En lieske maar die heeft wel hele hele lange gesprekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hebben alleen Roel , dido en Joost ook wel eens normale gesprekken de rest heeft het alleen maar over het "spel"
je kan herpes in je oog hebben, herpes lijkt op je lip op een koorstlipquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze gewoon een strontje.
Dankje, het broodje is nu opquote:
Idd, ik vind de gesprekken die zich nu afspelen op gate3 best wel boeiend en diepgaandquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hebben alleen Roel , dido en Joost ook wel eens normale gesprekken de rest heeft het alleen maar over het "spel"
En saai en over papa en mama en haar "clubgenootjes" ....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
En lieske maar die heeft wel hele hele lange gesprekken
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef farceman het volgende:
[..]
En saai en over papa en mama en haar "clubgenootjes" ....
De gespreken over familie en kennissen zijn vaak erg saai.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITMijn finale cluppie moet zijn Joost, Rob, Dido en Roel
Het is wel goed tussen Dido en Roel maar ze niet zo close meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Falco het volgende:
Is het weer goed tussen Dido en Roel? Ze zitten er weer bij als opa en oma.
He bong van mij ook , maar volgens mij zijn wij de enige twee hier op fok forum, iedereen wil roel en dido uit elkaar..quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITMijn finale cluppie moet zijn Joost, Rob, Dido en Roel
Het is een soort innerlijke rust als 2 geliefden elkaar gevonden hebben... Soort voldaan gevoel zeg maar...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Falco het volgende:
Is het weer goed tussen Dido en Roel? Ze zitten er weer bij als opa en oma.
Verwacht ze vanmiddag misschien toch wel weer op bed....maar niks is zeker bij die tweequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel goed tussen Dido en Roel maar ze niet zo close meer.![]()
Wondere Wereld? Evoluon?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heeft Dido het over het huis van de Toekomst van Chriet Titulaer. Wat overigens weer vet achterhaald is allemaal
Maakt toch niet zo veel uit je moet je fan gewoon steunenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef farceman het volgende:
[..]
He bong van mij ook , maar volgens mij zijn wij de enige twee hier op fok forum, iedereen wil roel en dido uit elkaar..
Gisteren middag knuffel knuffel BOEM dido BOOS.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef farceman het volgende:
[..]
Verwacht ze vanmiddag misschien toch wel weer op bed....maar niks is zeker bij die twee
Dit kan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |