abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32941198
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat denk ik toch niet,BB en de groep heeft ingespeelt op het onzekere gedrag van Ingrid om ze zo uit elkaar te krijgen.
Als BB hetzelfde had gedaan bij Dido ,was Dido ook onzeker geworden.
hebben ze geprobeerd. Maar Roel heeft zich niet laten kennen hierin. Menno was volgens mij wat dat betreft net als Ing ook onzeker waardoor de liefde in huis niet verder ging. Als Menno ook had doorgezet of ing voor mijn part was het ook een romance geweest.

Ik ben van mening dat je als BB dat probeert tegengas moet geven zoals Roel doet. En niet zoals Menno doen van "och ja het zal wel"

Althans zo zag ik het
pi_32941214
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:02 schreef redhair het volgende:

[..]

Idd maar dit is een BB huis. Hij had ook met d'r mee kunnen gaan.!!L iefde gaat toch boven geld?
ja ok had gekund. Maar denk niet dat BB Roel in deze laat gaan
pi_32941262
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef Minouishere het volgende:

[..]

ze hebben Naat gewoon gematst omdat ze ook al een weekopdracht had verpest, het was toch inderdaad raar dat die weegschaal van 12 naar 17 sprong? en je zag haar handen toen ook niet.
Volgens mij is het eerlijk verlopen er zat een hele berg zand aan haar handen geplakt.
Maar goed ik kan me vergissen dan zou ik de live uitzending nog een keer moeten bekijken.
pi_32941283
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:

[..]

Volgens mij is het eerlijk verlopen er zat een hele berg zand aan haar handen geplakt.
Maar goed ik kan me vergissen dan zou ik de live uitzending nog een keer moeten bekijken.
er zat ook een hele hoop zand aan haar handen. Maar of dat nog 6 gram was weet ik niet. In ieder geval weer 50.000 euro extra dus who cares
pi_32941284
quote:

[..]

Ga ik ook nog maar 's doen dan
Minou was here
pi_32941297
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:07:45 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32941301
Joost hangt met het opruimen van die vuurkorfzooi de noeste arbeider uit
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32941304
quote:

[..]

Jammer ik heb dat stukje ook gemist. Het schijnt er raar uit te hebben gezien maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier mee gaan sjoemelen terwijl iedereen er omheen zit.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_32941312
maar ben weer weg. tot later deze middag
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:09:25 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32941345
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Bartoli het volgende:

Een vrijwillige exit kan altijd.
Hij zou dan ws alleen 24 uur bedenktijd hebben gehad, waarin door Hummie en consorten flink op hem zou zijn ingepraat.
Misschien zouden ze hem zelfs wel het stukje hebben laten zien waarin Dido direct nadat ze uit het huis komt tegen Ruud de Wild zegt niet echt vertrouwen in haar relatie met Roel te hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32941346
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Je kan vrijwillig gaan.Heeft Tanja ook gedaan.
pi_32941364
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:07 schreef Bartoli het volgende:

[..]

er zat ook een hele hoop zand aan haar handen. Maar of dat nog 6 gram was weet ik niet. In ieder geval weer 50.000 euro extra dus who cares
inderdaad who cares
pi_32941384
Lieske weer met een briljant verhaal: "Een club genootje en daar het huisgenootje van en haar vader die is Gynaecoloog en die zegt....
pi_32941404
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef redhair het volgende:

[..]

Je kan vrijwillig gaan.Heeft Tanja ook gedaan.
Maar dat kost roel geld
pi_32941440
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef Bartoli het volgende:

[..]

hebben ze geprobeerd. Maar Roel heeft zich niet laten kennen hierin. Menno was volgens mij wat dat betreft net als Ing ook onzeker waardoor de liefde in huis niet verder ging. Als Menno ook had doorgezet of ing voor mijn part was het ook een romance geweest.

Ik ben van mening dat je als BB dat probeert tegengas moet geven zoals Roel doet. En niet zoals Menno doen van "och ja het zal wel"

Althans zo zag ik het

Ingrid was een verliefde puber en moest meer naar de groep toe anders kon het verkeerd aflopen voor haar.
Menno was daar denk een watje in,die liet haar kiezen.
Tegen Roel en Dido is het nooit zo hard gezegt.
Maar had wel eens willen zien als ze het tegen Dido zo cru hadden gebracht.
pi_32941443
pi_32941454
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:11 schreef pullup het volgende:
Lieske weer met een briljant verhaal: "Een club genootje en daar het huisgenootje van en haar vader die is Gynaecoloog en die zegt....
snap niet dat je daar nog druk over maakt Lieske vertelt die soort verhalen al drie maanden.
pi_32941502
Beste Fokkers, moet er helaas vandoor...

Zou iemand het gesprek kunnen opschrijven over wat er gisteren is DBK is besproken..

Roel heeft daar vannacht meer dan uur ingezeten, misschien dat hij het er met iemand over heeft en ik ben benieuwd wat daar allemaal gezegd is.
pi_32941557
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:

[..]

snap niet dat je daar nog druk over maakt Lieske vertelt die soort verhalen al drie maanden.
Och ik mag dat toch even noteren. Er zit na drie maanden niet echt ontwikkeling in, maar dat is bij niemand daar in het huis.
Ik zou ook zelf verhalen kunnen schrijven hier of kunnen verzinnen dat ik de doos van Nathalie zag zoals Luukbes, maar dan is het geen slowchat over de streams meer he
pi_32941639
HELP HELP

Heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd...
Maar.. nu krijg ik niet alle 4 de streams tegelijk werkend. Dan blijven de beelden trillen. Kent iemand dit probleem???
pi_32941685
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP

Maar.. nu krijg ik niet alle 4 de streams tegelijk werkend. Dan blijven de beelden trillen. Kent iemand dit probleem???
Heb je daar via alle links om de streams te bekijken last van ?
pi_32941731
pi_32941754
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:22 schreef pullup het volgende:

[..]

Heb je daar via alle links om de streams te bekijken last van ?
volgens mij wel... ff de laatste checken
pi_32941807
pi_32941808
Yeps... met allemaal...
pi_32941850
nou hup aankleden
pi_32941865
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:27 schreef Kleintje het volgende:
Yeps... met allemaal...
Sorry... bij mij werkte dat
pi_32941894
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:34:27 #79
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32941945
Roel wil drie kratten bier voor zichzelf?! Gaat lekker met die jongen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:36:04 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32941977
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:34 schreef Jojogirl het volgende:
Roel wil drie kratten bier voor zichzelf?! Gaat lekker met die jongen.

Serieus?
Gaat ie zijn verdriet verdrinken... met alle dronken gevolgen van dien.
Gelukkig maar dat Koen het huis uit is... Voor zo'n hond zijn ongewenste intimiteiten ook niet leuk...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32941989
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:37:06 #82
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32941997
Ja echt. Hij wil dan als tegenprestatie wel de hele week afwassen. En de rest vindt het nog gewoon prima ook, als ze dan tenminste niet met het eten in de knoei komen.
pi_32942003
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP

codec probleem misschien
Hier te downloaden
pi_32942095
Heb volgens mij alle codecs zo'n beetje wel gedowndingest... maar vooruit... give it a try...
pi_32942121
gut gut wat wordt Roeltje weer in de watten gelegd. als de sigaretten op zijn dan kan ie even bellen .Zou Hummie bang zijn dat het ventje anders een drift aanval krijgt.
pi_32942176
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef redhair het volgende:
gut gut wat wordt Roeltje weer in de watten gelegd. als de sigaretten op zijn dan kan ie even bellen .Zou Hummie bang zijn dat het ventje anders een drift aanval krijgt.
Roel moet de finale halen dit mij nu wel erg duidelijk geworden.
pi_32942306
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef redhair het volgende:
Ja dit is de hardste BB ooit.
pi_32942320
pi_32942323
Zitten daar zoveel codecs, en de meeste heb ik er al opstaan. Dat moet het probleem dus niet zijn.

even denken... misschien opnieuw opstarten. Volgens mij heb ik na het instellen van de codecs ngo niet opnieuw opgestart...
zo terug...
pi_32942329
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:

[..]

Roel moet de finale halen dit mij nu wel erg duidelijk geworden.
Ben echt bang dat hij de winnaar word.
pi_32942354
Is dit forum verworden tot een clubje zielepoten die niets anders te doen hebben
dan op een walgelijke manier afgeven op Dido en Roel?
Zij tweeen steken voor mij met kop en schouders boven iedereen uit. Inclusief hun
zwakheden. Heb maanden met hun tweeen meegeleefd. Hun relatie is de absolute
redding geweest van deze BB. Hoop dan ook echt dat het wat wordt tussen die twee.
En voor fans van een puberaal kind en duimelotje (in een BB huis). Arme arme mensen.
when i was a child, i caught a fleeting glimpse, out of the corner of my eye.
i turned to look, but it was gone. i cannot put my finger on it now.
the child is gone, the dream is gone. i have become comfortably numb.
pi_32942375
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:50 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ben echt bang dat hij de winnaar word.
nee, dat niet het zal gaan tussen Joost en Ingrid en heel misschien Lieske.
Maar Roel gaat deze BB niet winnen dan zou het een kopie van BB1 zijn.
pi_32942392
Wat doen ze moeilijk over de boodschappen. Roeltje laten bellen en alles is oke toch?
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:53:43 #94
3542 Gia
User under construction
pi_32942402
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Is dit forum verworden tot een clubje zielepoten die niets anders te doen hebben
Zij tweeen steken voor mij met kop en schouders boven iedereen uit. Inclusief hun
redding geweest van deze BB. Hoop dan ook echt dat het wat wordt tussen die twee.
En voor fans van een puberaal kind en duimelotje (in een BB huis). Arme arme mensen.
Sorry hoor, maar dit scenario hadden we al in deel 1 met Bart en Sabine en ook toen was ik blij dat ze uit elkaar gehaald werden door een exit.

Ik vind Ingrid, Lieske en Joost veel echter dan Roel. En Dido en Nathalie waren helemaal erg!! Blij dat Dido eruit is.
pi_32942405
quote:
Doe jij niet hetzelfde over die andere bewoners,ik gun iedereen zijn favoriet maar als die dan weggaat ga dan niet andere afzeiken.
pi_32942425
quote:
Alle bewoners worden hier scherp aangepakt en terecht het gaat over veel geld.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:55:33 #97
3542 Gia
User under construction
pi_32942444
Ik gok trouwens dat Roel een beetje een Bart-imitator is, omdat hij denkt dat hij zo kan winnen.

Dat zou betekenen dat hij, nadat zijn 'verdriet' verwerkt is, allemaal rotgeintjes uit gaat halen om in de kijker te komen. Goh, dan kots ik echt helemaal op hem.
pi_32942457
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:

[..]

nee, dat niet het zal gaan tussen Joost en Ingrid en heel misschien Lieske.
Maar Roel gaat deze BB niet winnen dan zou het een kopie van BB1 zijn.
Word wel eens tijd dat er weer een man wint,na Bart waren het allemaal vrouwen.
Zelf denk ik dat Hummie Roel wil,maar ik gun het Ingrid het meest.
pi_32942482
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:55 schreef Gia het volgende:
Ik gok trouwens dat Roel een beetje een Bart-imitator is, omdat hij denkt dat hij zo kan winnen.

Dat zou betekenen dat hij, nadat zijn 'verdriet' verwerkt is, allemaal rotgeintjes uit gaat halen om in de kijker te komen. Goh, dan kots ik echt helemaal op hem.
Ingrid en Lieske gaan Roel de komende dagen aanpakken.
Ben benieuwd hoe hij erop reageert, maar de finale gaat hij wel halen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:58:35 #100
3542 Gia
User under construction
pi_32942508
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:57 schreef regenworm het volgende:

maar de finale gaat hij wel halen.
Ja, omdat men Nathalie nog liever eruit heeft dan Roel. De finale bestaat uit vier personen. Er hoeft er nog maar één uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')