codec probleem misschienquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP
Heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd...
Maar.. nu krijg ik niet alle 4 de streams tegelijk werkend. Dan blijven de beelden trillen. Kent iemand dit probleem???
Roel moet de finale halen dit mij nu wel erg duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef redhair het volgende:
gut gut wat wordt Roeltje weer in de watten gelegd.![]()
als de sigaretten op zijn dan kan ie even bellen
.Zou Hummie bang zijn dat het ventje anders een drift aanval krijgt.
![]()
Ja dit is de hardste BB ooit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef redhair het volgende:
gut gut wat wordt Roeltje weer in de watten gelegd.![]()
als de sigaretten op zijn dan kan ie even bellen
.Zou Hummie bang zijn dat het ventje anders een drift aanval krijgt.
![]()
Ben echt bang dat hij de winnaar word.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel moet de finale halen dit mij nu wel erg duidelijk geworden.
nee, dat niet het zal gaan tussen Joost en Ingrid en heel misschien Lieske.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben echt bang dat hij de winnaar word.
Sorry hoor, maar dit scenario hadden we al in deel 1 met Bart en Sabine en ook toen was ik blij dat ze uit elkaar gehaald werden door een exit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Is dit forum verworden tot een clubje zielepoten die niets anders te doen hebben
dan op een walgelijke manier afgeven op Dido en Roel?
Zij tweeen steken voor mij met kop en schouders boven iedereen uit. Inclusief hun
zwakheden. Heb maanden met hun tweeen meegeleefd. Hun relatie is de absolute
redding geweest van deze BB. Hoop dan ook echt dat het wat wordt tussen die twee.
En voor fans van een puberaal kind en duimelotje (in een BB huis). Arme arme mensen.
Doe jij niet hetzelfde over die andere bewoners,ik gun iedereen zijn favoriet maar als die dan weggaat ga dan niet andere afzeiken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Is dit forum verworden tot een clubje zielepoten die niets anders te doen hebben
Zij tweeen steken voor mij met kop en schouders boven iedereen uit. Inclusief hun
redding geweest van deze BB. Hoop dan ook echt dat het wat wordt tussen die twee.
En voor fans van een puberaal kind en duimelotje (in een BB huis). Arme arme mensen.
Alle bewoners worden hier scherp aangepakt en terecht het gaat over veel geld.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Word wel eens tijd dat er weer een man wint,na Bart waren het allemaal vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet het zal gaan tussen Joost en Ingrid en heel misschien Lieske.
Maar Roel gaat deze BB niet winnen dan zou het een kopie van BB1 zijn.
Ingrid en Lieske gaan Roel de komende dagen aanpakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:55 schreef Gia het volgende:
Ik gok trouwens dat Roel een beetje een Bart-imitator is, omdat hij denkt dat hij zo kan winnen.
Dat zou betekenen dat hij, nadat zijn 'verdriet' verwerkt is, allemaal rotgeintjes uit gaat halen om in de kijker te komen. Goh, dan kots ik echt helemaal op hem.
Ja, omdat men Nathalie nog liever eruit heeft dan Roel. De finale bestaat uit vier personen. Er hoeft er nog maar één uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |