abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:25:47 #251
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32946281
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken. Die om Dido gaat roepen en weet ik wat nog meer

Lijkt me fun
Eerlijk gezegd had ik Roel al opgegeven. Ik dacht die gaat constant zitten jammeren en zieken als Dido weg is. Valt me eigenlijk best mee nu ik hem weer eens als vanouds zie ouwehoeren en lachen met de rest. Laten we hopen dat ie zich helemaal volgiet morgen idd.
Als we nog vuurwerk willen zien dan kan je dat maar van 2 mensen nog verwachten: Roel en Ingrid.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32946304
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ik ook een roel die weer fock de roel wordt wss. Die weer gaat pissen tegen een hek. Of de hoek bij het washok als WC gaat gebruiken.
Wat kan ie heftig zijn, he
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 15:28:28 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32946356
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:

Als we nog vuurwerk willen zien dan kan je dat maar van 2 mensen nog verwachten: Roel en Ingrid.
Hoezo van Ingrid dan?
De enige keer dat die apart gedrag vertoonde tijdens een feestje, was toen ze om half 10 al kotsend op d'r nest lag en de rest van de avond aan zich voorbij liet gaan.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:28:41 #254
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32946363
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:26 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Wat kan ie heftig zijn, he
idd
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32946380
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Nathalie gaat haar eerste ruzie krijgen.
pi_32946381
iemand shots van de badkamer
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:30:06 #257
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32946403
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Nah lijkt me niet hoor
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32946410
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Nathalie heeft al ruzie gehad met Menno in de keuken.
Viper 4 life
pi_32946453
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef Bartoli het volgende:
iemand shots van de badkamer
Helaas... ik was ff weg... halen
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32946489
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Nah lijkt me niet hoor
Laat mij hopen

Maar serieus..tot nu verdween ze volledig achter Dido. Bovendien denk ik dat ze erg gevoelig is voor wat andere mensen van haar zullen denken. Dat heeft ze gehoord: je bent onzichtbaar. Dus of omwille van imago of omwille winnen zou ze het gevoel kunnen hebben dat ze iets moet doen. Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
pi_32946550
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:30 schreef Showtime het volgende:

[..]

Nathalie heeft al ruzie gehad met Menno in de keuken.
Correctie: haar eerste ruzie zonder steun van de meerderheid van een grote groep

Ok, vals, heb altijd al het idee gehad dat ze behoorlijk sterke meningen heeft.
pi_32946560
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Laat mij hopen

Maar serieus..tot nu verdween ze volledig achter Dido. Bovendien denk ik dat ze erg gevoelig is voor wat andere mensen van haar zullen denken. Dat heeft ze gehoord: je bent onzichtbaar. Dus of omwille van imago of omwille winnen zou ze het gevoel kunnen hebben dat ze iets moet doen. Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
Ze is al weken to much en daar doen ze ook vrij weinig tegen dus verwacht nu geen gekke dingen. Denk wel dat ze zich gaat opdringen bij Roel. Misschien dat hij daar nog wel het meest geiriteerd van zal raken.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:36:32 #263
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32946583
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoezo van Ingrid dan?
De enige keer dat die apart gedrag vertoonde tijdens een feestje, was toen ze om half 10 al kotsend op d'r nest lag en de rest van de avond aan zich voorbij liet gaan.
Nou ik dacht, Ingrid kan soms erg onverwachts uit de hoek komen en wie weet komt ze beter tot haar recht nu Dido eruit is en zij meer zelfvertrouwen heeft opgebouwd...Maar ben bang dat het allemaal wishfull thinking is.
In die andere 3 meeloop-types zie ik verder totaal geen potentie iig. Helaas.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32946590
quote:
Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
dat denk ik ook [niet alleen in het huis trouwens;)] , en Roel kan dat nog wel eens gaan uitlokken
pi_32946614
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Ze is al weken to much en daar doen ze ook vrij weinig tegen dus verwacht nu geen gekke dingen. Denk wel dat ze zich gaat opdringen bij Roel. Misschien dat hij daar nog wel het meest geiriteerd van zal raken.
Ja, dat is ook een optie. Maar Lieske kan nu niet meer zo goed terugvallen op haar "ik ben zo alleen en iedereen is tegen me".
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:37:55 #266
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32946620
wie zijn er eigenlijk genomineerd voor volgende week???

doet schietgebedje: Roel, Roel, Roel, Roel, Roel....
pi_32946634
pi_32946642
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef F4iTH het volgende:
Nou ik dacht, Ingrid kan soms erg onverwachts uit de hoek komen en wie weet komt ze beter tot haar recht nu Dido eruit is en zij meer zelfvertrouwen heeft opgebouwd...Maar ben bang dat het allemaal wishfull thinking is.
In die andere 3 meeloop-types zie ik verder totaal geen potentie iig. Helaas.
Ingrid had nog een kans gehad opvallender te worden als Rob was gebleven, nu betwijfel ik het, ze vindt het wel best zo
pi_32946646
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef babette21 het volgende:

Iedereen behalve Joost is genomineerd.
pi_32946655
tsja de groepen zijn er toch al. Die 2 blondies in de jacuzzi zonderen zich weer af
pi_32946662
quote:

Allemaal behalve Joost
pi_32946667
quote:
hoi, yep allemaal behalve Joost
pi_32946685
Werkelijk geweldig, hoe ze die Dido daar mooi lieten zitten in de internet uitzending, wat heb ik genoten. Dat diep verontwaardigde hoofd.... prachtig.
pi_32946701
quote:
Daarnaast verwacht ik dat Lieske too much gaat worden in het huis en irritatie gaat oproepen.
Dat denk ik ook ja. Niemand zal haar voorlopig afremmen en het tolereren tot het de strot uitkomt.

Roel is te druk bezig met het verwerken van het gemis van Dido.
Joost vind het allemaal best.
Nathallie is bezig met het winnen van een plekje in de groep zonder het handje van Dido.
Ingrid is te labiel om zich te profileren als leidster in de groep.

Lieske grijpt haar kans, voelt de macht en brandt helemaal los. Wordt een tijdje getolereert totdat ze letterlijk wordt uitgekotst en ingedimt. Alleen de vraag is door wie, ik denk Roel.
Viper 4 life
pi_32946727
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef theMi het volgende:
Werkelijk geweldig, hoe ze die Dido daar mooi lieten zitten in de internet uitzending, wat heb ik genoten. Dat diep verontwaardigde hoofd.... prachtig.
ja is toch ook zo. Ruud en Bridge samen geen perfect duo om te presenteren. Je ziet dat ze beide van BNN afkomen. Die houding stralen ze ook uit

Vooral Ruud is waardeloos maar goed
pi_32946751
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Showtime het volgende:

[..]

Alleen de vraag is door wie, ik denk Roel.
Ik idemdido, maar ik hoop op Nathalie.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:42:16 #277
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32946753
een drievoudig antwoord: dank allemaal....
nou lijkt me duidelijk he: Roel mag naar herenigd worden.......

zwaai naar Wup, alles goed?
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:42:23 #278
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32946758
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ja, dat is ook een optie. Maar Lieske kan nu niet meer zo goed terugvallen op haar "ik ben zo alleen en iedereen is tegen me".
Ach die loopt wel weer met haar knie tegen een bank aan of iets dergelijks om vervolgens 3 dagen te lopen janken, miepen en wapperen. Is al eerder gebeurd dus
pi_32946786
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ja is toch ook zo. Ruud en Bridge samen geen perfect duo om te presenteren. Je ziet dat ze beide van BNN afkomen. Die houding stralen ze ook uit

Vooral Ruud is waardeloos maar goed
Ze zijn zo slecht dat ze goed worden.
Fok! de Roel(s)
pi_32946802
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

meer hilarisch samen

Bridget is als ze alleen presenteert wel ok. Ruud is net een Jensen die nemen zich zelf niet echt serieus volgens mij
pi_32946807
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ach die loopt wel weer met haar knie tegen een bank aan of iets dergelijks om vervolgens 3 dagen te lopen janken, miepen en wapperen. Is al eerder gebeurd dus
aargh alleen de gedachten al aan een wapperende, zeikende Lieske doet het bloed onder mijn nagels vandaan stromen
Viper 4 life
pi_32946826
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Gelukkig deed Nathalie dat niet,en als Joost een scheet dwars heeft zitten moet je hem eens horen.(splintertje,puistje,oog)
pi_32946837
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:

Diepzinnig:)
pi_32946843
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef Showtime het volgende:
aargh alleen de gedachten al aan een wapperende, zeikende Lieske doet het bloed onder mijn nagels vandaan stromen
ah nietus, ze moet in elk geval nog een keertje flink wapperen voor ze vertrekt
pi_32946855
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Bartoli het volgende:

[..]

meer hilarisch samen

Bridget is als ze alleen presenteert wel ok. Ruud is net een Jensen die nemen zich zelf niet echt serieus volgens mij
Ik kan wel lachen om het chaotische van Ruud. Alleen om iets duidelijk over te brengen is het niet goed. Maar zolang die het alleen doet bij de minder belangrijke dingen vind ik het prima.
pi_32946883
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik kan wel lachen om het chaotische van Ruud. Alleen om iets duidelijk over te brengen is het niet goed. Maar zolang die het alleen doet bij de minder belangrijke dingen vind ik het prima.
ja ok de week round-up aan die bar doet die wel goed

Maar ik kan begrijpen dat de mensen die ze aan het woord laten daar een beetje verontwaardigd over kunnen doen. Ze vragen hun tenslotte iets te vertellen maar ze worden wel enkele keren onderbroken. Dat kan best irriterend werken
pi_32946896
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef Wup het volgende:
ah nietus, ze moet in elk geval nog een keertje flink wapperen voor ze vertrekt
24 uur wapperen om 50.000 euro voor de pot te verdienen
Viper 4 life
pi_32946904
Kan Lieske nu echt alleen over studie en studie genoten praten. Heeft ze nu werkelijk nooit iets meegemaakt in haar leven?
Fok! de Roel(s)
pi_32946909
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef babette21 het volgende:
een drievoudig antwoord: dank allemaal....
zwaai naar Wup, alles goed?
ik gun Roel eigenlijk een tweede plek, dat hij er tot het laatst in moet blijven en dan net naast die pot grijpt.....
en dat hij dat rookgeld ook nog kwijtraakt

het is maar niks zonder zwaaitjes
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:49:13 #290
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32946935
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef Showtime het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik er de eerste keer nog in trapte ook, met dat gejank en gewapper dat niemand haar saaie verhalen aan wilde horen.
pi_32946939
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan Lieske nu echt alleen over studie en studie genoten praten. Heeft ze nu werkelijk nooit iets meegemaakt in haar leven?
het is gewoon een studiemuts
pi_32946971
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef rickfcdb1 het volgende:
nee, lieske is 19 en heeft erg lang in een schermde wereld geleefd.
Dus zijn haar verhalen erg éénzijdig.
pi_32946988
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik er de eerste keer nog in trapte ook, met dat gejank en gewapper dat niemand haar saaie verhalen aan wilde horen.
@ F4iTH ga eens op mijn vorige post in.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:52:17 #294
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947004
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Gelukkig deed Nathalie dat niet,en als Joost een scheet dwars heeft zitten moet je hem eens horen.(splintertje,puistje,oog)
Het ging nu over Lieske. De rest zeiken we ook al vaak genoeg af. Of reageer jij alleen als er kritiek op Lieske wordt geleverd?
pi_32947012
Wat een gesprek weer in dat bubbelbad. Die 2 vinden elkaar zo zielig dat ik er haast medelijden mee zou krijgen.
Fok! de Roel(s)
pi_32947022
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.
pi_32947035
Wat een valse loeders
Fok! de Roel(s)
pi_32947046
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef rickfcdb1 het volgende:

Het is meer de ruud en bridget show .
En laten niemand uitpraten en stellen ook niet echt leuke vragen.

Ik vind het saaiiiii worden in het huis
pi_32947047
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat een gesprek weer in dat bubbelbad. Die 2 vinden elkaar zo zielig dat ik er haast medelijden mee zou krijgen.
tsja waarom denk je dat ze zich steeds met hun 2 afzonderen?
pi_32947066
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef PieddeNaat het volgende:
ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.
ow wow, wapperend in een balletpakje lijkt me al helemaal geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')