Brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna.
Morgen schakel ik al mijn script-kiddies in, die komen er wel achter.
En dan gaan mijn broers jou in mekaar slaan!![]()
Als ouder van een BBkind moet je hier zeker Niet komen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit he.. Soms is te tekst inderdaad ook echt veeeel te overdreven
Het is zeker anders! Als Lieske weg was gegaan was er niet zoveel veranderd, alleen voor Ingrid. Iemand van het andere groepje merk je blijkbaar toch meerquote:
"In het algemeen" omvat op dit moment 6 uur, dus of daar al conclusies uit te trekken zijn..quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:52 schreef Wup het volgende:
nu of in het algemeen?
Jawel hoor, Hummie en ik zijn * Like this*quote:
misschien was er wel niemand & is meneer in slaap gesukkeldquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:52 schreef farceman het volgende:
Zolang heeft nog niemand in DBK gezeten...zou Hummie er zo laat zelf nog zijn?
Ja, raar he, zelfs als ze sliep vond ze nog wel even de tijd om iets te vertellen... ik mis haarquote:
Als deelnemer ook niet! Maar ja, ouwhoeren over iemand die je niet kent is makkelijker he. Denk als diegene ook echt voor je staat er een hoop mensen anders praten. Oke, ik praat ook wel eens lullig, maar probeer ook altijd de goede kanten te benadrukkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als ouder van een BBkind moet je hier zeker Niet komen!![]()
Bij Roel nu eventjes wel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef melke het volgende:
[..]
Het is zeker anders! Als Lieske weg was gegaan was er niet zoveel veranderd, alleen voor Ingrid. Iemand van het andere groepje merk je blijkbaar toch meer
Ghehehe. Ik kreeg net een mailtje, jouw site gaat morgen plat!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef ART het volgende:
Jij niet hoor farceman. Die nare APK.
ik vrees dat ze zich vanaf nu gaan blindstaren op de pot, beetje momentjes proberen te scoren:( Dido of geen Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:53 schreef Lamon het volgende:
"In het algemeen" omvat op dit moment 6 uur, dus of daar al conclusies uit te trekken zijn..
Ha! Ik heb toch het laatste woord!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik kreeg net een mailtje, jouw site gaat morgen plat!![]()
Tenzij Roel en Lieske nog eens echt ruzie gaan krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:56 schreef Wup het volgende:
ik vrees dat ze zich vanaf nu gaan blindstaren op de pot, beetje momentjes proberen te scoren:( Dido of geen Dido
Lieske ziet ruzie maken inmiddels ook als 'scoren' heb ik de indrukquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
Tenzij Roel en Lieske nog eens echt ruzie gaan krijgen.
Of Nathalie echt een mening.
Dat zijn mijn 2 laatste strohalmen nu.
Nog steeds DBK lijkt het.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:59 schreef melke het volgende:
Waar is Roel nou heen!!!!?
Lieske is een naar kutkind. Die blijft echt haken in haar puberale, machteloze pestgedrag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske ziet ruzie maken inmiddels ook als 'scoren' heb ik de indruk
of het moet echt de verveling zijn.
Lieske gaat proberen nu als 3e een troon te bestijgen en dat gaat deze keer mislukken. Wie weet levert dat nog enig vermaak op, al zal het niet in de buurt komen van Nathalie die eens echt helemaal over de rooie gaat naar iemand. (vraag me niet wie)quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
who caresquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef ART het volgende:
Roel is toch niet zo dom, dat hij achter Dido aan het huis uit rent.![]()
Roel gaat voor de poet, met of zonder haarquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef ART het volgende:
Roel is toch niet zo dom, dat hij achter Dido aan het huis uit rent.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
oke, een jump over de schutting is wel leukquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:04 schreef PieddeNaat het volgende:
wij, dat doet ie dan buiten de camera's en dat hebben we niet verdiend.
Bijna een uur volgens mij, heb een aflevering van CSI tussendoor kunnen bekijkenquote:
ik dacht meer dat ie zelf het gat waardoor hij vertrekt in de schutting mept.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, een jump over de schutting is wel leuk
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:10 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien heeft hij in de DBK gepist en moet hij het nu schoonmaken:)
Je meende het nog echt ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wacht nou maar af.
Er zijn gekkere dingen op de wereld.
Misschien zit hij wel in het "huisje" met zijn moeder omdat hij naar buiten wildequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.
dat arme mens heeft toch ook onmogelijke werktijdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.
yeah, chillen met je moeder in het huisjequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien zit hij wel in het "huisje" met zijn moeder omdat hij naar buiten wilde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |