Mijn broertjes blijven in Nederland.quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal wel eens even echt schrijven wat ik van je vind
Als je weg bent uiteraard![]()
Aantal posts per dag in BB5, donder-, zater- en zondagen zijn grijs.quote:
Totalen staan ook hier: http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Totaalcijfers wil ik zien!
Doe effe!quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Pinball het volgende:
En plaatjes van pinball quoten is misschien niet zo handig, voor je het weet ben je tubgirl aan het posten.
Mogen die mij dan ook punten gevenquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn broertjes blijven in Nederland.
Man, is het nou zo moeilijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:12 schreef Pinball het volgende:
Bedenk maar wat leuks, dan kijk ik zondag wel wat ik kan doen. Nu is de batterij toe aan een beurt.
Ik zie een meloen, homo!quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:17 schreef Pinball het volgende:
Ctrl-r, of F5, whatever pleases you.
Ik ga mijn anti-fan steunen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:25 schreef Pinball het volgende:
Ik ga aan het gas, fijne vakantie en zo.
Ik had het verkeerd, ik heb geen idee waar jullie het over hebbenquote:
Dit plaatje:quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd, ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Euhmmmmm laat maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dit plaatje:
[afbeelding]
Dat mens in die badkuip![]()
10 zilverlingen extra !quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:18 schreef APK het volgende:
Mooie compositie, Pinpaal!![]()
Bijna abstract.![]()
Jappie je bent de meest uitgeneukte mutsquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Jappie het volgende:
Je gaat lekker cuall...nog ff een paar keer in de spiegel blijven herhalen en binnen no time durf je het ook hardop tegen de Jap te zeggen![]()
Wat heb jíj gebruikt?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie je bent de meest uitgeneukte muts![]()
, die ooit mijn hart heeft geraakt
![]()
Met je fietsbellullegezicht,.....kan jij ook niks aan doen, fabricagefoutje,
..........zeg je de meest vreselijke dingen tegen mij.
![]()
Maar je moet mij niet stiekum lopen te begluren, jij poesjeslikker, dat gaat echt te ver.
![]()
Jij wilt van mij een Joostmaken, moet ik voor de spiegel gaan staan oefenen.
Je moet wel je grenzen wetenJapperdepapperd
van me
![]()
Net kwam ie nog even langs om te kijken of hij echt weg was!quote:
Oh, dat had ik even gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:46 schreef demins het volgende:
[..]
Net kwam ie nog even langs om te kijken of hij echt weg was!![]()
Ging jij vandaag niet op reis?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even gemist.
Dat heb ik wel vaker met nietszeggende figuren, daar lees ik gewoon overheen.
Hee le maal goed !!!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie je bent de meest uitgeneukte muts![]()
, die ooit mijn hart heeft geraakt
![]()
Met je fietsbellullegezicht,.....kan jij ook niks aan doen, fabricagefoutje,
..........zeg je de meest vreselijke dingen tegen mij.
![]()
Maar je moet mij niet stiekum lopen te begluren, jij poesjeslikker, dat gaat echt te ver.
![]()
Jij wilt van mij een Joostmaken, moet ik voor de spiegel gaan staan oefenen.
Je moet wel je grenzen wetenJapperdepapperd
van me
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |