Ik zag vandaag trouwens in de DBK andere beelden van de zandweegschaal, namelijk dat ie van 12 naar 14 naar 17 naar 18 ging en dat kan best. Zeker als je bedenkt dat zand zwaarder wordt als het nat is (zweet van haar handen).quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
logisch want BB wil niet laten zien hoe er gemanipuleerd wordt in de DBK
Er is niet gerommeld met de weegschaalquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag vandaag trouwens in de DBK andere beelden van de zandweegschaal, namelijk dat ie van 12 naar 14 naar 17 naar 18 ging en dat kan best. Zeker als je bedenkt dat zand zwaarder wordt als het nat is (zweet van haar handen).
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Maandag bij rtl 4 komt Tanja in de meest besproken mensen van 2005om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zijn haar gaan zoeken in het noordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:25 schreef Bartoli het volgende:
Tanja was toch van de aardbodem verdwenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
helemaal spannend zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
TT is niet goed gegaan was te lang dus heb even een verzoek ingediend of een mod hem kan inkortenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:
Bij wat van RTL4?quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Maandag bij rtl 4 komt Tanja in de meest besproken mensen van 2005om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben best een spelletjesmens, maar OMG!quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha past wel bij de sfeer nu momenteel op de streamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verwacht dat wel hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat het feestje morgenavond een beetje laat doorgaat.
Anders liggen ze met ze alle om 23:00 als weer op bed.
doe maar een 24/7 weekopdrachtquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
Nu maar hopen dat het feestje morgenavond een beetje laat doorgaat.
Anders liggen ze met ze alle om 23:00 als weer op bed.
rtl 4. 20:30 uur maandag.quote:
LOL, ze haalt de top 10??quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
rtl 4. 20:30 uur maandag.
DE 10 meest besproken personen van 2005.
Amusementsprogramma, waarin te zien is welke bekende nationale en internationale persoonlijkheden?? het afgelopen jaar de meeste indruk hebben gemaakt.
Aldus de Veronica gidsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop