Gooi je verhaal maar neer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Dat uitgerekend jij mij te hulp moet schieten.![]()
Doe jij ook aan psychologische begeleiding, ik zit in een mega-dip.![]()
Zeg jij eens even niks jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef APK het volgende:
MEGASCHIMP!
Jullie zijn allemaal een stelletje egoistische klootzakken en vrouwelijke equivalenten daarvan.
Mij een beetje alleen laten met een kudde slowchatters.
Wil me daar niet eens meer snachts bevindenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg jij eens even niks ja![]()
Jij gaat straks lekker naar Thailand en dan zitten wij nog steeds naar een supeerrrrr grandioos gezellig SC te staren 's nachts.
Mezelf afvragend of die lui nu werkelijk serieus zijn, stuk voor stuk dronken zijn of zich alleen maar zo dom voor doen.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef lovebear het volgende:
Gooi je verhaal maar neer.
Wat zit je allemaal dwars![]()
Loop niet te zeiken kale.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:12 schreef APK het volgende:
MEGASCHIMP!
Jullie zijn allemaal een stelletje egoistische klootzakken en vrouwelijke equivalenten daarvan.
Mij een beetje alleen laten met een kudde slowchatters.
'Anti-lieske fans'quote:Op zaterdag 10 december 2005 schreef iemand het volgende:
Het is inderdaad een leuke hobby, maar de anti-lieske fans denken dat het voor mij een op sessie is.
Maar dat is het niet het is meer de lol om de regie voor de zijn.
je doet het er maar mee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je?
Ik kan mij niets triesters voorstellen dan diep in de nacht slowchatten met jou!![]()
![]()
![]()
Lekker naar Thailand?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
Jij gaat straks lekker naar Thailand en dan zitten wij nog steeds naar een supeerrrrr grandioos gezellig SC te staren 's nachts.
Gooi ze dan effe op de lijst, muts!quote:Wel 10 punten van mij trouwens voor deze schimp
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Loop niet te zeiken kale.![]()
Jij gaat straks lekker op vakantie en laat ons achter met een loslopende bosmongool die zonder blikken of blozen gedrochten als dit uitbraakt:
[..]
'Anti-lieske fans'![]()
'op sessie'
Mjin hemel.. zelfs die importvriendin van jou lacht mensen uit die zo praten. Fuck it, eerste generatie geitenhoeders uit het Rifgebergte zitten lachend achter hun knijpkat-aangedreven laptop Fok! te lezen om dit soort mislukte kasplanten uit te lachen. Mijn lintworm praat beter Nederlands dan dit.
Wel tijd hebben om 10000 posts te maken in BB5, maar niet om basisschool-niveau Nederlands te leren. Fuck dat.
Krijg nou de fuck!quote:
Echt niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:43 schreef APK het volgende:
Wat denk je?
Ik kan mij niets triesters voorstellen dan diep in de nacht slowchatten met jou!![]()
![]()
![]()
Neuh, laat maar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:44 schreef lovebear het volgende:
je doet het er maar mee.
Ja, je zal het hier vast verschrikkelijk gaan missen als je daar zitquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker naar Thailand?![]()
Ik weet zeker dat ik elke morgen jankend voor de deur van het Internetcafe zit om bij te lezen in dit topic.![]()
[..]
Lovebear 648 pointsquote:Gooi ze dan effe op de lijst, muts!![]()
Ik mag niet persoonlijk worden. Want dan komt flugeltje mijn posts weer editen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Lintworm = "stille" hint over wie dit geschreven heeft ?![]()
Bij hoge uitzondering quote ik mijzelf. (10 minpunten).quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg nou de fuck!
Gaat Regenworm ook naar Thailand
Ik ga GVD NU de tickets cancellen.
En laat je dan ook nog een berichtje achter of ga je alleen even lurkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker naar Thailand?![]()
Ik weet zeker dat ik elke morgen jankend voor de deur van het Internetcafe zit om bij te lezen in dit topic.![]()
[..]
Gooi ze dan effe op de lijst, muts!![]()
Ik sta in de top 10!!!!!!!!111111quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
Lovebear 648 points
Versabommie 20 points
Demins 25 points
mebuurfrouw 0 points
APK 20 points
Pinbal 0 points
Cuall 16 points
Snaptnix 0 points
Day 0 points
Gert 0 points
PC eend 10 points
M-en-A 1 points
ChantalC 0 points
Maurisico 0 points
PH52 3 points
KRIBBET 0 points
Teamlead 0 points
Ice_rulez 24 points
Opa Coos 0 points
Luciano 0 points
Kleintje 0 points
Scanman 0 points
Ikke wel hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zou het nooit kunnen, ken mijn wachtwoord niet![]()
Maar natuurlijik laat ie dan een dagelijkse update achter (speciaal voor jou natuurlijk)quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En laat je dan ook nog een berichtje achter of ga je alleen even lurken![]()
Dus als ik de passmailer over de zeik krijg zien we jou nooit meer terug, begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
En laat je dan ook nog een berichtje achter of ga je alleen even lurken![]()
Oeh, dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
Dus als ik de passmailer over de zeik krijg zien we jou nooit meer terug, begrijp ik dat goed?![]()
Geef het maar gewoon toe, je bent gewoon jaloers dat je niet zelf op die term gekomen bentquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
'Anti Lieske-fans' is trouwens wreed diepzinnig!![]()
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus als ik de passmailer over de zeik krijg zien we jou nooit meer terug, begrijp ik dat goed?![]()
Komend van normale mensen wel ja. Maar deze kwam van dezelfde vakkenvuller wannabe die zei:quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef APK het volgende:
'Anti Lieske-fans' is trouwens wreed diepzinnig!![]()
quote:Maakt toch niet zo veel uit je moet je fan gewoon steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |