He bong van mij ook , maar volgens mij zijn wij de enige twee hier op fok forum, iedereen wil roel en dido uit elkaar..quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITMijn finale cluppie moet zijn Joost, Rob, Dido en Roel
Het is een soort innerlijke rust als 2 geliefden elkaar gevonden hebben... Soort voldaan gevoel zeg maar...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Falco het volgende:
Is het weer goed tussen Dido en Roel? Ze zitten er weer bij als opa en oma.
Verwacht ze vanmiddag misschien toch wel weer op bed....maar niks is zeker bij die tweequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel goed tussen Dido en Roel maar ze niet zo close meer.![]()
Wondere Wereld? Evoluon?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heeft Dido het over het huis van de Toekomst van Chriet Titulaer. Wat overigens weer vet achterhaald is allemaal
Maakt toch niet zo veel uit je moet je fan gewoon steunenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef farceman het volgende:
[..]
He bong van mij ook , maar volgens mij zijn wij de enige twee hier op fok forum, iedereen wil roel en dido uit elkaar..
Gisteren middag knuffel knuffel BOEM dido BOOS.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Verwacht ze vanmiddag misschien toch wel weer op bed....maar niks is zeker bij die twee
Dit kan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
Roel is een zitzak... en een trekzak.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef farceman het volgende:
Roel komt zijn zitzak niet uit..
Volgens mij welquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:04 schreef Minouishere het volgende:
Is er nog bier? (in het huis) ;-)
Volgens mij kan dat virus ook gewoon spontaan op duiken op alle plekken op je lichaam. Mijn vriendin heeft al een paar keer op bijvoorbeeld haar neus herpes gehad en dat terwijl nog ik, nog zij daarvoor herpes had.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:54 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad.
Een koortslip is besmettelijk: vooral het vocht in de blaasjes bevat veel virus. Besmetting gebeurt door het aanraken van de besmette huid, bijvoorbeeld door zoenen. U kunt zo niet alleen andere mensen besmetten, maar ook het virus overbrengen van bijvoorbeeld uw lip via uw handen naar uw ogen. Probeer daarom van de wondjes af te blijven en was uw handen als u toch met het virus in contact komt.
Denk het welquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer even vantussen
Misschien als ik terugkom later op de middag dat de vonken van het scherm spatten van de spanning in BB
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer even vantussen
Misschien als ik terugkom later op de middag dat de vonken van het scherm spatten van de spanning in BB
Oh nee,quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef farceman het volgende:
Hahah het is duidelijk: Roel heeft voor vanavond muziek geregelt als hij dido mee het badje in vraagt
Ze zal er wel weer helemaal klaar mee zijn.......quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
Net of ze dan ineens omslaat. Denk dat ze het wel gehad heeft met hem. De reden is onzinnig maar zal voor haar wel weer heel erg normaal zijn.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer!
Belangrijk om de streamverslagen even te lezen of heb ik niets gemist?
heel kort samengevat trekt Dido 't niet, Linda daarentegen wel en daarom is Dido er nu klaar mee, en Roel was er klaar door.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:27 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ze zal er wel weer helemaal klaar mee zijn.......
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:29 schreef Kleintje het volgende:
Daar ben ik weer!
Belangrijk om de streamverslagen even te lezen of heb ik niets gemist?
Je kunt het zo samenvatten:quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nou nee, je hebt eigenlijk niks gemist. Het is weer verrassend saai...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Je kunt het zo samenvatten:
[afbeelding]
..JA..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
Grrrr... ik zie in het streamverslagen topic van maandag dat Filedump nog steeds niet goed werkt (allemaal kruisjes). Vanaf nu boycot ik dus filedump voor mijn caps.
Werkt deze wel?
[afbeelding]
dat zou zomaar kunnen idd... Freudquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef Giggio het volgende:
kan dan wel een grapje zijn maar Roel noemde Rob toch een dominant mannetje....
onbewust toch bewust van het feit Roel???
ach.. hij kan toch niks goed doen bij dat mens..quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
roel weer verneukt bij dido
Wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef farceman het volgende:
roel weer verneukt bij dido
Weer geweldige capsquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |