En die kan weleens heel fout wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op joh
En Ingrid vergrijpt zich aan Joost.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
17 flessen wijn met ze vieren op drinken dat lijkt mij een beetje sterk.
Maar goed als die naar binnen zijn gewerkt liggen Nath en Roel naast elkaar
Die heeft inderdaad zijn werk niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef Foreverblue het volgende:
Degene die de reclame op artikelen moet afplakken is nu ontslagen denk ik
[afbeelding]
Ze zijn wel mild he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef MissHobje het volgende:
WTF ze krijgen de koffie en olijfolie ook van BBmazzelpikkies daar!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En die kan weleens heel fout worden
BEW trouwens![]()
Weet ik echt niet,zat ze toen in het badje tegen Rob en Joost te vertellen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
50.000 is inderdaad veel, wat voor studie heeft ze gedaan en hoe lang heeft ze erover gedaan?
Ze mogen bijna naar huisquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:31 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff wat worden ze weer ontzettend gematst zeg. Waarom in hemelsnaam?
Kan het ook wel begrijpen hoor, ze zitten er tenslotte al een lange tijdquote:
quote:Haai
Flink feest met 5 man. Lijkt waarschijnlijk op het verjaardagsfeestje van American_Nightmare.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een leuk feestje als slot gaat er bij wel in.
Het is erg lang geleden dat we een leuk feest hebben gezien.
In een zeer zwaar beveiligd TBS Kliniekquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan het ook wel begrijpen hoor, ze zitten er tenslotte al een lange tijd![]()
[..]![]()
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Flink feest met 5 man. Lijkt waarschijnlijk op het verjaardagsfeestje van American_Nightmare.
Ingeblikte Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef D.Rose het volgende:
gezichsmasker vitamine
2x rood wijn
2x rose
2x Marlboro
2x Stuyvesant
1x dadels
5x banaan
1x ciabata afbak
1 zak knotsen
2x salamipizza
1 koffie
1x olijfolie
heb vast iets gemist, maareh, wat gaan ze eten
en hadden ze niet meer rose?
Vooral dat kleine hetequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
Roel heeft 1 kleine hele hete witte was
De muziek is wel aardig maar 5 mensen is toch wel erg weinig. Zo'n avond hadden ze een week of 5 geleden moeten houden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.
Ja schiet niet echt op met 5 mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
De muziek is wel aardig maar 5 mensen is toch wel erg weinig. Zo'n avond hadden ze een week of 5 geleden moeten houden.
ah, ok, duidelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
@D.Rose Dat is hiervoor al besteld
Misschien komen er artiesten op bezoek je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
De muziek is wel aardig maar 5 mensen is toch wel erg weinig. Zo'n avond hadden ze een week of 5 geleden moeten houden.
Zou leuk wezen ,effe voor een avond de oud bewoners op bezoek en dan feesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien komen er artiesten op bezoek je weet maar nooit.
Ik ga zeker kijken en zie wel hoe laat het gaat worden.
Met Linda wordt het zeker een HOERENFEEST.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ,effe voor een avond de oud bewoners op bezoek en dan feesten.
Misschien dat het met de danseressen van de Baja Beach club nog een interessante avond kan worden maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou leuk wezen ,effe voor een avond de oud bewoners op bezoek en dan feesten.
Ja een foute hits avondquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:47 schreef BONG4002 het volgende:
Heb ik iets gemist? Staat er een speciale feestavond in het programma dan?
Ah om hem op te beuren ws.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo iets had Roel vannacht te horen gekregen
Yepquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah om hem op te beuren ws.En hij vertelde dat vanmorgen tegen de rest van de groep neem ik aan
striptease Dames en Herenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:48 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Misschien dat het met de danseressen van de Baja Beach club nog een interessante avond kan worden maar ik vrees het ergste.
Klinkt goed, ik ga er straks even een blikje op werpen moet zo even wat anders doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:51 schreef CartWOman het volgende:
De foute top 40-avond *O*
Dat dus. Leuk!![]()
En nu maar hopen dat de muziek niet om 0:00 stopt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:51 schreef CartWOman het volgende:
De foute top 40-avond *O*
Dat dus. Leuk!![]()
Je kan de top40 zelf samenstellen http://www.kijkshop.nlquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ga er straks even een blikje op werpen moet zo even wat anders doen![]()
Ga ik straks zeker even doen en dan knal ik mijn lijstje er ook even bijquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan de top40 zelf samenstellen http://www.kijkshop.nl
Met zo'n groepje van 5 maakt me dat niet zoveel uit, spannende dingen hoeven we niet meer te verwachten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de muziek niet om 0:00 stopt.
Want hierna gaat iedereen meestal meteen slapen.
Misschien nog een kwaaie dronk van onze 'stoere' kraker maar dan heb je het wel gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met zo'n groepje van 5 maakt me dat niet zoveel uit, spannende dingen hoeven we niet meer te verwachten.![]()
nou nouquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef sleepy1958 het volgende:
Scherp aanpakken is geen probleem. Iedereen zijn favorieten. Niets mis mee.
Wat ik zeg is dat er hier een sfeertje is ontstaan waarin het niet meer om de
argumenten voor of tegen Dido en Roel is maar om het zo hard en zo smakeloos
als maar mogelijk is neer te pennen.
Een opmerking dat Roel na een paar biertjes de hond wel even zal aanranden
vind ik echt niet kunnen. Modorator grijp aub in bij dit soort taalgebruik!!!!!
Kritiek op personen. prima, maar let dan een beetje op je taalgebruik.
Smakeloos schelden om het schelden slaat alleen terug op jezelf.
Ik blijf er positief over beter iets dan helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met zo'n groepje van 5 maakt me dat niet zoveel uit, spannende dingen hoeven we niet meer te verwachten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |