Nee,die mag uitslapen van BB.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Copycat het volgende:
Is Roel al op?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen,iedereen al bijgekomen van Dido,s vertrek.
Hij zou inderdaad eens niet met fluwelen handschoentjes worden aangepaktquote:
Ik had echt Dido niet verwacht,viel van verbazing van de stoel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
was een beetje verwacht het zou tussen dido en nath gaan.
Volgende week tussen Roel en Nath let maar op.
In de eerste tussenstand staat roel onder nath.
Ik denk dat Hummy hem als winnaar wil hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad eens niet met fluwelen handschoentjes worden aangepakt.
Aan de opbouw van de tussenstand s kon je het zien aankomen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had echt Dido niet verwacht,viel van verbazing van de stoel.
Ben wel heel blij hoor![]()
Je zit hier wel in een spel hoor,die andere hebben steeds maatjes verloren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Bartoli het volgende:
zouden jullie wel opstaan als jullie in een soortgelijke situatie als roel nu zaten? een relatie in het huis en dat dan iemand vertrekt. Ik ben bang dat jullie ook verdrietig, beduusd en geen raad meer wisten. Dat jullie ook met andere mensen gingen praten en vervolgens zolang mogelijk doorslapen. Althans het komt in mijn omgeving wel bekend voor.
en nu maar wachten op de capsquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef LuukBes het volgende:
Die Nathalie heeft alleen een tshirt onder die badjas he. Ik zag een geweldig ranzige muts tevoorschijnkomen toen ze met der benen gespreid van die bank afgleed om op de grond te gaan zitten.
I'm still shocked, this was some damn ugly pussy. [afbeelding]
Tussen die 12 en 17 hoorde een vrouwenstem tegen de regie zoiets zeggen als zeggen: 'dit duurt te lang, even reclameblokje?' Dan volgt die 'knip in het beeld' en is het ineens 17. Misschien is de truuk met de Kijkshopweegschaal 'semi- live' uitgezonden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:22 schreef Dropkick het volgende:
Ging de weegschaal bij het wegen van het zand nu ineens van 12 naar 17 gram?
tussen maatjes en verliefd zijn zit een heel groot verschilquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je zit hier wel in een spel hoor,die andere hebben steeds maatjes verloren.
Ik hield steeds de tweede plek in de gaten en dat was Lieske,had hier begrepen dat steeds de tweede eruit vloog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Aan de opbouw van de tussenstand s kon je het zien aankomen.
nath liep de hele avond in op dido daarom was de eind uitslag geen verrassing voor mij.
Het was een heerlijke avond eindelijk gerechtigheid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef Manu82 het volgende:
Wat een kut avond gisteren, mja moet nu werken, tot vanavond!!!
Ik heb haar wat eerder zien rondlopen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef LuukBes het volgende:
Die Nathalie heeft alleen een tshirt onder die badjas he. Ik zag een geweldig ranzige muts tevoorschijnkomen toen ze met der benen gespreid van die bank afgleed om op de grond te gaan zitten.
I'm still shocked, this was some damn ugly pussy. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een heerlijke avond eindelijk gerechtigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |