Ongemakkelijk omdat ze op tv is, kan ook nogquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hallo... dit is een forum ja. Een forum midden in de nacht ook nog eens.
Ik ken die hele Brenda niet maar ze komt me over als een onsymphatiek koudbloedig reptiel.
Ik vond het een hoogtepunt! Vorige week was ook top btw. Rob weg, Dido weg, het feest gaat maar door en door, volgende week Naat weg en dan kunnen ze alleen de finale nog verkloten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Wat vonden jullie van de live show?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Ik vind het jammer. Maar ik weet dat ik ongeveer de enige ben op dit forum.
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Hmmm, ben net thuis. Dido weg. Roel gebroken.
Ik vind het jammer. Maar ik weet dat ik ongeveer de enige ben op dit forum.![]()
Voor de 'relatie' wordt het cruciaal wat zusjes & moeder Dido over Roel oordelen. Dido is extreem gevoelig voor bevestiging van buitenaf. Omdat ze erg bezorgd is over haar imago.
Joost lijkt me meer een type die valt op keiharde SM-antia's. Eentje die hem lekker iedere avond instopt. Dus hoe ze op TV verschijnt zegt ook weinig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ongemakkelijk omdat ze op tv is, kan ook nogIk denk dat ze lief is, Joost is gek op haar en dat is niet zomaar denk ik.........
Pa van Roel in de live uitzending zei zoiets als: nou moet ie Ingrid maar pakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Ik vind het jammer. Maar ik weet dat ik ongeveer de enige ben op dit forum.![]()
Voor de 'relatie' wordt het cruciaal wat zusjes & moeder Dido over Roel oordelen. Dido is extreem gevoelig voor bevestiging van buitenaf. Omdat ze erg bezorgd is over haar imago.
Koud. Kwam door Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Wat vonden jullie van de live show?
jammer is een groot woord, maar voor mij hoefde ze niet wegquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik vond het een hoogtepunt! Vorige week was ook top btw. Rob weg, Dido weg, het feest gaat maar door en door, volgende week Naat weg en dan kunnen ze alleen de finale nog verkloten.![]()
Hahaha dat meen je niet! Dat heb ik dus wel ff gemistquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Pa van Roel in de live uitzending zei zoiets als: nou moet ie Ingrid maar pakken.
Gezicht van Dido was vervolgens te pijnlijk om naar te kijken.
Grapje of zei die dat echt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Pa van Roel in de live uitzending zei zoiets als: nou moet ie Ingrid maar pakken.
Gezicht van Dido was vervolgens te pijnlijk om naar te kijken.
Volgens de prijzenslag regels, ben jij nu officieel af.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:45 schreef F4iTH het volgende:
Roel je hebt nog 5 minuten om lekker te chillen en dan moet je echt naar je bedje toe jongeman!![]()
volgens mij zei ruud dat hoor!quote:
het is ook lang mij heen gegaan........quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef PieddeNaat het volgende:
Echt.
Kom, kom, ART.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Weet je wat stom is! Ik vond Dido de minst leuke bewoner en toch vind ik het nu ook jammer..quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef ART het volgende:
Het gaat mij even om de ongemakkelijkheid, je komt niet dagelijks op de buis tenslottequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Joost lijkt me meer een type die valt op keiharde SM-antia's. Eentje die hem lekker iedere avond instopt. Dus hoe ze op TV verschijnt zegt ook weinig.
hmm..ben je 100% zeker?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zei ruud dat hoor!
ik zei ook al zoiets, maar ipv ongemakkelijk tegenzinquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef Morwen het volgende:
Het gaat mij even om de ongemakkelijkheid, je komt niet dagelijks op de buis tenslotte
Ach welnee. Die jongen kan niet slapen en wil zich lekker kapotzuipen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
Roel doet mi nu zielig omdat hij weet dat dido hem op internet kan zien
Ze hoeft niet te komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zei ook al zoiets, maar ipv ongemakkelijk tegenzin
Jij bent altijd zo lekker positief hequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ach welnee. Die jongen kan niet slapen en wil zich lekker kapotzuipen.
Zit 'ie in een huis met JoostNathalie
Lieske
en Ingrid.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens de prijzenslag regels, ben jij nu officieel af.
Klopt, Ruud zei dat. Zou ook wel ongehoord lomp zijn geweest als Roels pa dat had geroepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij zei ruud dat hoor!
Dat heet inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker positief he
hmm..irritant. Net ff mijn vrouw gevraagd en die zegt ook dat het Roels pa was... Is die uitzending nog ergens down te loaden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, Ruud zei dat. Zou ook wel ongehoord lomp zijn geweest als Roels pa dat had geroepen.![]()
En Roel's pa (en ma) zijn hartstikke blij met Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, Ruud zei dat. Zou ook wel ongehoord lomp zijn geweest als Roels pa dat had geroepen.![]()
volgens mij zei ruud het zou maar vreemd zijn als het roels vader was die het zei ,maar er werd wel behoorlijk ingezoemd op roels vaderquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:01 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hmm..irritant. Net ff mijn vrouw gevraagd en die zegt ook dat het Roels pa was... Is die uitzending nog ergens down te loaden?
Rodin's ouevre omvat meerdere werken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Zeg APK deze wil je toch niet vergelijken met Roel he??
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_188.jpg]afbeelding][/url]
Veuls te groot![]()
Ah ok, sorry voor de verwarring dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens mij zei ruud het zou maar vreemd zijn als het roels vader was die het zei ,maar er werd wel behoorlijk ingezoemd op roels vader
Hoe denk je dat Roel zich voelt nu dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef melke het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker positief he
Yepz, voor de groepsdynamiek is het een perfecte exit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom, kom, ART.
Wat kan jou die relatie schelen, het gaat om het programma.
Roel heeft urenlang beelden van Rodin gekopieerd.![]()
Drama!![]()
Inderdaad! Dat is toch zielig? Vraag me trouwens af waarom ze zo snel en koeltjes afscheid genomen heeft. Wilde ze niet in tranen uitbarsten? Was ze blij dat ze naar huis kon?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Roel zich voelt nu dan?
Dido ging overhaast weg en nam vluchtig en koud afscheid van Roel. Het was niet bepaald een afscheid waar Roel het vertrouwen uit zou kunnen putten van: OK dat zit wel goed.
En nu zit Dido buiten en hij binnen. En hij loopt zich met z'n verliefde kop maar af te vragen of hij zichzelf niet volkomen belachelijk maakt. Wetende dat zijn vrienden maar ook Dido en haar zussen hem nu kunenn volgen in elke scheet die hij laat.... en hij heeft er geen flauw idee van, of zijn gevoelens voor Dido echt zijn of dat het een BB-effect is en vice versa... tricky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |