Oe ja, daar zeg je wat, er moet nog iemand boeten natuurlijk...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien nog een kwaaie dronk van onze 'stoere' kraker maar dan heb je het wel gehad
Ik had het over ongewenste intimiteiten... jij maakt daar dierenverkrachting van.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Nog een reactie dan. Opmerkingen over dierenverkrachting (...)
De oud bewoners worden er bijgegooidquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.
Dan mag Dido Roel wel extra in de gaten gaan houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De oud bewoners worden er bijgegooid
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik het Lieske omdat zij het meeste lef heeft getoond in het huis.
Door niet alles te pikken, nominaties gewoon te accepteren, redelijk eerlijk tegenover iedereen, zegt vrij veel alles recht in iemands gezicht, geen gedraai, mooi lichaam, lekkere kop. Lieske mag winnen![]()
Zoals ik al eerder zei: Neem het allemaal niet zo serieus!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:14 schreef sleepy1958 het volgende:
Ongewenste intimiteiten van een weerloos dier (ja echt deze opmerking heeft mij
diep geraakt vandaar dat ik er over blijf doorgaan) ligt echt dicht tegen verkrachting
aan.
Dido's bijdrage van de afgelopen weken :quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef rickfcdb1 het volgende:
Goh wat een lust om de streams te volgen. Weer zo'n geweldige zet Dido eruit dat levert mooie tv op dachten ze waarschijnlijk. Maar wat gebeurd er Roel verdrinkt van verdriet in het bubbelbad. Jut en jul huppellen elkaars aars weer eens achterna en Nathalie loopt zoals altijd nietszeggend rond. Hummie bedankt je hebt het weer mooi voor mekaar.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:44 schreef LuukBes het volgende:
Die Nathalie heeft alleen een tshirt onder die badjas he. Ik zag een geweldig ranzige muts tevoorschijnkomen toen ze met der benen gespreid van die bank afgleed om op de grond te gaan zitten.
I'm still shocked, this was some damn ugly pussy. [afbeelding]
Om nog rijker te wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef redhair het volgende:
[..]
Ik ook en dat gezeur dat ze rijke ouders heeft onzin. Waarom werken beide dan?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
zeg, willen jullie wel even ophouden met die ranzige Nathalieplaatjes...
werd er totaal onvoorbereid mee geconfronteerd op SHO
ja ze verspreiden zich sneller dan welke soa ook....
ach we zijn allemaal wat uitgelaten... komt natuurlijk door het fijne vertrek van Dizer Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik ben vandaag wel heel erg slecht bezig, geloof ik...
Sorry!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
zeg, willen jullie wel even ophouden met die ranzige Nathalieplaatjes...
werd er totaal onvoorbereid mee geconfronteerd op SHO
ja ze verspreiden zich sneller dan welke soa ook....
De moderator beslist of een user te ver gaat in zijn opmerkingen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:14 schreef sleepy1958 het volgende:
Ongewenste intimiteiten van een weerloos dier (ja echt deze opmerking heeft mij
diep geraakt vandaar dat ik er over blijf doorgaan) ligt echt dicht tegen verkrachting
aan. Om zo'n soort reactie richting Roel te geven vind ik echt van een laagheid zonder
weerga. En verder een discussie over het taalgebruik hier voeren is vast wel eens
eerder (hier of in een apart topic) gedaan. Hoop verder alleen dat dit een paar mensen
aan het denken heeft gezet. Punt.
niks nieuws toch. Dat heeft ze ook in het huis tegen hem gezegdquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef Copycat het volgende:
Misschien zouden ze hem zelfs wel het stukje hebben laten zien waarin Dido direct nadat ze uit het huis komt tegen Ruud de Wild zegt niet echt vertrouwen in haar relatie met Roel te hebben.
Ik dacht juist dat ze de laatste dagen hem had verzekerd dat het allemaal goed zat tussen hen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Bartoli het volgende:
niks nieuws toch. Dat heeft ze ook in het huis tegen hem gezegd
Ben ik niet met je eens, als Dido was gebleven hadden die twee jaloerse dames: Ingrid en haar hondje, niet zo vrolijk geweest als nu......het is nu meer een groep inplaats van twee......quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido's bijdrage van de afgelopen weken :
'jank ik ben genomineerd'
'Roel wat vindt je nou zo leuk aan me'
qua mooie tv had het had echt niet uitgemaakt als er iemand anders vetrokken was
Dat heeft ze ook gezegd, maar ook genoeg signalen gegeven waardoor Roel het nu echt niet weet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de laatste dagen hem had verzekerd dat het allemaal goed zat tussen hen?
quote:
Ah okay.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef PieddeNaat het volgende:
Dat heeft ze ook gezegd, maar ook genoeg signalen gegeven waardoor Roel het nu echt niet weet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Kijk maar naar de foto boven van Nathalie
zo, jij bent gemeenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Foreverblue het volgende:Kijk maar naar de foto boven van Nathalie
Valt toch wel mee?quote:
In het intervieuw op de Talpa site zegt ze duidelijk dat ze er staat als hij het huis uit komt en dat ze dan wel zien hoe het verder loopt. Ze had het er moeilijk mee om hem te zien huilen en wilde het liefst naar hem toe. Dus daaruit kun je concluderen dat het vooralsnog goed zit tussen hen maar je weet natuurlijk nooit wat er na het zien van de Linda beelden gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze de laatste dagen hem had verzekerd dat het allemaal goed zat tussen hen?
ik vind de dames niet jaloers maar goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef nicoleV het volgende:
Ben ik niet met je eens, als Dido was gebleven hadden die twee jaloerse dames: Ingrid en haar hondje, niet zo vrolijk geweest als nu......het is nu meer een groep inplaats van twee......
Och, ook eigenlijk wel, zeker als je ze niet wilt zien maar het toch knagen blijft. Heb wel te doen met hem: die twijfel en geen mogelijkheid die op te lossen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay.
Signalen zijn ook niet bepaald het duidelijkste communicatiemiddel...
Zaterdag kan hij zijn verdriet verdrinken en dat zal gebeuren ook. Hoop dat de ambulance gereed staat als zijn dillerium in werking treed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:05 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Och, ook eigenlijk wel, zeker als je ze niet wilt zien maar het toch knagen blijft. Heb wel te doen met hem: die twijfel en geen mogelijkheid die op te lossen.
Ik denk niet dat die beelden nog een groot probleem zijn. Het zou erger geweest zijn als Roel het niet verteld had en dat Dido er deze week thuis pas zou achterkomen via een videoband. Of nadat haar zusjes of mama het verteld hadden. Maar het feit dat Dido, dido's moeder en haar zusjes Roel een leuke jongen vonden waar ze geen genoeg van konden krijgen zegt toch wel wat. Als Dido's kant en Roel zijn kant (qua familie) het wel OK en leuk vindt voorzie ik geen problemen om het verder te proberen. Of Dido het dan ook lang met hem gaat uithouden omdat ze totaal verschillen qua doen dat is een andere vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:05 schreef rickfcdb1 het volgende:
maar je weet natuurlijk nooit wat er na het zien van de Linda beelden gaat gebeuren.
Gelukkig toen Dido er nog inzat was het niet saai.Roel gaan we even een tukkie doen?Echt spannend 2 mensen die liggen te slapen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:59 schreef nicoleV het volgende:
het is zo gezapig nu vreselijk gewoon...ze gaan nu gezellig een kopje thee drinken met een stukje chocolade.......echt so fukin saai
Beetje geduld, zit echt nog potentie in mits je niet heftig spectakel verwacht. (bwwquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:13 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Gelukkig toen Dido er nog inzat was het niet saai.Roel gaan we even een tukkie doen?Echt spannend 2 mensen die liggen te slapen.
Morgen verwacht ik veel van.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:15 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Beetje geduld, zit echt nog potentie in mits je niet heftig spectakel verwacht. (bww)
Dat zal inderdaad het grootste struikelblok gaan vormen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beelden nog een groot probleem zijn. Het zou erger geweest zijn als Roel het niet verteld had en dat Dido er deze week thuis pas zou achterkomen via een videoband. Of nadat haar zusjes of mama het verteld hadden. Maar het feit dat Dido, dido's moeder en haar zusjes Roel een leuke jongen vonden waar ze geen genoeg van konden krijgen zegt toch wel wat. Als Dido's kant en Roel zijn kant (qua familie) het wel OK en leuk vindt voorzie ik geen problemen om het verder te proberen. Of Dido het dan ook lang met hem gaat uithouden omdat ze totaal verschillen qua doen dat is een andere vraag.
vanmorgen vloog ze nog........quote:
ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken. Die om Dido gaat roepen en weet ik wat nog meerquote:
Daar verheug ik me ook op. Gisteren echt gelachen toen hij Hummie en co voor regelneukers uitmaakte.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken. Die om Dido gaat roepen en weet ik wat nog meer![]()
Lijkt me fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |