quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Jappie het volgende:
Je gaat lekker cuall...nog ff een paar keer in de spiegel blijven herhalen en binnen no time durf je het ook hardop tegen de Jap te zeggen![]()
Oh lekker hompedompie van mequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef demins het volgende:
Van alle kanten en vanuit alle hoeken en gaten van het land bereikten mij deze dagen vragen als: "Demins, alles goed en wel met dat schimpen, maar moet dat nu echt en waarom zo grof?" en "Demins, ik zou wel willen schimpen, maar ik weet niet op wie! Ik vind alle medespelers even aardig en soms vind ik de een nog aardiger dan de ander! Wat moet ik nou?" en "Demins, ik mocht van mijn ouders nooit schimpen! Zij zitten nu al jaren dement te wezen in een verzorgingshuis, maar ik durf het nog steeds niet!".
Schrijnende gevallen!!! Daarom is vanaf dit moment een nieuwe, volkomen aan de Schimp gelijkwaardige, figuur van kracht:
HET LOFTUITJE
Wil je iemand eens in hetzonnetje zetten, die het echt verdiend heeft? Wil je een medespeler een welgemeende veer in de reet duwen (wel voorzichtig, voor je het weet is het een schimp), heeft iemand behoefte aan een hart onder de riem, een troostrijk woord, een warm gebaar.
Het loftuitje staat voor iedereen klaar! Gebruik het naar hartelust, maar bedenk: zonder kusjessmiley is het Loftuitje niet geldig!
Voor de rest gelden de regels zoals die al golden. De scorelijst inbegrepen.
Was ik een beetje duidelijk?
Een geldige loftuit! 10 punten voor Cuall!quote:
Je was de eerster Loftuiter van het topic Cuall, dat nemen ze je nooit meer af!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Een geldige loftuit! 10 punten voor Cuall!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Je was de eerster Loftuiter van het topic Cuall, dat nemen ze je nooit meer af!![]()
Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Jappie het volgende:
Je gaat lekker cuall...nog ff een paar keer in de spiegel blijven herhalen en binnen no time durf je het ook hardop tegen de Jap te zeggen![]()
Die luie schaamliplurker is nog te beroerd om de puntjes er bij te zetten APKquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.![]()
Toen Jappie de score nog bijhield, had ik je gelijk weer een tien gegeven! Nu echter even niet, anders wordt mijn eten koud!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
precies demins, je bent een smakelijk stukje, ik wil mijn tanden wel eens lekker in je zetten
![]()
Natuurlijk niet, verlepte kerstster. Een onaangekondigde loftuit kan je in datzelfde donkere plekkie opbergen waar je je penen en komkommers bewaart, doorzichtige incontinente sjacheraar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef demins het volgende:
Een geldige loftuit! 10 punten voor Cuall!
Jij stomme pikpaal, er staat nergens in de regels dat dat een voorwaarde isquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, verlepte kerstster. Een onaangekondigde loftuit kan je in datzelfde donkere plekkie opbergen waar je je penen en komkommers bewaart, doorzichtige incontinente sjacheraar.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef APK het volgende:
Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.![]()
In de oude regels wel, uitgedroogde ouwe kersttak met plastic ballen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij stomme pikpaal, er staat nergens in de regels dat dat een voorwaarde is![]()
![]()
Zeg Pinbaalquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
In de oude regels wel, uitgedroogde ouwe kersttak met plastic ballen!![]()
Precies...jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, verlepte kerstster. Een onaangekondigde loftuit kan je in datzelfde donkere plekkie opbergen waar je je penen en komkommers bewaart, doorzichtige incontinente sjacheraar.![]()
In mijn ogen een zeer heldere loftuitquote:Hé, hoerige Jordaanhomo. Ik heb nog tien punten van gisteren tegoed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |