Goh. Als jou dat al niet lukt om je daartoe te zetten, is het hier nog triester gesteld als ik dachtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
Ik kan me er gewoon niet toe zetten om iemand te schimpen![]()
last van je opvoeding??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
Ik kan me er gewoon niet toe zetten om iemand te schimpen![]()
beterschap!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef demins het volgende:
Jappie's jurering van APK's waardering (10 pt) wordt morgen behandeld. Ik begrijp ook niets van dit vertoon van debiliteit van heer Jappie, maar er wordt gefluisterd dat hij de fles niet schuwt!![]()
De wedstrijdleiding zoekt zijn bed op wegens ziek, zwak en misselijk.
![]()
Houwe zo!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef demins het volgende:
De wedstrijdleiding zoekt zijn bed op wegens ziek, zwak en misselijk.
Zou het helpen als ik je even heel laag en persoonlijk beledig? Sommige mensen vinden het makkelijker om terug te schimpen dan om daadwerkelijk die eerste stap te zetten.quote:
Dat komt omdat je met je rooie aggenebbeskop gewend bent omd e druk te ontduiken en met je bruine hempie continu regels wist te verbuigen om je eigen stinkende kadaver te redden van een wisse dood.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
ik geloof dat dit niet echt mijn sterkste kant is
![]()
Nee, jij bent er ook niet echt goed inquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met je rooie aggenebbeskop gewend bent omd e druk te ontduiken en met je bruine hempie continu regels wist te verbuigen om je eigen stinkende kadaver te redden van een wisse dood.
sjit...ik kan dit echt niet![]()
Kleurt leuk bij je rollator!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, jij bent er ook niet echt goed in![]()
ps mijn haar is nu weer wit, met een paarse lok![]()
Ja, precies, staat heel modieusquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kleurt leuk bij je rollator!![]()
Je mag kiezen wie je wil maar moet t wel aangevenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
Wie is er nu aan de beurt?
Rollator oppimpenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kleurt leuk bij je rollator!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je mag kiezen wie je wil maar moet t wel aangeven
Neem je iemand andersquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Kan ik hier boze buien uitleven?
Maar wil maar tekeer gaan tegen 1 persoon en die komt nie op fok, laat staan dat ze op de lijst staat![]()
Beeld je in dat beaver het isquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wil maar tekeer gaan tegen 1 persoon en die komt nie op fok, laat staan dat ze op de lijst staat![]()
Neem iemand die er het meest op lijktquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Dat kan ik niequote:
Die zijn er hier niet. Zo'n dom achterlijk wicht is TE zeldzaam daarvoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem iemand die er het meest op lijkt![]()
beaver!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die zijn er hier niet. Zo'n dom achterlijk wicht is TE zeldzaam daarvoor![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
Tjaquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:
Ga zalf kopen!quote:
De wedstrijdleider heeft misschien dagelijks een momentje voor zichzelf nodig, maar dat mag niet ten koste van het spel gaan!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef demins het volgende:
En dat brengt tot een nieuw Boek der Regelen!
Het Schimpenspel
1.Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag. Dit noemen we een speldag.
2.Vanaf 22.00 uur mag je één of meerdere personen uit de lijst, die op die speldag nog niet beschimpt zijn, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3.Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4.De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5.Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6.De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending maakt goede kans te winnen.
7.Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleiding, Demins (wedstrijdleider) en Jappie (honorair jurylid met uitgebreide bevoegdheid).
Maar tegen wie moet er dan gestronds raced wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
Bedoel stronds racen diaree racen hoe je t wil noemen
Tegen zichzelfquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Maar tegen wie moet er dan gestronds raced worden
Rot effe op naar de slowchat met dat VMBO-gezwaai.quote:
je begint echt alles wat dat wichtje zegt voor waar aan te nemen he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:50 schreef APK het volgende:
Nou Bommie, kom op. Deze uitdaging kun je niet uit de weg gaan!![]()
Ga stronds racen tegen jezelf en als je wint krijg je mijn punten! (Dat zijn 10 punten, als die dekbedhomo's Jappie en Demins morgen weer tot rede komen.)
Je durft niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:55 schreef versabommie het volgende:
je begint echt alles wat dat wichtje zegt voor waar aan te nemen he?
je ontwijkt de vraag, lovebeaver-addept!quote:
Welke vraagquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
je ontwijkt de vraag, lovebeaver-addept!
Precies!quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel verwacht had maar niet dit! Zo simpel in zijn eenvoud en toch kwetst deze schimp me tot op het bot. Dit is weer het feitelijke bewijs dat er geen ellenlange lappen tekst benodigd zijn om de schimp op de juiste plaats af te vuren. Ik wil Ice bij deze waarderen met 10 punten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Komt ie dan!!!
Ik beschimp versabommie, de sukkel!
Ik durf heel geen spelletjes aan die uit de zieke weke massa van beaver komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Precies!![]()
Hij durft niet eens te stronds racen!![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alles verwacht had maar niet dit! Zo simpel in zijn eenvoud en toch kwetst deze schimp me tot op het bot. Dit is weer het feitelijke bewijs dat er geen ellenlange lappen tekst benodigd zijn om de schimp op de juiste plaats af te vuren. Ik wil versabommie bij deze waarderen met 10 punten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
ICEMAN, JIJ BENT EEN DEBIEL!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:22 schreef versabommie het volgende:
Lovebear heeft een paardekut!
Ik denk dat er zat soa's zijn die fijner aanvoelen dan de nabijheid van Jappie!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
Na 100 dagen schipbreukelen op een onbewoond eiland zou ik blijer zijn met een JOSTIFLIP! aan de horizon dan metJappie.
![]()
Te laat!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Nu ga ik GVD ook schimpen!
Te laat. Gert is al beschimpd door versabommie op deze speeldag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Gert, je hebt net zo'n bankstel als de buren van scanman!
Ongeldige schimp!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Gert, je hebt net zo'n bankstel als de buren van scanman!
Scanman!quote:
LOL, zou scanman ook punten geven ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman!
Je hebt net zo'n lelijk bankstel als je buren!
Ik ben wel weer Koos Tactiekloos vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL, zou scanman ook punten geven ?![]()
hehehe idd....al weet ik niet zeker of mebuurvrouw al een beurt heeft gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben wel weer Koos Tactiekloos vanavond.![]()
* versabommie high fived Ice_rulezquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik ga heerlijk zitten wachten op alle punten die mij toekomen!!!![]()
Cool, er zit een schimp van mij tussen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
2.Vanaf 22.00 uur mag je één of meerdere personen uit de lijst, die op die speldag nog niet beschimpt zijn, beschimpen
Lovebear 15 points beschimpt door VB
Versabommie 20 points beschimpt door ice
Demins 15 points beschimpt door VB
mebuurfrouw 0 points Beschimpt door ?
APK 0 points Beschimpt door VB
Pinbal 0 points beschimpt door VB
Cuall 0 points beschimpt door VB
Snaptnix 0 points beschimpt door VB
Day 0 points beschimpt door VB
Gert 0 points beschimpt door VB
PC eend 0 points beschimpt door VB
M-en-A 0 points beschimpt door ice
ChantalC 0 points beschimpt door ice
Maurisico 0 points beschimpt door ice
PH52 3 points beschimpt door ice
KRIBBET 0 points beschimpt door ice
Teamlead 0 points beschimpt door ice
Ice_rulez 23 points beschimpt door VB
Opa Coos 0 points beschimpt door ice
Luciano 0 points beschimpt door ice
Kleintje 0 points beschimpt door ice
Scanman 0 points beschimpt door APK
Gezien regel 2 zal er vandaag tot 22:00 niet meer geschimpt kunnen worden, aangezien iedereen al op de speeldag is beschimp!![]()
KUTWIJF!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe idd....al weet ik niet zeker of mebuurvrouw al een beurt heeft gehad![]()
dan schimp je ze ff voor de zekerheidquote:
Jij wel bijna, met dat kontengekruip bij Jappie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
Gert is van de f-side!
Als ik je motivatie zo lees, geef je 10 punten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wel bijna, met dat kontengekruip bij Jappie.
Utreg ligt zo dicht bij a'dam, misschien moeten ze er maar één grote kankerclub van maken. Haalt utreg ook nog eens wat vaker europees voetbal misschien.
Joh schei toch uit met je abbo van de anusster! Je kluift APK in de hoop dat ajax je cluppie een keer niet totaal vernederd. En begin niet over utreg, want we doen feyenerd elke keer weer met vingers in de neusquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wel bijna, met dat kontengekruip bij Jappie.
Utreg ligt zo dicht bij a'dam, misschien moeten ze er maar één grote kankerclub van maken. Haalt utreg ook nog eens wat vaker europees voetbal misschien.
Je mag alles zeggen en de kans dat ik me beschimt voel is erg klein maar van de Multipla blijf je af, die mag Versabommie gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:33 schreef Ice_rulez het volgende:
KRIBBET is een multipla-debieltje!!!
Slap aftrekselquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
PC eend is een slap aftreksel van APK in dronken toestand!
Sorry hoor, maar als ik een filmpje maak is het kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Slap aftrekselDacht dat het 1 en dezelfde persoon waren
![]()
![]()
![]()
Ik wil hier niet te veel off topic gaan met een voetbaldiscussie, maar tuurlijk: Feyenoord morst weleens punten bij clubjes als rkc en utreg. Maar we hebben de volle buit al binnen uit de arena dit seizoen en dat is toch een van de directe concurrenten..... hoewel....quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit met je abbo van de anusster! Je kluift APK in de hoop dat ajax je cluppie een keer niet totaal vernederd. En begin niet over utreg, want we doen feyenerd elke keer weer met vingers in de neus![]()
\
of ben je de wedstrijd dit seizoen al vergeten ?
Nu beschimp je die lelijke peking eend hoor, die filmpjes was het enige leuke aan die duckquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een filmpje maak is het kwaliteit.
Hé Hé, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu beschimp je die lelijke peking eend hoor, die filmpjes was het enige leuke aan die duck![]()
Wat is dit nou weer voor een kutschimp, als die slappe teksten van meneer de kunstenaar nog enigzins de moeite waard zijn, dan is het wel als hij bezopen isquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
PC eend is een slap aftreksel van APK in dronken toestand!
Ouch, jij kan mooi illustreren dit spel kan zo simpel zijn zijn en dat er niet veel woorden nodig zijn om een door merg en been gaande schimp neer te zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Slap aftrekselDacht dat het 1 en dezelfde persoon waren
![]()
![]()
![]()
Ik speel slecht, oke, maar ik let nog wel opquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ouch, jij kan mooi illustreren dit spel kan zo simpel zijn zijn en dat er niet veel woorden nodig zijn om een door merg en been gaande schimp neer te zetten.
Maar zoals gewoonlijk red je het niet met het spelinzicht zoals je in de tot nu toe gespeelde spellen hebt laten zien...
Zo wereldschimp had je moeten aankondigen![]()
Maar ik ben zelfs zo diep beledigd dat er gewoon 10 punten voor geef, als jappie morgen weer bezopen is om de pijn van het dakloze bestaan weg te drinken, maakt hij er met een beetje mazzel gewoon 12 punten van
Dit is geen schimp dit is humorquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een filmpje maak is het kwaliteit.
Ben je nou nog niet, in de zon, onze centen aan het verbrassenquote:
Post jij nog steeds in dit achterlijke topic??quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet, in de zon, onze centen aan het verbrassen
Rot naar je eiland![]()
Hmm ik moet nog ff inkomen, ik ben ook niet zo goed in die creatieve bijvoegelijke beledigingenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik speel slecht, oke, maar ik let nog wel op![]()
We mochten niet beschimpen omdat iedereen al aan de beurt was geweest![]()
Enne, als er al iemand beschimt zou zijn, zou het APK zijn en zou het voor jou een heel groot compliment zijn![]()
Ik ben aan het droogschimpen, maar het wil nog niet erg lukkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Post jij nog steeds in dit achterlijke topic??![]()
een vreselijk BB-moeheid.quote:
En dan verontwaardigd aan mij vragen of ik hier nog post, terwijl je zelf nog steeds dat kutprogramma volgtquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:16 schreef Coos het volgende:
[..]
een vreselijk BB-moeheid.![]()
Nu denk ik weer dat Ingrid moet winnen!!
Ben nog niet eerder zó door BB door elkaar gegooid!!!![]()
Ja, die tieten en dat zij in de winkels de prijsjes overplakt met lagere bedragen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vanwaar Ingrid, alleen die haagse tieten
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze graag wiet zou willen kweken, misschien dat dat de doorslag kan geven?quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, die tieten en dat zij in de winkels de prijsjes overplakt met lagere bedragen.![]()
Die weet niet eens dat zo'n teer plantje voeding nodig heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb haar ook horen vertellen dat ze graag wiet zou willen kweken, misschien dat dat de doorslag kan geven?
Denk alleen niet dat ze <60 klio is![]()
Hmmm jou BB avontuur is nog lang niet afgelopen zo te lezen, keep us postedquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Die weet niet eens dat zo'n teer plantje voeding nodig heeft.
En nee, die is niet onder de 60 kg. Maar ik maak alle kans dat ik haar hier in het winkelcentrum tegenkom straks. En ik weet niet of ik dan mijn bek kan houden.![]()
![]()
zolang die winkelcentrumgestapo het niet hoort.....![]()
Dat is waar. Bij mij gaat het zeker door tot augustus. Dit topic gaat dicht half januari. Ik kan wel een blog beginnen maar daar ben ik te onbetrouwbaar voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm jou BB avontuur is nog lang niet afgelopen zo te lezen, keep us posted
Onbetrouwbaar is een pre bij blogs tochquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is waar. Bij mij gaat het zeker door tot augustus. Dit topic gaat dicht half januari. Ik kan wel een blog beginnen maar daar ben ik te onbetrouwbaar voor.![]()
Euhhhh okquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:54 schreef Coos het volgende:
Bijna boze, ongeduldige "verloofde" in da house.![]()
doe 's...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik je even heel laag en persoonlijk beledig? Sommige mensen vinden het makkelijker om terug te schimpen dan om daadwerkelijk die eerste stap te zetten.
Dus stel dat ik zou zeggen dat jij een ontzettende kutbuurvrouw bent, dat je huis een vieze stapel pizzadozen is, en dat je aan je kollosale reet te zien al die pizza's zelf hebt opgegeten, en dat de suiker die ik wel eens leen niet te vreten is, en dat die stomme hond die je al een maand kwijt bent aan je lelijke bloemenjurk geplakt zit sinds je er een keer op bent gaan zitten, en dat je echt de allerlelijkste UI hebt die ik ooit heb gezien, zou dat helpen om je op gang te brengen? Of heb je dan zoiets van 'laat maar'?
Anders moet je het maar zeggen, dan geef ik wel een voorzet.
mild..... 1 puntje voor de moeite...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe idd....al weet ik niet zeker of mebuurvrouw al een beurt heeft gehad![]()
schimpsgewijs :-)quote:
Het wachten is op de jury. Pas als alle nachtelijke akties zijn beloond met duizenden minpunten kan er sprake zijn van hervatting. Tot die tijdquote:
zou ik ook zeggen...quote:
voorlopig ligt het spel mooi lam tot 22:00quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het wachten is op de jury. Pas als alle nachtelijke akties zijn beloond met duizenden minpunten kan er sprake zijn van hervatting. Tot die tijdde hatelijke groeten !
Ik heb de wind er goed onder! Dat doet me deugd!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorlopig ligt het spel mooi lam tot 22:00![]()
![]()
Heeft ie je weer eens uitgehoond tot het snot uit je oren kwam?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef demins het volgende:
Bommie, suffe Uteregrukker, je was vannacht geweldig!![]()
!!!! DUOSCHIMP !!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef demins het volgende:
Bommie, suffe Uteregrukker, je was vannacht geweldig!![]()
Daar ga jij niet over, hoogmoedige, wie denk je in vredesnaam dat jouw teksten zou willen gebruiken? Andermans teksten gebruiken is toch jouw stiel!quote:
Zeg. amechtige graftak, zelfbenoemde megaregelnicht, rot ff lekker terug je kist in, neem een gifpil en verschrompel naar je originele vorm, lintworm.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over, hoogmoedige, wie denk je in vredesnaam dat jouw teksten zou willen gebruiken? Andermans teksten gebruiken is toch jouw stiel!
DIT IS JE TWEEDE OFFICIELE WAARSCHUWING!
Veel gekker hoef je het echt niet te maken om bij de derde waarschuwing de kleedkamer op te kunnen zoeken!
Oeps, vergeten dat je altijd in je blote kont loopt...
Heeeel eventjes online. En dan zie ik dus dat de grootste debiel van het spel ons debiel noemtquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef Ice_rulez het volgende:
M-en-A zijn allebei debiel.
Zeg smurfding hou je bakkes es ff... Zo ga je niet om met een eerste klas bitch...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef demins het volgende:
ChantalC, laffe sufkut dat je daar bent, een beetje er tussen uit knijpen, zogenaamd omdat een andere kaktrut uit het BBhuis moet. Verzuurde nachtzuster! En dat allemaal terwijl je zo VERLIEFD OP MIJ BENT! Is het de identiteitscrisis, die je nou al aan je 38e bitchclaim heeft gebracht? ALLE 38 TEVERGEEFS!! mag ik daar aan toevoegen! Je bent geen bitch en je zal het ook never nooit niet worden ook, om dat in te zien hoef je geen psychologie te hebben gestudeerd, zoals Roel. Je bent gewoon een lief hertje, dat met haar reebruine ogen Demins aankijkt, en zucht, zucht! Geef het toch gewoon toe, je glijdt op mij als een paling in een emmer snot, als Carl Verheyen op het ijs van Heerenveen, als een zuiger in een pomperstang, GODVERDOMME, IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR! Bend over and spread them!
THE BITCH IS BACK!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg smurfding hou je bakkes es ff... Zo ga je niet om met een eerste klas bitch...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
THE BITCH IS BACK!!!![]()
![]()
![]()
Goede avatar!![]()
Nog 5 klassen en je mag doorstuderen! Welke richting? Bitch?Zou ik niet doen...
Verander je ondertitel in "Brugbitch"!
Een goed dramatisch afscheid is nog niet zo makkelijk als je dacht is het wel? Iedereen lacht hier een beetje schamper naar scanman, maar die heeft na al die jaren oefenen wél door hoe het moet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg smurfding hou je bakkes es ff... Zo ga je niet om met een eerste klas bitch...![]()
![]()
Ik zag zojuist dat er een wederom een initiatief is om hem over de streep te trekken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een goed dramatisch afscheid is nog niet zo makkelijk als je dacht is het wel? Iedereen lacht hier een beetje schamper naar scanman, maar die heeft na al die jaren oefenen wél door hoe het moet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:49 schreef demins het volgende:
En dat brengt ons tot een nieuwer Boek der Regelen!
Het Schimpenspel
1. Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag. Dit noemen we een speldag.
2. Vanaf 22.00 uur mag je één of meerdere personen uit de lijst, die op die speldag nog niet of al wel beschimpt zijn, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3. Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de mate waarin de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4. De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5. Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6. De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending maakt goede kans te winnen.
7. Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleiding, Demins (wedstrijdleider) en Jappie (honorair jurylid met uitgebreide bevoegdheid).
Wat een klotespel zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Jappie het volgende:
Toegevoegde beschimpspelinfo!!
![]()
schimpces![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Jappie het volgende:
Je gaat lekker cuall...nog ff een paar keer in de spiegel blijven herhalen en binnen no time durf je het ook hardop tegen de Jap te zeggen![]()
Oh lekker hompedompie van mequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef demins het volgende:
Van alle kanten en vanuit alle hoeken en gaten van het land bereikten mij deze dagen vragen als: "Demins, alles goed en wel met dat schimpen, maar moet dat nu echt en waarom zo grof?" en "Demins, ik zou wel willen schimpen, maar ik weet niet op wie! Ik vind alle medespelers even aardig en soms vind ik de een nog aardiger dan de ander! Wat moet ik nou?" en "Demins, ik mocht van mijn ouders nooit schimpen! Zij zitten nu al jaren dement te wezen in een verzorgingshuis, maar ik durf het nog steeds niet!".
Schrijnende gevallen!!! Daarom is vanaf dit moment een nieuwe, volkomen aan de Schimp gelijkwaardige, figuur van kracht:
HET LOFTUITJE
Wil je iemand eens in hetzonnetje zetten, die het echt verdiend heeft? Wil je een medespeler een welgemeende veer in de reet duwen (wel voorzichtig, voor je het weet is het een schimp), heeft iemand behoefte aan een hart onder de riem, een troostrijk woord, een warm gebaar.
Het loftuitje staat voor iedereen klaar! Gebruik het naar hartelust, maar bedenk: zonder kusjessmiley is het Loftuitje niet geldig!
Voor de rest gelden de regels zoals die al golden. De scorelijst inbegrepen.
Was ik een beetje duidelijk?
Een geldige loftuit! 10 punten voor Cuall!quote:
Je was de eerster Loftuiter van het topic Cuall, dat nemen ze je nooit meer af!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Een geldige loftuit! 10 punten voor Cuall!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Je was de eerster Loftuiter van het topic Cuall, dat nemen ze je nooit meer af!![]()
Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Jappie het volgende:
Je gaat lekker cuall...nog ff een paar keer in de spiegel blijven herhalen en binnen no time durf je het ook hardop tegen de Jap te zeggen![]()
Die luie schaamliplurker is nog te beroerd om de puntjes er bij te zetten APKquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.![]()
Toen Jappie de score nog bijhield, had ik je gelijk weer een tien gegeven! Nu echter even niet, anders wordt mijn eten koud!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
precies demins, je bent een smakelijk stukje, ik wil mijn tanden wel eens lekker in je zetten
![]()
Natuurlijk niet, verlepte kerstster. Een onaangekondigde loftuit kan je in datzelfde donkere plekkie opbergen waar je je penen en komkommers bewaart, doorzichtige incontinente sjacheraar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef demins het volgende:
Een geldige loftuit! 10 punten voor Cuall!
Jij stomme pikpaal, er staat nergens in de regels dat dat een voorwaarde isquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, verlepte kerstster. Een onaangekondigde loftuit kan je in datzelfde donkere plekkie opbergen waar je je penen en komkommers bewaart, doorzichtige incontinente sjacheraar.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef APK het volgende:
Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.![]()
In de oude regels wel, uitgedroogde ouwe kersttak met plastic ballen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij stomme pikpaal, er staat nergens in de regels dat dat een voorwaarde is![]()
![]()
Zeg Pinbaalquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
In de oude regels wel, uitgedroogde ouwe kersttak met plastic ballen!![]()
Precies...jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, verlepte kerstster. Een onaangekondigde loftuit kan je in datzelfde donkere plekkie opbergen waar je je penen en komkommers bewaart, doorzichtige incontinente sjacheraar.![]()
In mijn ogen een zeer heldere loftuitquote:Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.![]()
Dit is trouwens een mooi voorbeeld van een zogenaamde "Schijntuit".quote:
Loftuit van Lovebearquote:
Zuchtquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is trouwens een mooi voorbeeld van een zogenaamde "Schijntuit".
Een kusjessmiley is verplicht in een geldige Loftuit, maar een kusjessmiley maakt niet een willekeurige post tot Loftuit. Interessant als je er langer over nadenkt, he?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg Pinbaal![]()
Jij vierkante ballen knuffelende varkens hol
Dat zeggen we niet over Cuall he
Lievedr is niet persoonlijk was een scimpje om er in te komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je iemand gaat verdedigen lijkt het al snel persoonlijk, poezelige hoop berenstront van me.![]()
Dus asl je leker een ijnd weg wil stinken sgimpen moed je zelf weten maar dan wel chraag zomaar nied met een reeden!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lievedr is niet persoonlijk was een scimpje om er in te komen![]()
De laatste had eigenlijk extra enter in gemoeten een extra bijzetje
Zal je nooit meteen reden schimpen
Dus pitbaal alleen maar zogenaamd schimpen![]()
![]()
Een liefdevolle coole loftuit verdiend van mij ook 10 puntenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Loftuit van Lovebear+10
Wel ff zelf aanpassen![]()
Jezus zeg, heb jij gezopen ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:33 schreef lovebear het volgende:
Lievedr is niet persoonlijk was een scimpje om er in te komen![]()
De laatste had eigenlijk extra enter in gemoeten een extra bijzetje
Zal je nooit meteen reden schimpen
Dus pitbaal alleen maar zogenaamd schimpen![]()
![]()
Ben je al wakkerquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus zeg, heb jij gezopen ofzo
Normaal sla je al wartaal uit, maar dit is puur en onvervalst raaskallen.![]()
Doe effe je pyama aan.![]()
[afbeelding]
Lovebear 25 pointsquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef Pinball het volgende:
Trouwens 6 punten naar cuall voor 'pikpaal'. Een nick omgebouwd tot schimperend pleonasme, klasse.
Jammer dat dat het enige was, anders hadden er zeker meer punten in gezeten.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef APK het volgende:
In tegenstelling tot scanman krijg ik die dyslectische MAVO-muts niet jankend van het forum.![]()
APK 10 punten voor jou!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:07 schreef APK het volgende:
623 punten voor lofbeer.
In tegenstelling tot scanman krijg ik die dyslectische MAVO-muts niet jankend van het forum.![]()
Hulde!![]()
Ja hoor Gert zal me best blijven doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:12 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat Lovebear nooit fatsoenlijk Nederlands leert, dit is veel leuker!!!!
Alleen niet exprés fouten gaan maken hè, beer? Je moet wel gewoon je best blijven doen.![]()
Moet je jezelf wel het juiste aantal punten geven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
APK 10 punten voor jou!
Het is moeilijk en raar dit van je te zien.
Een ''compliment'' naar een door jou gezegde mavo'er
Je bent wel met je goede haren uit bed gestapt![]()
Lovebear 648 points
Versabommie 20 points
Demins 25 points
mebuurfrouw 0 points
APK 10 points
Pinbal 0 points
Cuall 16 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
Gert 0 points
PC eend 10 points
M-en-A 1 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
PH52 3 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Ice_rulez 24 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
Ojaquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je jezelf wel het juiste aantal punten geven.![]()
Lijst aangepast.![]()
Zeg watje je red je toch welquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef APK het volgende:
MEGASCHIMP!
Jullie zijn allemaal een stelletje egoistische klootzakken en vrouwelijke equivalenten daarvan.
Mij een beetje alleen laten met een kudde slowchatters.
Nee.quote:
Gooi je verhaal maar neer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Dat uitgerekend jij mij te hulp moet schieten.![]()
Doe jij ook aan psychologische begeleiding, ik zit in een mega-dip.![]()
Zeg jij eens even niks jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef APK het volgende:
MEGASCHIMP!
Jullie zijn allemaal een stelletje egoistische klootzakken en vrouwelijke equivalenten daarvan.
Wil me daar niet eens meer snachts bevindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg jij eens even niks ja![]()
Jij gaat straks lekker naar Thailand en dan zitten wij nog steeds naar een supeerrrrr grandioos gezellig SC te staren 's nachts.
Mezelf afvragend of die lui nu werkelijk serieus zijn, stuk voor stuk dronken zijn of zich alleen maar zo dom voor doen.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef lovebear het volgende:
Gooi je verhaal maar neer.
Wat zit je allemaal dwars![]()
Loop niet te zeiken kale.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef APK het volgende:
MEGASCHIMP!
'Anti-lieske fans'quote:Op zaterdag 10 december 2005 schreef iemand het volgende:
Het is inderdaad een leuke hobby, maar de anti-lieske fans denken dat het voor mij een op sessie is.
Maar dat is het niet het is meer de lol om de regie voor de zijn.
je doet het er maar mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je?
Ik kan mij niets triesters voorstellen dan diep in de nacht slowchatten met jou!![]()
![]()
![]()
Lekker naar Thailand?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
Jij gaat straks lekker naar Thailand en dan zitten wij nog steeds naar een supeerrrrr grandioos gezellig SC te staren 's nachts.
Gooi ze dan effe op de lijst, muts!quote:Wel 10 punten van mij trouwens voor deze schimp
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Loop niet te zeiken kale.![]()
Jij gaat straks lekker op vakantie en laat ons achter met een loslopende bosmongool die zonder blikken of blozen gedrochten als dit uitbraakt:
[..]
'Anti-lieske fans'![]()
'op sessie'
Mjin hemel.. zelfs die importvriendin van jou lacht mensen uit die zo praten. Fuck it, eerste generatie geitenhoeders uit het Rifgebergte zitten lachend achter hun knijpkat-aangedreven laptop Fok! te lezen om dit soort mislukte kasplanten uit te lachen. Mijn lintworm praat beter Nederlands dan dit.
Wel tijd hebben om 10000 posts te maken in BB5, maar niet om basisschool-niveau Nederlands te leren. Fuck dat.
Krijg nou de fuck!quote:
Echt niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef APK het volgende:
Wat denk je?
Ik kan mij niets triesters voorstellen dan diep in de nacht slowchatten met jou!![]()
![]()
![]()
Neuh, laat maar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:44 schreef lovebear het volgende:
je doet het er maar mee.
Ja, je zal het hier vast verschrikkelijk gaan missen als je daar zitquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker naar Thailand?![]()
Ik weet zeker dat ik elke morgen jankend voor de deur van het Internetcafe zit om bij te lezen in dit topic.![]()
[..]
Lovebear 648 pointsquote:Gooi ze dan effe op de lijst, muts!![]()
Ik mag niet persoonlijk worden. Want dan komt flugeltje mijn posts weer editen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Lintworm = "stille" hint over wie dit geschreven heeft ?![]()
Bij hoge uitzondering quote ik mijzelf. (10 minpunten).quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg nou de fuck!
Gaat Regenworm ook naar Thailand
Ik ga GVD NU de tickets cancellen.
En laat je dan ook nog een berichtje achter of ga je alleen even lurkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker naar Thailand?![]()
Ik weet zeker dat ik elke morgen jankend voor de deur van het Internetcafe zit om bij te lezen in dit topic.![]()
[..]
Gooi ze dan effe op de lijst, muts!![]()
Ik sta in de top 10!!!!!!!!111111quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
Lovebear 648 points
Versabommie 20 points
Demins 25 points
mebuurfrouw 0 points
APK 20 points
Pinbal 0 points
Cuall 16 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
Gert 0 points
PC eend 10 points
M-en-A 1 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
PH52 3 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Ice_rulez 24 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
Ikke wel hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zou het nooit kunnen, ken mijn wachtwoord niet![]()
Maar natuurlijik laat ie dan een dagelijkse update achter (speciaal voor jou natuurlijk)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En laat je dan ook nog een berichtje achter of ga je alleen even lurken![]()
Dus als ik de passmailer over de zeik krijg zien we jou nooit meer terug, begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
En laat je dan ook nog een berichtje achter of ga je alleen even lurken![]()
Oeh, dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
Dus als ik de passmailer over de zeik krijg zien we jou nooit meer terug, begrijp ik dat goed?![]()
Geef het maar gewoon toe, je bent gewoon jaloers dat je niet zelf op die term gekomen bentquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
'Anti Lieske-fans' is trouwens wreed diepzinnig!![]()
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus als ik de passmailer over de zeik krijg zien we jou nooit meer terug, begrijp ik dat goed?![]()
Komend van normale mensen wel ja. Maar deze kwam van dezelfde vakkenvuller wannabe die zei:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
'Anti Lieske-fans' is trouwens wreed diepzinnig!![]()
quote:Maakt toch niet zo veel uit je moet je fan gewoon steunen
Sommige mensen hebben één geniaal moment in hun leven en ik geef toe dat ik - tot mijn volgende geniale moment- binnen nu en 2 minuten jaloers ben.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
Geef het maar gewoon toe, je bent gewoon jaloers dat je niet zelf op die term gekomen bent![]()
En daar weet je het wachtwoord wel van?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt helemaalMaar gelukkig heb ik nog 3 namen hier
![]()
![]()
Die staan in een mapje met login-namenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
En daar weet je het wachtwoord wel van?![]()
Die had ik gemist!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Komend van normale mensen wel ja. Maar deze kwam van dezelfde vakkenvuller wannabe die zei: "Je moet je fan steunen."
Eens, 's, of desnoods 'es'. Maar nooit 'is'. Alsjeblieft? Pretty fucking please?quote:
Nee.quote:
Hier dan, grumpy.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:26 schreef PC eend het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit een kutspel vind
Ik zet het gelijk bij mijn favorietenquote:
Dan zal je toch eerst met een fatsoenlijke schimp moeten komen,quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij mij 10 punten geeft zeg ik het.![]()
Lul!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je toch eerst met een fatsoenlijke schimp moeten komen,is door Verdonk met een goedkope busreis teruggestuurd naar zijn vaderland.
Moet ik dat ook nog gaan motiveren.quote:
Ik heb geen inspiratie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:58 schreef APK het volgende:
Maar euh...
Is het mogelijk om fok! nog even een keer plat te leggen door de database leeg te trekken met leuke cijfertjes voor ik jullie met rust laat?![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Pinball het volgende:
Ik heb geen inspiratie.
Ik heb nog wel wat zooi liggen:
Ik zal wel eens even echt schrijven wat ik van je vindquote:
Mijn broertjes blijven in Nederland.quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal wel eens even echt schrijven wat ik van je vind
Als je weg bent uiteraard![]()
Aantal posts per dag in BB5, donder-, zater- en zondagen zijn grijs.quote:
Totalen staan ook hier: http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Totaalcijfers wil ik zien!
Doe effe!quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Pinball het volgende:
En plaatjes van pinball quoten is misschien niet zo handig, voor je het weet ben je tubgirl aan het posten.
Mogen die mij dan ook punten gevenquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn broertjes blijven in Nederland.
Man, is het nou zo moeilijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Pinball het volgende:
Bedenk maar wat leuks, dan kijk ik zondag wel wat ik kan doen. Nu is de batterij toe aan een beurt.
Ik zie een meloen, homo!quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:17 schreef Pinball het volgende:
Ctrl-r, of F5, whatever pleases you.
Ik ga mijn anti-fan steunen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:25 schreef Pinball het volgende:
Ik ga aan het gas, fijne vakantie en zo.
Ik had het verkeerd, ik heb geen idee waar jullie het over hebbenquote:
Dit plaatje:quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd, ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Euhmmmmm laat maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dit plaatje:
[afbeelding]
Dat mens in die badkuip![]()
10 zilverlingen extra !quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef APK het volgende:
Mooie compositie, Pinpaal!![]()
Bijna abstract.![]()
Jappie je bent de meest uitgeneukte mutsquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Jappie het volgende:
Wat heb jíj gebruikt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie je bent de meest uitgeneukte muts![]()
, die ooit mijn hart heeft geraakt
![]()
Met je fietsbellullegezicht,.....kan jij ook niks aan doen, fabricagefoutje,
..........zeg je de meest vreselijke dingen tegen mij.
![]()
Maar je moet mij niet stiekum lopen te begluren, jij poesjeslikker, dat gaat echt te ver.
![]()
Jij wilt van mij een Joostmaken, moet ik voor de spiegel gaan staan oefenen.
Je moet wel je grenzen wetenJapperdepapperd
van me
![]()
Net kwam ie nog even langs om te kijken of hij echt weg was!quote:
Oh, dat had ik even gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:46 schreef demins het volgende:
[..]
Net kwam ie nog even langs om te kijken of hij echt weg was!![]()
Ging jij vandaag niet op reis?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even gemist.
Dat heb ik wel vaker met nietszeggende figuren, daar lees ik gewoon overheen.
Hee le maal goed !!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie je bent de meest uitgeneukte muts![]()
, die ooit mijn hart heeft geraakt
![]()
Met je fietsbellullegezicht,.....kan jij ook niks aan doen, fabricagefoutje,
..........zeg je de meest vreselijke dingen tegen mij.
![]()
Maar je moet mij niet stiekum lopen te begluren, jij poesjeslikker, dat gaat echt te ver.
![]()
Jij wilt van mij een Joostmaken, moet ik voor de spiegel gaan staan oefenen.
Je moet wel je grenzen wetenJapperdepapperd
van me
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |