo'n avond hadden ze een week of 5 geleden moeten houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.
Ja schiet niet echt op met 5 mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
De muziek is wel aardig maar 5 mensen is toch wel erg weinig. Zo'n avond hadden ze een week of 5 geleden moeten houden.
ah, ok, duidelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
@D.Rose Dat is hiervoor al besteld
Misschien komen er artiesten op bezoek je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
De muziek is wel aardig maar 5 mensen is toch wel erg weinig. Zo'n avond hadden ze een week of 5 geleden moeten houden.
Zou leuk wezen ,effe voor een avond de oud bewoners op bezoek en dan feesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien komen er artiesten op bezoek je weet maar nooit.
Ik ga zeker kijken en zie wel hoe laat het gaat worden.
Met Linda wordt het zeker een HOERENFEEST.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ,effe voor een avond de oud bewoners op bezoek en dan feesten.
Misschien dat het met de danseressen van de Baja Beach club nog een interessante avond kan worden maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ,effe voor een avond de oud bewoners op bezoek en dan feesten.
Ja een foute hits avondquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ik iets gemist? Staat er een speciale feestavond in het programma dan?
Ah om hem op te beuren ws.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo iets had Roel vannacht te horen gekregen
Yepquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah om hem op te beuren ws.En hij vertelde dat vanmorgen tegen de rest van de groep neem ik aan
striptease Dames en Herenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Misschien dat het met de danseressen van de Baja Beach club nog een interessante avond kan worden maar ik vrees het ergste.
Klinkt goed, ik ga er straks even een blikje op werpen moet zo even wat anders doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:51 schreef CartWOman het volgende:
De foute top 40-avond *O*
Dat dus. Leuk!![]()
En nu maar hopen dat de muziek niet om 0:00 stopt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:51 schreef CartWOman het volgende:
De foute top 40-avond *O*
Dat dus. Leuk!![]()
Je kan de top40 zelf samenstellen http://www.kijkshop.nlquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ga er straks even een blikje op werpen moet zo even wat anders doen![]()
Ga ik straks zeker even doen en dan knal ik mijn lijstje er ook even bijquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan de top40 zelf samenstellen http://www.kijkshop.nl
Met zo'n groepje van 5 maakt me dat niet zoveel uit, spannende dingen hoeven we niet meer te verwachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de muziek niet om 0:00 stopt.
Want hierna gaat iedereen meestal meteen slapen.
Misschien nog een kwaaie dronk van onze 'stoere' kraker maar dan heb je het wel gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met zo'n groepje van 5 maakt me dat niet zoveel uit, spannende dingen hoeven we niet meer te verwachten.![]()
nou nouquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik blijf er positief over beter iets dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met zo'n groepje van 5 maakt me dat niet zoveel uit, spannende dingen hoeven we niet meer te verwachten.![]()
Oe ja, daar zeg je wat, er moet nog iemand boeten natuurlijk...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien nog een kwaaie dronk van onze 'stoere' kraker maar dan heb je het wel gehad
Ik had het over ongewenste intimiteiten... jij maakt daar dierenverkrachting van.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Nog een reactie dan. Opmerkingen over dierenverkrachting (...)
De oud bewoners worden er bijgegooidquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.
Dan mag Dido Roel wel extra in de gaten gaan houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De oud bewoners worden er bijgegooid
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Neem het allemaal niet zo serieus!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:14 schreef sleepy1958 het volgende:
Ongewenste intimiteiten van een weerloos dier (ja echt deze opmerking heeft mij
diep geraakt vandaar dat ik er over blijf doorgaan) ligt echt dicht tegen verkrachting
aan.
Dido's bijdrage van de afgelopen weken :quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
Goh wat een lust om de streams te volgen. Weer zo'n geweldige zet Dido eruit dat levert mooie tv op dachten ze waarschijnlijk. Maar wat gebeurd er Roel verdrinkt van verdriet in het bubbelbad. Jut en jul huppellen elkaars aars weer eens achterna en Nathalie loopt zoals altijd nietszeggend rond. Hummie bedankt je hebt het weer mooi voor mekaar.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef LuukBes het volgende:
Om nog rijker te wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef redhair het volgende:
[..]
Ik ook en dat gezeur dat ze rijke ouders heeft onzin. Waarom werken beide dan?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
zeg, willen jullie wel even ophouden met die ranzige Nathalieplaatjes...
werd er totaal onvoorbereid mee geconfronteerd op SHO
ja ze verspreiden zich sneller dan welke soa ook....
ach we zijn allemaal wat uitgelaten... komt natuurlijk door het fijne vertrek van Dizer Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik ben vandaag wel heel erg slecht bezig, geloof ik...
Sorry!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
zeg, willen jullie wel even ophouden met die ranzige Nathalieplaatjes...
werd er totaal onvoorbereid mee geconfronteerd op SHO
ja ze verspreiden zich sneller dan welke soa ook....
De moderator beslist of een user te ver gaat in zijn opmerkingen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:14 schreef sleepy1958 het volgende:
Ongewenste intimiteiten van een weerloos dier (ja echt deze opmerking heeft mij
diep geraakt vandaar dat ik er over blijf doorgaan) ligt echt dicht tegen verkrachting
aan. Om zo'n soort reactie richting Roel te geven vind ik echt van een laagheid zonder
weerga. En verder een discussie over het taalgebruik hier voeren is vast wel eens
eerder (hier of in een apart topic) gedaan. Hoop verder alleen dat dit een paar mensen
aan het denken heeft gezet. Punt.
niks nieuws toch. Dat heeft ze ook in het huis tegen hem gezegdquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
Misschien zouden ze hem zelfs wel het stukje hebben laten zien waarin Dido direct nadat ze uit het huis komt tegen Ruud de Wild zegt niet echt vertrouwen in haar relatie met Roel te hebben.
Ik dacht juist dat ze de laatste dagen hem had verzekerd dat het allemaal goed zat tussen hen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Bartoli het volgende:
niks nieuws toch. Dat heeft ze ook in het huis tegen hem gezegd
Ben ik niet met je eens, als Dido was gebleven hadden die twee jaloerse dames: Ingrid en haar hondje, niet zo vrolijk geweest als nu......het is nu meer een groep inplaats van twee......quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido's bijdrage van de afgelopen weken :
'jank ik ben genomineerd'
'Roel wat vindt je nou zo leuk aan me'
qua mooie tv had het had echt niet uitgemaakt als er iemand anders vetrokken was
Dat heeft ze ook gezegd, maar ook genoeg signalen gegeven waardoor Roel het nu echt niet weet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de laatste dagen hem had verzekerd dat het allemaal goed zat tussen hen?
quote:
Ah okay.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef PieddeNaat het volgende:
Dat heeft ze ook gezegd, maar ook genoeg signalen gegeven waardoor Roel het nu echt niet weet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Kijk maar naar de foto boven van Nathalie
zo, jij bent gemeenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:Kijk maar naar de foto boven van Nathalie
Valt toch wel mee?quote:
In het intervieuw op de Talpa site zegt ze duidelijk dat ze er staat als hij het huis uit komt en dat ze dan wel zien hoe het verder loopt. Ze had het er moeilijk mee om hem te zien huilen en wilde het liefst naar hem toe. Dus daaruit kun je concluderen dat het vooralsnog goed zit tussen hen maar je weet natuurlijk nooit wat er na het zien van de Linda beelden gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de laatste dagen hem had verzekerd dat het allemaal goed zat tussen hen?
ik vind de dames niet jaloers maar goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef nicoleV het volgende:
Ben ik niet met je eens, als Dido was gebleven hadden die twee jaloerse dames: Ingrid en haar hondje, niet zo vrolijk geweest als nu......het is nu meer een groep inplaats van twee......
Och, ook eigenlijk wel, zeker als je ze niet wilt zien maar het toch knagen blijft. Heb wel te doen met hem: die twijfel en geen mogelijkheid die op te lossen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay.
Signalen zijn ook niet bepaald het duidelijkste communicatiemiddel...
Zaterdag kan hij zijn verdriet verdrinken en dat zal gebeuren ook. Hoop dat de ambulance gereed staat als zijn dillerium in werking treed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:05 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Och, ook eigenlijk wel, zeker als je ze niet wilt zien maar het toch knagen blijft. Heb wel te doen met hem: die twijfel en geen mogelijkheid die op te lossen.
Ik denk niet dat die beelden nog een groot probleem zijn. Het zou erger geweest zijn als Roel het niet verteld had en dat Dido er deze week thuis pas zou achterkomen via een videoband. Of nadat haar zusjes of mama het verteld hadden. Maar het feit dat Dido, dido's moeder en haar zusjes Roel een leuke jongen vonden waar ze geen genoeg van konden krijgen zegt toch wel wat. Als Dido's kant en Roel zijn kant (qua familie) het wel OK en leuk vindt voorzie ik geen problemen om het verder te proberen. Of Dido het dan ook lang met hem gaat uithouden omdat ze totaal verschillen qua doen dat is een andere vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
maar je weet natuurlijk nooit wat er na het zien van de Linda beelden gaat gebeuren.
Gelukkig toen Dido er nog inzat was het niet saai.Roel gaan we even een tukkie doen?Echt spannend 2 mensen die liggen te slapen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef nicoleV het volgende:
het is zo gezapig nu vreselijk gewoon...ze gaan nu gezellig een kopje thee drinken met een stukje chocolade.......echt so fukin saai
Beetje geduld, zit echt nog potentie in mits je niet heftig spectakel verwacht. (bwwquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig toen Dido er nog inzat was het niet saai.Roel gaan we even een tukkie doen?Echt spannend 2 mensen die liggen te slapen.
Morgen verwacht ik veel van.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:15 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Beetje geduld, zit echt nog potentie in mits je niet heftig spectakel verwacht. (bww)
Dat zal inderdaad het grootste struikelblok gaan vormen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beelden nog een groot probleem zijn. Het zou erger geweest zijn als Roel het niet verteld had en dat Dido er deze week thuis pas zou achterkomen via een videoband. Of nadat haar zusjes of mama het verteld hadden. Maar het feit dat Dido, dido's moeder en haar zusjes Roel een leuke jongen vonden waar ze geen genoeg van konden krijgen zegt toch wel wat. Als Dido's kant en Roel zijn kant (qua familie) het wel OK en leuk vindt voorzie ik geen problemen om het verder te proberen. Of Dido het dan ook lang met hem gaat uithouden omdat ze totaal verschillen qua doen dat is een andere vraag.
vanmorgen vloog ze nog........quote:
ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken. Die om Dido gaat roepen en weet ik wat nog meerquote:
Daar verheug ik me ook op. Gisteren echt gelachen toen hij Hummie en co voor regelneukers uitmaakte.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken. Die om Dido gaat roepen en weet ik wat nog meer![]()
Lijkt me fun
Eerlijk gezegd had ik Roel al opgegeven. Ik dacht die gaat constant zitten jammeren en zieken als Dido weg is. Valt me eigenlijk best mee nu ik hem weer eens als vanouds zie ouwehoeren en lachen met de rest. Laten we hopen dat ie zich helemaal volgiet morgen idd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken. Die om Dido gaat roepen en weet ik wat nog meer![]()
Lijkt me fun
Wat kan ie heftig zijn, hequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken.
Hoezo van Ingrid dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:
Als we nog vuurwerk willen zien dan kan je dat maar van 2 mensen nog verwachten: Roel en Ingrid.
Nathalie gaat haar eerste ruzie krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als we nog vuurwerk willen zien dan kan je dat maar van 2 mensen nog verwachten: Roel en Ingrid.
Nah lijkt me niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nathalie gaat haar eerste ruzie krijgen.
Nathalie heeft al ruzie gehad met Menno in de keuken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nathalie gaat haar eerste ruzie krijgen.
Helaas... ik was ff weg...quote:
Laat mij hopenquote:
Correctie: haar eerste ruzie zonder steun van de meerderheid van een grote groepquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef Showtime het volgende:
[..]
Nathalie heeft al ruzie gehad met Menno in de keuken.
Ze is al weken to much en daar doen ze ook vrij weinig tegen dus verwacht nu geen gekke dingen. Denk wel dat ze zich gaat opdringen bij Roel. Misschien dat hij daar nog wel het meest geiriteerd van zal raken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Laat mij hopen
Maar serieus..tot nu verdween ze volledig achter Dido. Bovendien denk ik dat ze erg gevoelig is voor wat andere mensen van haar zullen denken. Dat heeft ze gehoord: je bent onzichtbaar. Dus of omwille van imago of omwille winnen zou ze het gevoel kunnen hebben dat ze iets moet doen. Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
Nou ik dacht, Ingrid kan soms erg onverwachts uit de hoek komen en wie weet komt ze beter tot haar recht nu Dido eruit is en zij meer zelfvertrouwen heeft opgebouwd...Maar ben bang dat het allemaal wishfull thinking is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo van Ingrid dan?
De enige keer dat die apart gedrag vertoonde tijdens een feestje, was toen ze om half 10 al kotsend op d'r nest lag en de rest van de avond aan zich voorbij liet gaan.
dat denk ik ook [niet alleen in het huis trouwens;)] , en Roel kan dat nog wel eens gaan uitlokkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef PieddeNaat het volgende:
Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
Ja, dat is ook een optie. Maar Lieske kan nu niet meer zo goed terugvallen op haar "ik ben zo alleen en iedereen is tegen me".quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ze is al weken to much en daar doen ze ook vrij weinig tegen dus verwacht nu geen gekke dingen. Denk wel dat ze zich gaat opdringen bij Roel. Misschien dat hij daar nog wel het meest geiriteerd van zal raken.
Ingrid had nog een kans gehad opvallender te worden als Rob was gebleven, nu betwijfel ik het, ze vindt het wel best zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef F4iTH het volgende:
Nou ik dacht, Ingrid kan soms erg onverwachts uit de hoek komen en wie weet komt ze beter tot haar recht nu Dido eruit is en zij meer zelfvertrouwen heeft opgebouwd...Maar ben bang dat het allemaal wishfull thinking is.
In die andere 3 meeloop-types zie ik verder totaal geen potentie iig. Helaas.![]()
Iedereen behalve Joost is genomineerd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef babette21 het volgende:
wie zijn er eigenlijk genomineerd voor volgende week???
doet schietgebedje: Roel, Roel, Roel, Roel, Roel....
Allemaal behalve Joostquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef babette21 het volgende:
hoi, yep allemaal behalve Joostquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef babette21 het volgende:
Dat denk ik ook ja. Niemand zal haar voorlopig afremmen en het tolereren tot het de strot uitkomt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef PieddeNaat het volgende:
Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
ja is toch ook zo. Ruud en Bridge samen geen perfect duo om te presenteren. Je ziet dat ze beide van BNN afkomen. Die houding stralen ze ook uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef theMi het volgende:
Werkelijk geweldig, hoe ze die Dido daar mooi lieten zitten in de internet uitzending, wat heb ik genoten. Dat diep verontwaardigde hoofd.... prachtig.
Ik idemdido, maar ik hoop op Nathalie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Alleen de vraag is door wie, ik denk Roel.
Ach die loopt wel weer met haar knie tegen een bank aan of iets dergelijks om vervolgens 3 dagen te lopen janken, miepen en wapperen. Is al eerder gebeurd dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een optie. Maar Lieske kan nu niet meer zo goed terugvallen op haar "ik ben zo alleen en iedereen is tegen me".
Ze zijn zo slecht dat ze goed worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja is toch ook zo. Ruud en Bridge samen geen perfect duo om te presenteren. Je ziet dat ze beide van BNN afkomen. Die houding stralen ze ook uit![]()
Vooral Ruud is waardeloos maar goed
meer hilarisch samenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ze zijn zo slecht dat ze goed worden.
aargh alleen de gedachten al aan een wapperende, zeikende Lieske doet het bloed onder mijn nagels vandaan stromenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ach die loopt wel weer met haar knie tegen een bank aan of iets dergelijks om vervolgens 3 dagen te lopen janken, miepen en wapperen. Is al eerder gebeurd dus![]()
Gelukkig deed Nathalie dat niet,en als Joost een scheet dwars heeft zitten moet je hem eens horen.(splintertje,puistje,oog)quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ach die loopt wel weer met haar knie tegen een bank aan of iets dergelijks om vervolgens 3 dagen te lopen janken, miepen en wapperen. Is al eerder gebeurd dus![]()
Diepzinnig:)quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
nou lijkt me duidelijk he: Roel mag naar herenigd worden.......
ah nietus, ze moet in elk geval nog een keertje flink wapperen voor ze vertrektquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef Showtime het volgende:
aargh alleen de gedachten al aan een wapperende, zeikende Lieske doet het bloed onder mijn nagels vandaan stromen![]()
Ik kan wel lachen om het chaotische van Ruud. Alleen om iets duidelijk over te brengen is het niet goed. Maar zolang die het alleen doet bij de minder belangrijke dingen vind ik het prima.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
meer hilarisch samen![]()
Bridget is als ze alleen presenteert wel ok. Ruud is net een Jensen die nemen zich zelf niet echt serieus volgens mij
ja ok de week round-up aan die bar doet die wel goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om het chaotische van Ruud. Alleen om iets duidelijk over te brengen is het niet goed. Maar zolang die het alleen doet bij de minder belangrijke dingen vind ik het prima.
24 uur wapperen om 50.000 euro voor de pot te verdienenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef Wup het volgende:
ah nietus, ze moet in elk geval nog een keertje flink wapperen voor ze vertrekt
ik gun Roel eigenlijk een tweede plek, dat hij er tot het laatst in moet blijven en dan net naast die pot grijpt.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
een drievoudig antwoord: dank allemaal....
nou lijkt me duidelijk he: Roel mag naar herenigd worden.......
zwaai naar Wup, alles goed?
Het gekke is dat ik er de eerste keer nog in trapte ook, met dat gejank en gewapper dat niemand haar saaie verhalen aan wilde horen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
aargh alleen de gedachten al aan een wapperende, zeikende Lieske doet het bloed onder mijn nagels vandaan stromen![]()
het is gewoon een studiemutsquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan Lieske nu echt alleen over studie en studie genoten praten. Heeft ze nu werkelijk nooit iets meegemaakt in haar leven?
nee, lieske is 19 en heeft erg lang in een schermde wereld geleefd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan Lieske nu echt alleen over studie en studie genoten praten. Heeft ze nu werkelijk nooit iets meegemaakt in haar leven?
@ F4iTH ga eens op mijn vorige post in.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik er de eerste keer nog in trapte ook, met dat gejank en gewapper dat niemand haar saaie verhalen aan wilde horen.
Het ging nu over Lieske. De rest zeiken we ook al vaak genoeg af. Of reageer jij alleen als er kritiek op Lieske wordt geleverd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig deed Nathalie dat niet,en als Joost een scheet dwars heeft zitten moet je hem eens horen.(splintertje,puistje,oog)
Ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik er de eerste keer nog in trapte ook, met dat gejank en gewapper dat niemand haar saaie verhalen aan wilde horen.
Het is meer de ruud en bridget show .quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ze zijn zo slecht dat ze goed worden.
tsja waarom denk je dat ze zich steeds met hun 2 afzonderen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat een gesprek weer in dat bubbelbad. Die 2 vinden elkaar zo zielig dat ik er haast medelijden mee zou krijgen.
ow wow, wapperend in een balletpakje lijkt me al helemaal geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef PieddeNaat het volgende:
ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.
nooit bellen en werken tegelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef PieddeNaat het volgende:
Diepzinnig:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |