Eigenlijk gun ik het Lieske omdat zij het meeste lef heeft getoond in het huis.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word wel eens tijd dat er weer een man wint,na Bart waren het allemaal vrouwen.
Zelf denk ik dat Hummie Roel wil,maar ik gun het Ingrid het meest.
Hmmm man zeker die dit zegt.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik het Lieske omdat zij het meeste lef heeft getoond in het huis.
Door niet alles te pikken, nominaties gewoon te accepteren, redelijk eerlijk tegenover iedereen, zegt vrij veel alles recht in iemands gezicht, geen gedraai, mooi lichaam, lekkere kop. Lieske mag winnen![]()
Om de verkoop van badjassen te stimuleren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:03 schreef nicoleV het volgende:
Waarom mogen ze in die badjassen blijven rondlopen..
Het zou wel een stunt zijn,maar ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen en als je gisteren ook zag hoe ze op al die schoonhreidsartikelen reageerde,kan je zien dat ze al die dure merken geen eens kent.Lieske heeft het volgens mij veel beter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik het Lieske omdat zij het meeste lef heeft getoond in het huis.
Door niet alles te pikken, nominaties gewoon te accepteren, redelijk eerlijk tegenover iedereen, zegt vrij veel alles recht in iemands gezicht, geen gedraai, mooi lichaam, lekkere kop. Lieske mag winnen![]()
Rot effe op kutn00b.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Scherp aanpakken is geen probleem. Iedereen zijn favorieten. Niets mis mee.
Wat ik zeg is dat er hier een sfeertje is ontstaan waarin het niet meer om de
argumenten voor of tegen Dido en Roel is maar om het zo hard en zo smakeloos
als maar mogelijk is neer te pennen.
Een opmerking dat Roel na een paar biertjes de hond wel even zal aanranden
vind ik echt niet kunnen. Modorator grijp aub in bij dit soort taalgebruik!!!!!
Kritiek op personen. prima, maar let dan een beetje op je taalgebruik.
Smakeloos schelden om het schelden slaat alleen terug op jezelf.
hoezo heeft Ingrid nou weer schulden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
Het zou wel een stunt zijn,maar ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen en als je gisteren ook zag hoe ze op al die schoonhreidsartikelen reageerde,kan je zien dat ze al die dure merken geen eens kent.Lieske heeft het volgens mij veel beter.
dat kwart miljoen gaat allemaal op aan de psychiater, als er eentje rijp voor isquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen
De grens waarop een modje ingrijpt is erg hoog misschien zelfs iets te hoog.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Scherp aanpakken is geen probleem. Iedereen zijn favorieten. Niets mis mee.
Wat ik zeg is dat er hier een sfeertje is ontstaan waarin het niet meer om de
argumenten voor of tegen Dido en Roel is maar om het zo hard en zo smakeloos
als maar mogelijk is neer te pennen.
Kritiek op personen. prima, maar let dan een beetje op je taalgebruik.
Smakeloos schelden om het schelden slaat alleen terug op jezelf.
Denk dat het wel meevalt hoor, gisteren werd Roel op zijn vingers getikt omdat ie met douchegel van Ingrid aan het douchen was......ongeveer 25 euro koste het tubetje zei ze.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn,maar ik gun het Ingrid omdat ze met het geld alle grote schulden kan afbetalen en als je gisteren ook zag hoe ze op al die schoonhreidsartikelen reageerde,kan je zien dat ze al die dure merken geen eens kent.Lieske heeft het volgens mij veel beter.
Bij mij niet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef Vigile het volgende:
De streams liggen er uit?
Lieske heeft het finacieel beter maar het gaat mij om het spel en hoe iemand dat de afgelopen maanden heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ingrid en Lieske waren te lang in beeld, het glas is gesprongen. Wordt nu aan gewerkt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:12 schreef Vigile het volgende:
De streams liggen er uit?
De sfeer wordt er hier, naarmate het einde van bb naderd, niet beter op merk ikquote:
Ik hou niet van nsb'ers die om modjes roepen.quote:
Dan heeft niemand het verdient....soms zo saai deze mensen....zoals ze nu samen die boodschappen aan het bestellen zijn.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft het finacieel beter maar het gaat mij om het spel en hoe iemand dat de afgelopen maanden heeft gespeeld.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is verschrikkelijk jammer terwijl het helemaal niet hoeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De sfeer wordt er, naarmate het einde van bb naderd, niet beter op merk ik![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Moderators doe wat!
Oh wacht, dat was mijn opmerking...
Je moet het denk ik allemaal wat minder serieus nemen.
Heeft met haar studie te maken ofzo en ze heeft steeds bij geleent,ze weet geen eens hoeveel het was.Rob heeft haar nog het advies gegeven om meteen daar achteraan te gaan als ze het huis uitkomt.Het gaat wel om een heleboel geld begreep ik.quote:
best wel eens, ik denk nu slechts in termen van misgunnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:15 schreef nicoleV het volgende:
Dan heeft niemand het verdient....soms zo saai deze mensen....zoals ze nu samen die boodschappen aan het bestellen zijn.....
Filmpjequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef theMi het volgende:
Heeft iemand hier misschien even een linkje naar de live- en internetuitzending?
Ik heb nog geen tijd gehad om alles na te lezen, en zou niet weten waar ik ze vinden moet...
Er zijn ontzettend veel studenten met studieschulden boven de 10.000 euro, zo bijzonder is dat niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef rooie3 het volgende:
Heeft met haar studie te maken ofzo en ze heeft steeds bij geleent,ze weet geen eens hoeveel het was.Rob heeft haar nog het advies gegeven om meteen daar achteraan te gaan als ze het huis uitkomt.Het gaat wel om een heleboel geld begreep ik.
Om zijn zielepijn te verlichten is BB zeer coulant en mag ie weer roken. Sterker: hij heeft gisteren een pakje sigaretten gekregen en als ie meer rookwaar wilt, hoeft ie alleen maar even te bellen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:20 schreef boopsy het volgende:
ik las dat roel vanacht zat te roken k dacht dat hij tot zaterdag niet meer mocht roken weet iemand hoe dit zit zou hij daarom in de dagboekkamer geweest zij en zij geld ervoor hebben moeten inleveren
Roel lijkt me echt het type wat met een biertje op zich vergrijpt aan een onschuldig en niet weerbaar wezen. Het lijkt me inderdaad sterk dat hij het beest zou hebben aangerand, maar hij lijkt me echt zon misselijk mannetje wat zon onschuldig beest een rotschop geeft in een dronken bui...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
\Een opmerking dat Roel na een paar biertjes de hond wel even zal aanranden
vind ik echt niet kunnen. Modorator grijp aub in bij dit soort taalgebruik!!!!!\
Die zijn tot donderdagavond dronken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:21 schreef MissHobje het volgende:
19 flessen wijn totaal en dan nog 2 kratjes bier.. maar die wijn
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op johquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die zijn tot donderdagavond dronken.![]()
![]()
Ja heb nooit gestudeerd dus dat weet ik niet,maar dacht dat het wel om 50.000 euro ging.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:21 schreef Showtime het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel studenten met studieschulden boven de 10.000 euro, zo bijzonder is dat niet.
50.000 is inderdaad veel, wat voor studie heeft ze gedaan en hoe lang heeft ze erover gedaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef rooie3 het volgende:
Ja heb nooit gestudeerd dus dat weet ik niet,maar dacht dat het wel om 50.000 euro ging.
17 flessen wijn met ze vieren op drinken dat lijkt mij een beetje sterk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |