Lieske en Ingrid gaan Roel deze week nog pesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:53 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Dat valt best mee mensen zien iemand van tv en doen dan meestal gewoon leuk tegen diegene. Kijk maar naar Gerard Joling ik weet zeker dat bv Roel hem in het normale leven echt een eikel vind maar als hij als BNér het huis in komt is dat ineens een hele ervaring.
wie mild?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zijn wel mild voor elkaar deze ochtend.
De wekker gaat meestal tussen 9:30 en 10:30.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zijn wel mild voor elkaar deze ochtend.
Nee vooral BB ik zou ze gewoon om 9.00 uur uit bed trappen en meteen een weekopdracht waar je u tegen zegt geven. Laat ze maar zweten voor de Hoofdprijs. Ik hoop dat ze ze mentaal op de proef gaan stellen. Kijken wie er knakt.quote:
Ze zijn allemaal nog moe van het vuurtje kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:36 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een duf zooitje, hup opstaan![]()
Nee niet gek, maar toch die pot komt nu echt in zicht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef Wup het volgende:
ze moeten idd. met een stoere weekopdracht komen
vind het niet zo gek dat ze het niet zo zinvol vinden om uit bed te komen
Daarom hoop ik op een leuke opdracht voor vandaag. Kunnen ze een mooi feestje winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:38 schreef Wup het volgende:
ze moeten idd. met een stoere weekopdracht komen
vind het niet zo gek dat ze het niet zo zinvol vinden om uit bed te komen
het was ook wel ondragelijk lijden gisteren in de live uitzending zonder de gebruikelijke 4 uur opmaken .quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nathalie heeft een hele dag niet in de spiegel kunnen kijken, en dat moeten we vandaag bezuren! Beautydag..![]()
en nu kan ze de door haar gewonnen plastieken nageltjes opplakken! Het viel idd niet mee was echt hard van BB!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:16 schreef Wup het volgende:
[..]
het was ook wel ondragelijk lijden gisteren in de live uitzending zonder de gebruikelijke 4 uur opmaken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |