dat klopt jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:22 schreef Dropkick het volgende:
Ging de weegschaal bij het wegen van het zand nu ineens van 12 naar 17 gram?
Je kunt ook overdrijven wat TT betreft he... Maar goed, vind de reacties over Dido hier sowieso erg overdreven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Een topic titel waar ik het niet mee eens ben, maar goed.
vaag;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:22 schreef Dropkick het volgende:
Ging de weegschaal bij het wegen van het zand nu ineens van 12 naar 17 gram?
Ik vond juist dat het totaal niet werkte en geheel eenzijdig vanuit Roel kwam.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:10 schreef ART het volgende:
Maar blijkbaar ben ik een hopeless romantic.:) Ik vind het wel een grappig setje: Roel die door zijn hormonen bestuurd wordt en Dido die een absolute intellectuele autist is en op een soort andere planeet vertoefde kwa gedachtenwereld dan Roel. En toch werkte het op een vreemde manier. Ik vond (vind) dat wel fascinerend.
Ze wilde er geen tranendal van maken, zei ze in de studio... en dan kun je maar één ding doen, en dat is zelf zakelijk en koel blijven. Anders ga je zelf ook voor de bijl en verlies je de controle.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat is toch zielig? Vraag me trouwens af waarom ze zo snel en koeltjes afscheid genomen heeft. Wilde ze niet in tranen uitbarsten? Was ze blij dat ze naar huis kon?
Ik vond het een beetje raar hij stond heel lang op 12 gram en de camera draaide even weg en hij stond pats boem op 17 gram.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
doet elke weegschaal wel eens, teveel aangeven, vooral als je er zelf opstaat
Ik snap het niet, Ik begrijp het niet en als je het me niet uitlegt ben Ik er klaar mee ook!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond juist dat het totaal niet werkte en geheel eenzijdig vanuit Roel kwam.
Hummie wil de oude Roel terug en Dido even op haar plaats zetten.
Begrijp ik het goed dat jij de live uitzendingen niet bekeken hebt?
Zelden zo'n koude trut op tv gezien, de temperatuur in mijn kamer daalde 5C in een uur.
En hoe kun je iemand met een woordenschat van 500 woorden in godsnaam een intellectuele autist noemen
Dat 'doet zeer' en ik vind jou STOM!![]()
Ja hoooooor, tuurlijk ze hebben de weegschaal gemanipuleerd omdat ze sowieso 50.000 euro wilde uitgeven. Dat komt gewoon door die korrels op haar handenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:27 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar hij stond heel lang op 12 gram en de camera draaide even weg en hij stond pats boem op 17 gram.
Ja, Was raar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:27 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar hij stond heel lang op 12 gram en de camera draaide even weg en hij stond pats boem op 17 gram.
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond juist dat het totaal niet werkte en geheel eenzijdig vanuit Roel kwam.
Hummie wil de oude Roel terug en Dido even op haar plaats zetten.
Begrijp ik het goed dat jij de live uitzendingen niet bekeken hebt?
Zelden zo'n koude trut op tv gezien, de temperatuur in mijn kamer daalde 5C in een uur.
En hoe kun je iemand met een woordenschat van 500 woorden in godsnaam een intellectuele autist noemen
Dat 'doet zeer' en ik vind jou STOM!![]()
Eensch. ineens was er 17 gram . Maar die digi weegschalen zijn best lastig he. toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:27 schreef Dropkick het volgende:
[..]
kijkshop?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eensch. ineens was er 17 gram . Maar die digi weegschalen zijn best lastig he. toch?![]()
Zo werkt die uitspraak echt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:30 schreef ART het volgende:
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.![]()
Denk eerder dat ze een shot op 12 gr. klaar hadden voor de wat drama in de uitzending zoals ook iedere exit weer laat zien dat bb ook gewoon een ordinair belspel is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eensch. ineens was er 17 gram . Maar die digi weegschalen zijn best lastig he. toch?![]()
Umh, andersom zou het een autistische intellectueel zijn.quote:
Heb 2 sint kados gehad van de kijkshop, leve freebees, maar deugen alle 2 nietquote:
Heb je Rainman niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:30 schreef ART het volgende:
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.![]()
En nee, niks gezien, ben net pas thuis. Asshole.
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen, maar je uitspraak schept in deze vorm echt verwarring.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:34 schreef ART het volgende:
[..]
Umh, andersom zou het een autistische intellectueel zijn.
Ja probeer je er maar uit te lullen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:35 schreef ART het volgende:
whatever, het is laat.
Behoorde Didocrates niet tot die stroming?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen
Tuurlijk, I know and all that, tweeerlei uitleg en zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je Rainman niet gezien
Dustin kende meer dan 500 woorden hoor.
Ik ben klaar met jou, jij bent STOM!
Ja! Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen, maar je uitspraak schept in deze vorm echt verwarring.
Niet dat het wat uitmaakt verder.
Ben je d'r nou al achter wie ik ben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:39 schreef APK het volgende:
Omdat je STOM bent!
Ja of hij is naar huisquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Is Roel nog in de DBK eigenlijk?
Dit voor het spel wat eigenlijk niet eens leuk is.
Roelie is naar Huis olee oleequote:
Haha ja, ga je gangquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Melke mag ik me nog ff tot je richten wat betreft die tietuh fotos hier????
Je had als verweer de ouders van die meiden he??? Maar als ik ouder was van zo'n meid dan zou ik liever haar tietuh zien dan wat er hier over haar geschreven wordt.quote:
je komt het aan het veranderen in: hoe laat komt roel uit de DKBquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Dit voor het spel wat eigenlijk niet eens leuk is.
iemand heeft Hummie omgekocht om hem in DBK vast te bindenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Uitgaande van het feit dat Roel idd nog in de DBK is:
Bijna.quote:
Het ene sluit het andere niet uit he.. Soms is te tekst inderdaad ook echt veeeel te overdrevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je had als verweer de ouders van die meiden he??? Maar als ik ouder was van zo'n meid dan zou ik liever haar tietuh zien dan wat er hier over haar geschreven wordt.![]()
heb je niets meer te roken APK?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna.
Morgen schakel ik al mijn script-kiddies in, die komen er wel achter.
En dan gaan mijn broers jou in mekaar slaan!![]()
Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna.
Morgen schakel ik al mijn script-kiddies in, die komen er wel achter.
En dan gaan mijn broers jou in mekaar slaan!![]()
Als ouder van een BBkind moet je hier zeker Niet komen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit he.. Soms is te tekst inderdaad ook echt veeeel te overdreven
Het is zeker anders! Als Lieske weg was gegaan was er niet zoveel veranderd, alleen voor Ingrid. Iemand van het andere groepje merk je blijkbaar toch meerquote:
"In het algemeen" omvat op dit moment 6 uur, dus of daar al conclusies uit te trekken zijn..quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:52 schreef Wup het volgende:
nu of in het algemeen?
Jawel hoor, Hummie en ik zijn * Like this*quote:
misschien was er wel niemand & is meneer in slaap gesukkeldquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:52 schreef farceman het volgende:
Zolang heeft nog niemand in DBK gezeten...zou Hummie er zo laat zelf nog zijn?
Ja, raar he, zelfs als ze sliep vond ze nog wel even de tijd om iets te vertellen... ik mis haarquote:
Als deelnemer ook niet! Maar ja, ouwhoeren over iemand die je niet kent is makkelijker he. Denk als diegene ook echt voor je staat er een hoop mensen anders praten. Oke, ik praat ook wel eens lullig, maar probeer ook altijd de goede kanten te benadrukkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als ouder van een BBkind moet je hier zeker Niet komen!![]()
Bij Roel nu eventjes wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Het is zeker anders! Als Lieske weg was gegaan was er niet zoveel veranderd, alleen voor Ingrid. Iemand van het andere groepje merk je blijkbaar toch meer
Ghehehe. Ik kreeg net een mailtje, jouw site gaat morgen plat!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef ART het volgende:
Jij niet hoor farceman. Die nare APK.
ik vrees dat ze zich vanaf nu gaan blindstaren op de pot, beetje momentjes proberen te scoren:( Dido of geen Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
"In het algemeen" omvat op dit moment 6 uur, dus of daar al conclusies uit te trekken zijn..
Ha! Ik heb toch het laatste woord!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik kreeg net een mailtje, jouw site gaat morgen plat!![]()
Tenzij Roel en Lieske nog eens echt ruzie gaan krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:56 schreef Wup het volgende:
ik vrees dat ze zich vanaf nu gaan blindstaren op de pot, beetje momentjes proberen te scoren:( Dido of geen Dido
Lieske ziet ruzie maken inmiddels ook als 'scoren' heb ik de indrukquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
Tenzij Roel en Lieske nog eens echt ruzie gaan krijgen.
Of Nathalie echt een mening.
Dat zijn mijn 2 laatste strohalmen nu.
Nog steeds DBK lijkt het.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:59 schreef melke het volgende:
Waar is Roel nou heen!!!!?
Lieske is een naar kutkind. Die blijft echt haken in haar puberale, machteloze pestgedrag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske ziet ruzie maken inmiddels ook als 'scoren' heb ik de indruk
of het moet echt de verveling zijn.
Lieske gaat proberen nu als 3e een troon te bestijgen en dat gaat deze keer mislukken. Wie weet levert dat nog enig vermaak op, al zal het niet in de buurt komen van Nathalie die eens echt helemaal over de rooie gaat naar iemand. (vraag me niet wie)quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
who caresquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef ART het volgende:
Roel is toch niet zo dom, dat hij achter Dido aan het huis uit rent.![]()
Roel gaat voor de poet, met of zonder haarquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef ART het volgende:
Roel is toch niet zo dom, dat hij achter Dido aan het huis uit rent.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
oke, een jump over de schutting is wel leukquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:04 schreef PieddeNaat het volgende:
wij, dat doet ie dan buiten de camera's en dat hebben we niet verdiend.
Bijna een uur volgens mij, heb een aflevering van CSI tussendoor kunnen bekijkenquote:
ik dacht meer dat ie zelf het gat waardoor hij vertrekt in de schutting mept.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, een jump over de schutting is wel leuk
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:10 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien heeft hij in de DBK gepist en moet hij het nu schoonmaken:)
Je meende het nog echt ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wacht nou maar af.
Er zijn gekkere dingen op de wereld.
Misschien zit hij wel in het "huisje" met zijn moeder omdat hij naar buiten wildequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.
dat arme mens heeft toch ook onmogelijke werktijdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.
yeah, chillen met je moeder in het huisjequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien zit hij wel in het "huisje" met zijn moeder omdat hij naar buiten wilde![]()
Ik denk dat Roel net helemaal knetterleip uit zn pannenlap is gegaan net.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:13 schreef ART het volgende:
Roel vindt het wreed, denk ik.
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:17 schreef Dropkick het volgende:
Die heeft flink gehuild
Bijzonder, snelheid waarmee ie eruit was mag doen vermoeden dat hij zichzelf teleurgesteld heeft met iets vroegtijdigs...quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hij ging wel direct naar de plee, Roel wordt geil van Hummy??
Iemand moet toch zijn traantjes drogenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
[..]
yeah, chillen met je moeder in het huisje
hij veegde net zijn traantjes weg.quote:
Z'n gezicht ziet er niet jankerig uit, alleen maar gesnotter. Laat de beelden maar komen. Huilende Roel dat scoort wel denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat kun je al blind gokken, maar zet je geluid eens aan
Deed die hypocriete trut dat echt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand moet toch zijn traantjes drogenZag het eerder vanavond Lieske nog even doen
Misschien, maar ik gok meer die irritante voorkeur voor suprise-einduitslagen en dat hele geld-gezuig met die tussenstanden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:21 schreef ART het volgende:
[..]
hij veegde net zijn traantjes weg.
A broken man.
(zijn ticket naar de overwinning?)
Los daarvan even: is Nathalie's heldhaftige opdracht Dido fataal geworden?
Dat zei ik eergisteren toen de opdracht begon, en ik geloof het nog steeds, aangezien Dido idd van nathalie verloren heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:21 schreef ART het volgende:
Los daarvan even: is Nathalie's heldhaftige opdracht Dido fataal geworden?
Weet niet meer precies wanneer, volgens mij zag ik het op het grote scherm in de studio tijdens de internet uitzendingquote:
zou Rob hem dat nog ingefluisterd hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:21 schreef ART het volgende:
hij veegde net zijn traantjes weg.
A broken man.
(zijn ticket naar de overwinning?)
neen, de telefoonlijnen waren al gesloten voor bekend werd dat de 50.000 euro opdracht geslaagd wasquote:Los daarvan even: is Nathalie's heldhaftige opdracht Dido fataal geworden?
Tjonge jonge jonge waar slaat deze opmerking nou op!!!! Hij was aan het huilen en zij zat als enig bij hem. Dan troost je iemand toch! Sommige mensen kunnen hun slechte gevoel namelijk opzij zetten. MIsschien moet jij dat ook eens proberenquote:
Je hebt het dus ook gezien? Was het tijdens de internet uitzendingquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Lies knuffelde Roel oprecht en vieze versjes
Ik heb het op het internet gezien en er was niets slecht aan. Dido was net weg en Roel zat met zwaar verdriet op de bank.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet meer precies wanneer, volgens mij zag ik het op het grote scherm in de studio tijdens de internet uitzending![]()
nee was later duidelijk in beeldquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook gezien? Was het tijdens de internet uitzending![]()
Heb dat ook gezien, maar zie het hypocriete er niet van in. Als Dido hier huilend in de goot lag zou ik ook lief zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook gezien? Was het tijdens de internet uitzending![]()
Come on. Als ze dat al 24 uur volhoudt, dan die laatste minuten ook wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
neen, de telefoonlijnen waren al gesloten voor bekend werd dat de 50.000 euro opdracht geslaagd was
Het is geen einde van een relatie en hij zit in een spel met nog 5 mensen om 250.000 te winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:22 schreef melke het volgende:
Ik vind het zoooooooooo zielig!!!!!
Ja, en ik las op de BB-site hoe ze zich samen met Ingrid zat te verkneukelen om Roel flink te gaan jennen als Dido weg zou moeten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet gezien en er was niets slecht aan. Dido was net weg en Roel zat met zwaar verdriet op de bank.
ow oke, ik had er geen idee van hoeveel zand ze in de tussentijd verstrooid hadquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef ART het volgende:
Come on. Als ze dat al 24 uur volhoudt, dan die laatste minuten ook wel.
whaha alsof Roel een haar beter wasquote:Over Lieske: ik hoop dat Roel haar helemaal de tering basht de komende twee weken en haar alle hoeken van het huis laat zien. Laat haar maar voelen wat een huttepettuterige betweetser ze was de afgelopen tijd.
Ik heb me niet uitgelaten over goed of slecht, het viel me alleen wel opquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:25 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het op het internet gezien en er was niets slecht aan. Dido was net weg en Roel zat met zwaar verdriet op de bank.
Dat vroeg ik iets eerder ook. Zou hij 1000 euro betaald hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:
Jezus die gast rookt
Als Roel tussen nu en 20 minuten naar bed gaat, heb ik gewonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Hij gaat weer zitten.
Dat betekent:
F4iTH 1.50![]()
Bong4002 2.10![]()
APK 2.31
Falco 2.45
Coraatje 3.15
Pieddenaat 3.16
Lamon 3.50
farceman 4.07
BB5kijker 4.14
Dropkick 4.37
Gelukkig ben ik niet helemaal gekquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nee was later duidelijk in beeld
Tuurlijk niet, BB heeft hem dat gegeven en lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat vroeg ik iets eerder ook. Zou hij 1000 euro betaald hebben![]()
misschien moet hij Lieske vragen of ze hem komt helpen met tandenpoetsen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef Lamon het volgende:
Als Roel tussen nu en 20 minuten naar bed gaat, heb ik gewonnen.![]()
Als ie nou straks precies om 3.50 naar bed gaat, ga ik volgende week meespelen in de lotto.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
ow een Roel fan.....
het was een knullige reden waarom het hem werd afgepakt en de weekopdracht is toch al als geslaagd verklaardquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef PieddeNaat het volgende:
Tuurlijk niet, BB heeft hem dat gegeven en lijkt me niet meer dan logisch.
Heb ook nooit geschreven dat ik het een hypocriete actie vondquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb dat ook gezien, maar zie het hypocriete er niet van in. Als Dido hier huilend in de goot lag zou ik ook lief zijn
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:26 schreef ART het volgende:
[..]
Come on. Als ze dat al 24 uur volhoudt, dan die laatste minuten ook wel.
Over Lieske: ik hoop dat Roel haar helemaal de tering basht de komende twee weken en haar alle hoeken van het huis laat zien. Laat haar maar voelen wat een huttepettuterige betweetser ze was de afgelopen tijd.
Nou we weten 1 ding zeker. Het iig niet Scanman01 onder een andere naam.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zeg![]()
Kon het me al niet voorstellen en als ik daar had gezeten in zijn badjas, had ik er ook 1 (of meer) opgestokenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:30 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, BB heeft hem dat gegeven en lijkt me niet meer dan logisch.
Dat is iemand die kinderen heeft en er dadelijk uitmoet over 3,5 uurquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Man hoe oud ben jij zeg! Jij bent echt zo'n poster die alles en iedereen afzeikt he? Stoer zeg![]()
Dat was geinig bedoelt. Roel zei zelf kom maar op, ik kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:28 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, en ik las op de BB-site hoe ze zich samen met Ingrid zat te verkneukelen om Roel flink te gaan jennen als Dido weg zou moeten.
Nog heel even wachten en hij is met vakantiequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Wou ik ook niet suggereren, maar ART zei zoiets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ook nooit geschreven dat ik het een hypocriete actie vond![]()
You're damn right!quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou we weten 1 ding zeker. Het iig niet Scanman01 onder een andere naam.
Gelukkig zijn we het eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wou ik ook niet suggereren, maar ART zei zoiets.
Hebben ze ook gezegd zonder roel erbij, inderdaad als geintje, maar de voetjes van naat hebben ook van die grapjes die niet zo bedoeld zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Dat was geinig bedoelt. Roel zei zelf kom maar op, ik kan wel tegen een stootje
ART had beter mee kunnen doen in een ander onderdeel hier op het BB forumquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:40 schreef cioran63 het volgende:
Als er iemand positief is tegen de klippen op is het ART wel.
een denkbeeldige Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
Wat ligt er bij Roels arm?
Ik zie ze allebei en kijk toch via een klein schermpje (BBstreams)quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
Lamon is het in stilte aan het vierenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:43 schreef Dropkick het volgende:
Lamon gewonnen?
ik geloof ze noemen dat een fetisj. Toch wel vertederend.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:42 schreef melke het volgende:
Ik heb daar ook wel eens last van. Ik kan dat wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:37 schreef ART het volgende:
maar Lieske haalt het slechtste in mij boven.
zou als een Lieske door kunnen draven nu maar ben het eensch met jequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Ik kan dat wel begrijpen.
Dat komt omdat ondanks dat ze geen haar beter of slechter is dan de meesten in het huis qua sociaal vermogen, er toch wat mensen zoals Scanman en Regenworm geweest zijn die volkomen subjectief en van iedere realiteit verwijderd haar gedrag hebben verheerlijkt met een fantasy island niveau van heb ik jouw daar.
Dat blijft bij mij persoonlijk zo na-ebben, dat ik nu 3 keer zo zwaar til aan iedere trieste aktie die Lieske uitvoert, tov andere soms even treurige bewoners zoals Nathalie, Ingrid of Roel.
Het is overgebleven onbegrip voor onmogelijke verdedigingen.
Oneerlijk misschien, maar logisch gedrag.
Ik mag Lieske daardoor ook het minst, terwijl er weinig verschil tussen haar en de eerdergenoemde bewoners zit qua foute akties.
Zie je zo kan het ook getypt worden,niet dat ik het met alles eens ben maar dit klinkt toch wat beter dan dat er hier iemand binnenkomt en zijn eerste zin van de dag is:Die Groningse stinksnol.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Ik kan dat wel begrijpen.
Dat komt omdat ondanks dat ze geen haar beter of slechter is dan de meesten in het huis qua sociaal vermogen, er toch wat mensen zoals Scanman en Regenworm geweest zijn die volkomen subjectief en van iedere realiteit verwijderd haar gedrag hebben verheerlijkt met een fantasy island niveau van heb ik jou daar.
Dat blijft bij mij persoonlijk zo na-ebben, dat ik nu 3 keer zo zwaar til aan iedere trieste aktie die Lieske uitvoert, tov andere soms even treurige bewoners zoals Nathalie, Ingrid of Roel.
Het is overgebleven onbegrip voor onmogelijke verdedigingen.
Oneerlijk misschien, maar logisch gedrag.
Ik mag Lieske daardoor ook het minst, terwijl er weinig verschil tussen haar en de eerdergenoemde bewoners zit qua foute akties.
Och, als sentimentele kijker let ik net op haar inderdaad geisoleerde positie in de groep en zaken als door mij amateurpsycholigisch erbij gehaalde verschrikkingen die haar moeder haar heeft aangedaan. Ik vind haar in ieder geval vermakelijk, al was ik dankbaar met haar speech tijdens de pre-exitavond die mij de gelegenheid gaf het toilet te bezoeken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
al weken erger ik me aan die monologen maar zonder zou het nog saaier zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:53 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Och, als sentimentele kijker let ik net op haar inderdaad geisoleerde positie in de groep en zaken als door mij amateurpsycholigisch erbij gehaalde verschrikkingen die haar moeder haar heeft aangedaan. Ik vind haar in ieder geval vermakelijk, al was ik dankbaar met haar speech tijdens de pre-exitavond die mij de gelegenheid gaf het toilet te bezoeken.
Ik vrees dat we nog een behoorlijk aantal monologen voor de boeg hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
al weken erger ik me aan die monologen maar zonder zou het nog saaier zijn![]()
Moeilijk lullen is ook knap, maar ik zie toch liever Lieske dan Dido nog even doorhuppelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens hequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Deze 5 'sukkels' maken wel kans op 2,5 ton. Dat kun jij niet zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
laten we nuchter blijven, met deze 5 sukkels moeten we het doen, terecht of niet maar die moeten het beeld vullen
5 nog, oh ben er een vergeten net in mijn postquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
laten we nuchter blijven, met deze 5 sukkels moeten we het doen, terecht of niet maar die moeten het beeld vullen
nou ik zie graag een monoloog van MIJ tegemoet van Melkequote:Op vrijdag 9 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens he![]()
zo is het maar netquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Wat je zegt ben jezelf zeggen ze wel eens he![]()
Met 5 mensen een feest? Hopelijk hebben ze veel sterke drank danquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:16 schreef Lamon het volgende:
Kwam er niet een feest zaterdag met die foute top 40 nummers trouwens?
Ben benieuwd hoe hoerig dat feest wel niet gaat worden.
Van wie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Ik merk de hele tijd dat ik aan het teruglezen ben een vervelende ondertoon.
Hoe komt dat?
APK denkt dat Roel van het dak gaat springen of iets van die orde, nu hij zich niet meer in hoeft te houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Met 5 mensen een feest? Hopelijk hebben ze veel sterke drank dan
Het zijn er teveel om zo even te noemen en een heleboel zijn er al naar bed (gelukkig)quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:21 schreef melke het volgende:
Van wie?
Als jij dat denkt, OKE DIDO2quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
komt dooor mijjjjjjjjjjjjjjjjjj en ik en ik en ik
Henk, láájûhh nie gek máákûhhhh............quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Hoe komt dat?
Je bedoelt die 2 pubers in het vorige topic?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
Hoe komt dat?
Dat zijn de opgefokte fokkers die alleen maar hier posten om te zeiken en zo hun eigen frustratie kwijt kunnen rakenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zijn er teveel om zo even te noemen en een heleboel zijn er al naar bed (gelukkig)
Misschien gaat Roel wel denken dat hij Herman Brood is in een flashback en dan op een springmatras terecht komtquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:24 schreef Lamon het volgende:
APK denkt dat Roel van het dak gaat springen of iets van die orde, nu hij zich niet meer in hoeft te houden.
Ik help het hem hopen, maar vrees dat het minder spannend dan dat zal zijn.
Coos, vriend neem een lekker drankje van mequote:Op vrijdag 9 december 2005 04:25 schreef Coos het volgende:
Henk, láájûhh nie gek máákûhhhh............![]()
Oke we halen het springkussen weer wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als er iemand voor de Poen gaat is het Roel
Daar ben ik weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:26 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zijn de opgefokte fokkers die alleen maar hier posten om te zeiken en zo hun eigen frustratie kwijt kunnen raken
quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:36 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dan ben ik pleitte!
Trusten allen![]()
Hallo, ze moeten toch ook eens slapen hequote:Op vrijdag 9 december 2005 04:40 schreef Lamon het volgende:
Des te sneller een nieuwe 24-uurs opdracht, des te beter. Dit is weer niets zo.
Hoe snel jij vrienden maakt PcEend!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:36 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dan ben ik pleitte!
Trusten allen![]()
Nathaliequote:Op vrijdag 9 december 2005 04:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
plaats het dan strategisch onder iemand die hard gaat vallen
Ze hoeven toch ook niet allemaal tegelijk mee te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:41 schreef melke het volgende:
Hallo, ze moeten toch ook eens slapen he
Weinig commentaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:43 schreef Lamon het volgende:
Ze hoeven toch ook niet allemaal tegelijk mee te doen.
En ik ben toch ook wakker. En niemand die mij 250000 daar voor geeft.
Ik weet ook niet waar ik het aan verdien, ken die hele gast nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe snel jij vrienden maakt PcEend!!!![]()
quote:
Ik ben het met je eens hoor, laat ze maar werken voor die poen, wat heb je anders aan 24 uur streamsquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze hoeven toch ook niet allemaal tegelijk mee te doen.
En ik ben toch ook wakker. En niemand die mij 250000 daar voor geeft.
Ik denk dat hij meer bedoelde dat als jij begint, we pas echt beseffen hoe laat het wel niet is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ik het aan verdien, ken die hele gast niet
Maar ik voel me wel vereerd
Clonemaster Pquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het moet dus![]()
Ik sta nog op zomertijd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelde dat als jij begint, we pas echt beseffen hoe laat het wel niet is.
Laat mij me nou ff vereerd voelen manquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelde dat als jij begint, we pas echt beseffen hoe laat het wel niet is.
Het is heus niet persoonlijk.
Oh sowwy hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
Ik doe niet aan klonen![]()
Toen ik ze wilde kreeg ik ze niet eens![]()
Ik weet niet eens hoe het moet dus![]()
Nou vooruit dan;quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat mij me nou ff vereerd voelen man
Nou PC en ik hebben echt geen klonen dat zijn onze echte namenquote:
klonen is voor mensen die niet durven te zijn wie ze zijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou vooruit dan;
Ben jij er weer?!? He, bah! Nou, dan ga ik NU naar bed!
Daar heb je geen klonen voor nodig manquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
klonen is voor mensen die niet durven te zijn wie ze zijn.
ze schamen zich voor hun ware 'ik'.
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb je geen klonen voor nodig man![]()
Dat heet internet
Ben er ook nog hoor, gister tot half 8 gna gna gnaquote:
Jij zei dat je gingquote:
Hmm ben bang dat jij wint danquote:Op vrijdag 9 december 2005 05:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ben er ook nog hoor, gister tot half 8 gna gna gna![]()
quote:
Je kan zelf ook de groeten aan me doen hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 05:13 schreef PC eend het volgende:
[..]![]()
![]()
henk kerel, doe Yolande de groeten...
Ik heb het helemaal met je gehad![]()
![]()
Doe ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 05:13 schreef PC eend het volgende:![]()
![]()
![]()
henk kerel, doe Yolande de groeten...
quote:Ik heb het helemaal met je gehad![]()
![]()
Is die laatste nou van jou of van mijquote:Het doet mij verdriet om zo afscheid te nemen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:07 schreef frizti het volgende:
Kun je de volgende keer geen link posten Regenworm?
Die bullshit van Nico hoef ik niet te lezen op de vroege morgen.
Oh ja, goedensmorgens deze morgen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mogge![]()
Hmmz even terug gelezen, zo te zien heb ik qua muziek niks gemist
Daar hoeven ze niet zoveel voor te doen. Gewoon haar balkje bij de eerste tussenstand op 25% zetten en laten eindigen op 8%. Zo doen ze het namelijk iedere week.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of BB deze week aan het vertrek van Nath gaat werken.
Triest maar waar!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet zoveel voor te doen. Gewoon haar balkje bij de eerste tussenstand op 25% zetten en laten eindigen op 8%. Zo doen ze het namelijk iedere week.
Dat is één maar ze zullen waarschijnlijk alleen haar slechte kanten op de TV laten zien.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet zoveel voor te doen. Gewoon haar balkje bij de eerste tussenstand op 25% zetten en laten eindigen op 8%. Zo doen ze het namelijk iedere week.
Dat wordt iets lastiger nu Dido er niet is zal ze zich grotendeels op Joost richten. Dat is de aangewezen winnaar dus wordt het lastig om hen in een kwaad daglicht te stellen. Maar Nathalie gaat er volgende week toch uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is één maar ze zullen waarschijnlijk alleen haar slechte kanten op de TV laten zien.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:22 schreef Springsteen27 het volgende:
Waar zijn ze op de officiële site toch mee bezig zeg?
08:52 Roels dromen
In 'n Big Brother-Huis, lag ik van deze ochtend
En ik voelde mij daar zo alleen
Het was er warm en druk, ik lag naast een leeg bed
Ik verlangde zo naar jou hier aan mijn zij
Ja, ik denk nog steeds, hoe het was geweest
Toen je naast me lag hier in mijn bed
Ik vroeg: Slaap en zoen je mee? Dat vond jij vond dat eerst niet oke
Maar al snel later proostte wij, als jij naar me keek, werd ik zo week
Een beetje verliefd
Ik dacht 'n beetje verliefd
Als ik wist wat jij toen dacht
Had ik nooit op jou gewacht
Als een kind zat ik te dromen
Deze nacht ben jij voor mij
Maar die droom ging snel voorbij....
(naar een beetje verliefd-Andre Hazes)
07:59 Het is nog donker
Binnen in het Huis is het nog donker. De Bewoners hebben de ogen stijf dicht. Nog even komen zij bij van de schrik van gisterenavond. Maar met zijn allen kijken zij uit naar de laatste twee weken. Als u nog de weg op gaat, kijkt u dan ook uit? In de provincies Noord Holland en Utrecht komt namelijk plaatselijk mist voor.
Een vreselijk slecht lied en een waarschuwing voor mist?!?
het lijkt erop dat een flauw opzetje per ongeluk geplaatst is. er zitten idd een hoop vautjes in...quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Ja, maar al die spelfouten...ze kunnen het toch wel een keertje overlezen?
Het wordt dan wel een leuke finale: Joost, Roel, Ingrid en Lieske.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat wordt iets lastiger nu Dido er niet is zal ze zich grotendeels op Joost richten. Dat is de aangewezen winnaar dus wordt het lastig om hen in een kwaad daglicht te stellen. Maar Nathalie gaat er volgende week toch uit.
Dat is niet te hopen voor ze... Lijken me vreselijke avonden met zulke mensen stappen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het lijkt erop dat een flauw opzetje per ongeluk geplaatst is. er zitten idd een hoop vautjes in...
wellicht met Dido meegeweest naar de kroeg?![]()
Ik zou haar wel eens buiten het huis willen treffen..quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen voor ze... Lijken me vreselijke avonden met zulke mensen stappen!
Denk het ook vermoed dat Roel nog een aardig eindsprintje gaat maken en dat Ingrid en Lieske eindelijk wat negatiever in de reguliere uitzendingen neergezet gaan worden. Joost die gaat vanzelf vervelen overdosis flauwe onzin is tenslotte zelfs andre van duin fataal geworden. Dus al met al zal het aardig naar elkaar toekruipen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het wordt dan wel een leuke finale: Joost, Roel, Ingrid en Lieske.
Dat valt best mee mensen zien iemand van tv en doen dan meestal gewoon leuk tegen diegene. Kijk maar naar Gerard Joling ik weet zeker dat bv Roel hem in het normale leven echt een eikel vind maar als hij als BNér het huis in komt is dat ineens een hele ervaring.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:51 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik heb daar echt geen behoefte aan. Ik heb zomaar het idee dat zij hele slechte ervaringen gaat overhouden omdat ze denkt dat ze erg geliefd is... Dat zal d'r nog best eens tegen kunnen gaan vallen!
Lieske en Ingrid gaan Roel deze week nog pesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:53 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat valt best mee mensen zien iemand van tv en doen dan meestal gewoon leuk tegen diegene. Kijk maar naar Gerard Joling ik weet zeker dat bv Roel hem in het normale leven echt een eikel vind maar als hij als BNér het huis in komt is dat ineens een hele ervaring.
wie mild?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zijn wel mild voor elkaar deze ochtend.
De wekker gaat meestal tussen 9:30 en 10:30.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zijn wel mild voor elkaar deze ochtend.
Nee vooral BB ik zou ze gewoon om 9.00 uur uit bed trappen en meteen een weekopdracht waar je u tegen zegt geven. Laat ze maar zweten voor de Hoofdprijs. Ik hoop dat ze ze mentaal op de proef gaan stellen. Kijken wie er knakt.quote:
Ze zijn allemaal nog moe van het vuurtje kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:36 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een duf zooitje, hup opstaan![]()
Nee niet gek, maar toch die pot komt nu echt in zicht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef Wup het volgende:
ze moeten idd. met een stoere weekopdracht komen
vind het niet zo gek dat ze het niet zo zinvol vinden om uit bed te komen
Daarom hoop ik op een leuke opdracht voor vandaag. Kunnen ze een mooi feestje winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef Wup het volgende:
ze moeten idd. met een stoere weekopdracht komen
vind het niet zo gek dat ze het niet zo zinvol vinden om uit bed te komen
het was ook wel ondragelijk lijden gisteren in de live uitzending zonder de gebruikelijke 4 uur opmaken .quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nathalie heeft een hele dag niet in de spiegel kunnen kijken, en dat moeten we vandaag bezuren! Beautydag..![]()
en nu kan ze de door haar gewonnen plastieken nageltjes opplakken! Het viel idd niet mee was echt hard van BB!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:16 schreef Wup het volgende:
[..]
het was ook wel ondragelijk lijden gisteren in de live uitzending zonder de gebruikelijke 4 uur opmaken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |