En die kan weleens heel fout wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is na het foute hoerenfeest van morgen al op joh
En Ingrid vergrijpt zich aan Joost.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
17 flessen wijn met ze vieren op drinken dat lijkt mij een beetje sterk.
Maar goed als die naar binnen zijn gewerkt liggen Nath en Roel naast elkaar
Die heeft inderdaad zijn werk niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef Foreverblue het volgende:
Degene die de reclame op artikelen moet afplakken is nu ontslagen denk ik
[afbeelding]
Ze zijn wel mild he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:30 schreef MissHobje het volgende:
WTF ze krijgen de koffie en olijfolie ook van BBmazzelpikkies daar!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En die kan weleens heel fout worden
BEW trouwens![]()
Weet ik echt niet,zat ze toen in het badje tegen Rob en Joost te vertellen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef Showtime het volgende:
[..]
50.000 is inderdaad veel, wat voor studie heeft ze gedaan en hoe lang heeft ze erover gedaan?
Ze mogen bijna naar huisquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:31 schreef Jojogirl het volgende:
Pfff wat worden ze weer ontzettend gematst zeg. Waarom in hemelsnaam?
Kan het ook wel begrijpen hoor, ze zitten er tenslotte al een lange tijdquote:
quote:Haai
Flink feest met 5 man. Lijkt waarschijnlijk op het verjaardagsfeestje van American_Nightmare.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een leuk feestje als slot gaat er bij wel in.
Het is erg lang geleden dat we een leuk feest hebben gezien.
In een zeer zwaar beveiligd TBS Kliniekquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan het ook wel begrijpen hoor, ze zitten er tenslotte al een lange tijd![]()
[..]![]()
Je weet nooit wat er gaat gebeuren, ik ga maar van het positieve uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Flink feest met 5 man. Lijkt waarschijnlijk op het verjaardagsfeestje van American_Nightmare.
Ingeblikte Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:34 schreef D.Rose het volgende:
gezichsmasker vitamine
2x rood wijn
2x rose
2x Marlboro
2x Stuyvesant
1x dadels
5x banaan
1x ciabata afbak
1 zak knotsen
2x salamipizza
1 koffie
1x olijfolie
heb vast iets gemist, maareh, wat gaan ze eten
en hadden ze niet meer rose?
Vooral dat kleine hetequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
Roel heeft 1 kleine hele hete witte was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |