Precies!quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel verwacht had maar niet dit! Zo simpel in zijn eenvoud en toch kwetst deze schimp me tot op het bot. Dit is weer het feitelijke bewijs dat er geen ellenlange lappen tekst benodigd zijn om de schimp op de juiste plaats af te vuren. Ik wil Ice bij deze waarderen met 10 punten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Komt ie dan!!!
Ik beschimp versabommie, de sukkel!
Ik durf heel geen spelletjes aan die uit de zieke weke massa van beaver komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Precies!![]()
Hij durft niet eens te stronds racen!![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alles verwacht had maar niet dit! Zo simpel in zijn eenvoud en toch kwetst deze schimp me tot op het bot. Dit is weer het feitelijke bewijs dat er geen ellenlange lappen tekst benodigd zijn om de schimp op de juiste plaats af te vuren. Ik wil versabommie bij deze waarderen met 10 punten!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:15 schreef versabommie het volgende:
ICEMAN, JIJ BENT EEN DEBIEL!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:22 schreef versabommie het volgende:
Lovebear heeft een paardekut!
Ik denk dat er zat soa's zijn die fijner aanvoelen dan de nabijheid van Jappie!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
Na 100 dagen schipbreukelen op een onbewoond eiland zou ik blijer zijn met een JOSTIFLIP! aan de horizon dan metJappie.
![]()
Te laat!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:38 schreef APK het volgende:
Nu ga ik GVD ook schimpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |