Sommige mensen hebben één geniaal moment in hun leven en ik geef toe dat ik - tot mijn volgende geniale moment- binnen nu en 2 minuten jaloers ben.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
Geef het maar gewoon toe, je bent gewoon jaloers dat je niet zelf op die term gekomen bent![]()
En daar weet je het wachtwoord wel van?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt helemaalMaar gelukkig heb ik nog 3 namen hier
![]()
![]()
Die staan in een mapje met login-namenquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
En daar weet je het wachtwoord wel van?![]()
Die had ik gemist!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Komend van normale mensen wel ja. Maar deze kwam van dezelfde vakkenvuller wannabe die zei: "Je moet je fan steunen."
Eens, 's, of desnoods 'es'. Maar nooit 'is'. Alsjeblieft? Pretty fucking please?quote:
Nee.quote:
Hier dan, grumpy.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:26 schreef PC eend het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit een kutspel vind
Ik zet het gelijk bij mijn favorietenquote:
Dan zal je toch eerst met een fatsoenlijke schimp moeten komen,quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Als jij mij 10 punten geeft zeg ik het.![]()
Lul!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je toch eerst met een fatsoenlijke schimp moeten komen,is door Verdonk met een goedkope busreis teruggestuurd naar zijn vaderland.
Moet ik dat ook nog gaan motiveren.quote:
Ik heb geen inspiratie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:58 schreef APK het volgende:
Maar euh...
Is het mogelijk om fok! nog even een keer plat te leggen door de database leeg te trekken met leuke cijfertjes voor ik jullie met rust laat?![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:01 schreef Pinball het volgende:
Ik heb geen inspiratie.
Ik heb nog wel wat zooi liggen:
Ik zal wel eens even echt schrijven wat ik van je vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |