Te laat. Gert is al beschimpd door versabommie op deze speeldag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Gert, je hebt net zo'n bankstel als de buren van scanman!
Ongeldige schimp!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Gert, je hebt net zo'n bankstel als de buren van scanman!
Scanman!quote:
LOL, zou scanman ook punten geven ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman!
Je hebt net zo'n lelijk bankstel als je buren!
Ik ben wel weer Koos Tactiekloos vanavond.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL, zou scanman ook punten geven ?![]()
hehehe idd....al weet ik niet zeker of mebuurvrouw al een beurt heeft gehadquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben wel weer Koos Tactiekloos vanavond.![]()
* versabommie high fived Ice_rulezquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Ik ga heerlijk zitten wachten op alle punten die mij toekomen!!!![]()
Cool, er zit een schimp van mij tussen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
2.Vanaf 22.00 uur mag je één of meerdere personen uit de lijst, die op die speldag nog niet beschimpt zijn, beschimpen
Lovebear 15 points beschimpt door VB
Versabommie 20 points beschimpt door ice
Demins 15 points beschimpt door VB
mebuurfrouw 0 points Beschimpt door ?
APK 0 points Beschimpt door VB
Pinbal 0 points beschimpt door VB
Cuall 0 points beschimpt door VB
Snaptnix 0 points beschimpt door VB
Day 0 points beschimpt door VB
Gert 0 points beschimpt door VB
PC eend 0 points beschimpt door VB
M-en-A 0 points beschimpt door ice
ChantalC 0 points beschimpt door ice
Maurisico 0 points beschimpt door ice
PH52 3 points beschimpt door ice
KRIBBET 0 points beschimpt door ice
Teamlead 0 points beschimpt door ice
Ice_rulez 23 points beschimpt door VB
Opa Coos 0 points beschimpt door ice
Luciano 0 points beschimpt door ice
Kleintje 0 points beschimpt door ice
Scanman 0 points beschimpt door APK
Gezien regel 2 zal er vandaag tot 22:00 niet meer geschimpt kunnen worden, aangezien iedereen al op de speeldag is beschimp!![]()
KUTWIJF!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe idd....al weet ik niet zeker of mebuurvrouw al een beurt heeft gehad![]()
dan schimp je ze ff voor de zekerheidquote:
Jij wel bijna, met dat kontengekruip bij Jappie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:37 schreef versabommie het volgende:
Gert is van de f-side!
Als ik je motivatie zo lees, geef je 10 punten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wel bijna, met dat kontengekruip bij Jappie.
Utreg ligt zo dicht bij a'dam, misschien moeten ze er maar één grote kankerclub van maken. Haalt utreg ook nog eens wat vaker europees voetbal misschien.
Joh schei toch uit met je abbo van de anusster! Je kluift APK in de hoop dat ajax je cluppie een keer niet totaal vernederd. En begin niet over utreg, want we doen feyenerd elke keer weer met vingers in de neusquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wel bijna, met dat kontengekruip bij Jappie.
Utreg ligt zo dicht bij a'dam, misschien moeten ze er maar één grote kankerclub van maken. Haalt utreg ook nog eens wat vaker europees voetbal misschien.
Je mag alles zeggen en de kans dat ik me beschimt voel is erg klein maar van de Multipla blijf je af, die mag Versabommie gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:33 schreef Ice_rulez het volgende:
KRIBBET is een multipla-debieltje!!!
Slap aftrekselquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
PC eend is een slap aftreksel van APK in dronken toestand!
Sorry hoor, maar als ik een filmpje maak is het kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Slap aftrekselDacht dat het 1 en dezelfde persoon waren
![]()
![]()
![]()
Ik wil hier niet te veel off topic gaan met een voetbaldiscussie, maar tuurlijk: Feyenoord morst weleens punten bij clubjes als rkc en utreg. Maar we hebben de volle buit al binnen uit de arena dit seizoen en dat is toch een van de directe concurrenten..... hoewel....quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit met je abbo van de anusster! Je kluift APK in de hoop dat ajax je cluppie een keer niet totaal vernederd. En begin niet over utreg, want we doen feyenerd elke keer weer met vingers in de neus![]()
\
of ben je de wedstrijd dit seizoen al vergeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |