Denk ik ook, net zoiets als dat verhaaltje wat ze toen in de DBK moesten doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
Zal wel weer een dag opdracht worden...
Kan dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef redhair het volgende:
![]()
tjonge tjonge wat is het toch saai saai in het vakantiehuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
erg knap hoe krijg je dat voor mekaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:53 schreef F4iTH het volgende:
Nathalie heeft weleens een koortslip in haar oog gehad, zegt ze
Dat vrees ik ook.... hoe minder mensen hoe saaier...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doen
de komende nominatie rondes zullen ook wel spannend zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Reken maar dat het nog saaier zal worden, alleen de finale is nog even spannend maar voor de rest zullen we het hier toch écht mee moeten doen
Zeker met dit stelletje nietszeggende kleutersquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.... hoe minder mensen hoe saaier...
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijkquote:
Daar mogen we niet meer over beginnen...quote:
Thnx! Ik geloof dat ik het al begrijp...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijk
Tradities zijn er om in ere te houden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: benieuwd wanneer de vraag weer komt![]()
nu dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik zat net te denken: benieuwd wanneer de vraag weer komt![]()
Strak bakkiequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef demins het volgende:
Je hebt trouwens nog niets over mijn nieuwe sig gezegd! Dat ga ik afstraffen: ik rij in een Fiat Panda (uit 1992)!
Beetje overdreven hoor, om een heel topic vol te rellen... was er geen mod die dag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die komt deze BB niet meer terug, begin anders bij het topic "Smoelenboek deel 3" dan word het allemaal duidelijk
Dag??? Het was midden in de nacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:09 schreef JooB het volgende:
[..]
Beetje overdreven hoor, om een heel topic vol te rellen... was er geen mod die dag?
Hejquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dag??? Het was midden in de nacht.
Twas nacht, twas nacht, twas midden in de nacht...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh...knap!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even een broodje smeren en opeten
eet smakelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat even een broodje smeren en opeten
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef pullup het volgende:
Wat staan die drie megolen nou in die tuin te hoppen
Denken ze daar fit van te worden of zo ?
Ik snap zowiezo niet dat big brother ze niet laat fietsen of roeien, bij de kijkshop hebben ze prima apparaten daarvoor![]()
En lieske maar die heeft wel hele hele lange gesprekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hebben alleen Roel , dido en Joost ook wel eens normale gesprekken de rest heeft het alleen maar over het "spel"
je kan herpes in je oog hebben, herpes lijkt op je lip op een koorstlipquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze gewoon een strontje.
Dankje, het broodje is nu opquote:
Idd, ik vind de gesprekken die zich nu afspelen op gate3 best wel boeiend en diepgaandquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hebben alleen Roel , dido en Joost ook wel eens normale gesprekken de rest heeft het alleen maar over het "spel"
En saai en over papa en mama en haar "clubgenootjes" ....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
En lieske maar die heeft wel hele hele lange gesprekken
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:28 schreef farceman het volgende:
[..]
En saai en over papa en mama en haar "clubgenootjes" ....
De gespreken over familie en kennissen zijn vaak erg saai.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, vind Lieske de saaiste bewoner en eigenlijk niet ver daarvanaf Ingrid ook, die 2 mogen van mij EXITMijn finale cluppie moet zijn Joost, Rob, Dido en Roel
Het is wel goed tussen Dido en Roel maar ze niet zo close meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Falco het volgende:
Is het weer goed tussen Dido en Roel? Ze zitten er weer bij als opa en oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |