Het hondje van de bakker, het hondje van de bakker.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:07 schreef Svensational het volgende:
Hola hola hela
Mn geweldig gewaardeerde moeder heeft de post nog niet gekekenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef sbientje het volgende:
zeg crazydutchpunk, weet je al wat meer?
Dat mag heulemaal niet.quote:
Ach, er zijn bijna geen tvp'squote:Op donderdag 8 december 2005 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Je treed er zeker niet tegen op ook nog.
Mijnes ookquote:
Ik moet toch weten waar jij postquote:
Het is een clip???quote:
Sinds wanneer mag je niet linken naar clips?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
Welke site?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Over 24 uur sta k weer in Studio 47
quote:
Sluit maar aan i.d rijquote:
Dat valt in de categorie "of niet".quote:
Aaahquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat valt in de categorie "of niet".![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zó wel ja..quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Zó schiet het wel op met die slowchat!![]()
Jij hebt ook gewoon een knuffel nodig!quote:
Ik luister m nu nog..quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Katerine - Here Come All The Boys
Was wel koud ja, de overige 21 spelers keken me wat vreemd aan omdat ik de mouwen opgestroopt had. Maar dat doe ik altijd, weer of geen weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef Svensational het volgende:
Dat zal wel koud worden met voetballen, vaduz
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk t woensdag wel..ik moet niet vergeten BSG op te nemen
Thnx Vaduzquote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor superhero:
http://img.photobucket.com/albums/v255/Vaduz/idolscap1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v255/Vaduz/idolscap2.jpg
Gescoutquote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hallo, is wel even het gezelligste team waarvoor ik ben gescout.
quote:Op maandag 12 december 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
Nog mensen die zaterdag gaan??
Nee, denk het nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef Floepsje het volgende:
ben ik de enige die Floortje, Aäron en Raf in de top 3 ziet?
Sbientje ka ook niet..quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef BVO het volgende:C_a... ben bang dat ik toch niet kan
. Vervoer bleek niet te gaan en denk dat ik ook waarschijnlijk pas na 7 ergens thuis ben, dus dat ga ik niet halen
.
In ieder geval bedankt, maar je kan ze dan beter aan sbientje geven, aangezien het zonde is als ze niet gebruikt kunnen worden.
Sorry.
-edit: en Raffaela was nog wel.
.
Alsof ik niet zou willenquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sbientje ka ook niet..
JE GAAT MAAR!![]()
![]()
![]()
mailtje is al verstuurd.... dus als je de kaarten heb, kijk maar aan wie je ze geeft! okidoki?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik niet zou willen.
I mean....Raffaëla
. Nou ja, kan het straks nog wel even navragen, maar ik acht de kans erg klein en zou het zonde vinden als ik niet kan maar wel de kaarten heb
.
en anders moet je me even mailen en dan kan ik ze ophalen bij je woon toch dichtbij (spijkenisse)..... ik heb geen plaats meer in de auto anders had je mee kunnen rijden :-)quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mailtje is al verstuurd.... dus als je de kaarten heb, kijk maar aan wie je ze geeft! okidoki?
Ah ok, is goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mailtje is al verstuurd.... dus als je de kaarten heb, kijk maar aan wie je ze geeft! okidoki?
Nou dan weet BVO waar hij zn kaarten kwijt kan als hij niet kan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, die Charmed_Angel is super bezig.![]()
Superhero, die ook wel eens op de IRC zit en in Idols post had ook grote interesse in kaarten.
zuchtquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, die Charmed_Angel is super bezig.![]()
Superhero, die ook wel eens op de IRC zit en in Idols post had ook grote interesse in kaarten.
Moet je even BVO lief aankijken. Die krijgt 2 kaarten. Als hij toch gaat, dan heb ik misschien 1 kaartje over.... misschien.... weet ik pas morgenquote:
Ok ik heb dus 1 kaartje over.....quote:Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je even BVO lief aankijken. Die krijgt 2 kaarten. Als hij toch gaat, dan heb ik misschien 1 kaartje over.... misschien.... weet ik pas morgen
Mag ik hem hebben? Mail me maar even? omrielevie@hotmail.comquote:Op woensdag 14 december 2005 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik heb dus 1 kaartje over.....
Jah is goed je krijgt hem.... waar moet je vandaan komen? We spreken weer met z'n allen af.... 18:20 uur.... voor de studio. Maar ik mail je nog wel even.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mag ik hem hebben? Mail me maar even? omrielevie@hotmail.com
Misschien kunnen we met zn allen gaan, anders zit ik daar zo alleen...
Leuk joh! wie gaan allemaal mee? Ik kom helemaal uit assen:) maar het wordt super gezellig. know for surequote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah is goed je krijgt hem.... waar moet je vandaan komen? We spreken weer met z'n allen af.... 18:20 uur.... voor de studio. Maar ik mail je nog wel even.
CrazyDutchPunk Misschien kan je met hem afspreken op station Hilversum..... er verdwalen nog wel eens mensen zoals Cosmo.... die komt ook weer met Callista. Ik kom uiteraard met Samantha (vriendin van mij en GJ/CDP) Yurena (mijn schoonzusje) en jij dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Leuk joh! wie gaan allemaal mee? Ik kom helemaal uit assen:) maar het wordt super gezellig. know for sure![]()
Ik weet niet, krijg ik er iets voor?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
Dan kom je dus langs Hoogeveen, zwaai je nog even?
Jullie zijn toch wel allemaal voor Raffaelaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CrazyDutchPunk Misschien kan je met hem afspreken op station Hilversum..... er verdwalen nog wel eens mensen zoals Cosmo.... die komt ook weer met Callista. Ik kom uiteraard met Samantha (vriendin van mij en GJ/CDP) Yurena (mijn schoonzusje) en jij dan.
Dan komt ook Tom_Tom_ en misschien BVO
jah volgens mij welquote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch wel allemaal voor Raffaela![]()
Jah en dat raad ik echt aan!!!!!!! Want voor mensen die er nog nooit geweest zijn is het echt een doolhofquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben op Hilversum Centraal om 18:05
Als er mensen willen meelopen van Hilversum Centraal..laat maar even weten!
nee die geef ik net aan superhero87quote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miraaaan!
Je hebt toevallig niet nog 1 kaartje?
Anita..vriendin van mij en Sam + collega van Aisata.. vandaarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die geef ik net aan superhero87
Wie wil je dan mee?
uhmzzz niet meteen.... ik neem het wel op Idols....Weet niet wanneer ik ze plaatsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
c_a, ga je weer screenshots maken vandaag?
nope helaas..... misschien moet je even iemand mailen? En anders even aan BVO vragenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anita..vriendin van mij en Sam + collega van Aisata.. vandaar
Beeev?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope helaas..... misschien moet je even iemand mailen? En anders even aan BVO vragen![]()
Terugwegquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kon de terugweg richting het station wel makkelijk vinden
Ach, het gaat mij alleen om 4 close-ups van de finalekandidatenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz niet meteen.... ik neem het wel op Idols....Weet niet wanneer ik ze plaatsBen een beetje lui vandaag
![]()
Ariel, Angelique, Renskequote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het gaat mij alleen om 4 close-ups van de finalekandidaten.
Met zichtbare microfoon gaarnequote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ariel, Angelique, Renskeen Aaron...... komt voor elkaar
![]()
Kun je dat ZSM laten weten ivm belangstelling voor de kaartjes en overdracht ervanquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Is nog een klein kansje dat ik kom iig, moet het morgenavond eventjes proberen te regelen.
Wie zegt dat jij ze krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je dat ZSM laten weten ivm belangstelling voor de kaartjes en overdracht ervan?
Ik zeg t als mededeling..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ze krijgt![]()
![]()
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendinquote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Nou ja, ik post iig zo snel mogelijk het hoe en wat.
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendin![]()
Oh dat zou helemaal super zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendin![]()
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Ene P. uit R. heeft ook interesse.
gevondenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naar welke email heb je gestuurd?
Nee, die kon uiteindelijk toch niet naar de eerste Workshopquote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is al een keer geweest toch?
owquote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die kon uiteindelijk toch niet naar de eerste Workshop
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Ik heb die andere van die twee trouwens al aan m'n zusje beloofd.
alletwee? Of alleen 1? Ikke niet snapquote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
aha ok.... we horen het welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Nee, die ene dus, dat als ik zou gaan, zij met me mee zou mogen, aangezien zij die dag wél kan.
Nou ja, ik hoop dat ik het morgen weet en dan meld ik het.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Het kwam toch niet zo goed uit, laatste trein, laatste metro, en ik kon niet blijven pitten bij iemand omdat ik de volgende ochtend vroeg moest werken. Ik heb ze toen aan Skaai gegegeven.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owNou jah jullie moeten het maar uitzoeken met BVO
Ik bemoei me er niet mee
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
charmed_angel, je bent geweldig!
!
Ja hoor, ze zijn supergoedquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Plaats de andere 5 wel een ander keertje....
Zijn ze goed?
Wat ga je er eigenlijk mee doen?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, ze zijn supergoed!
Dat is geheimquote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga je er eigenlijk mee doen?
Ok... we horen het nog wel...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Nee, die ene dus, dat als ik zou gaan, zij met me mee zou mogen, aangezien zij die dag wél kan.
Nou ja, ik hoop dat ik het morgen weet en dan meld ik het.
ik heb 1, maar dan ben ik zo alleeen... ik wil iemand meenemen:(quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze denk ik al vergeven.
M'n zusje wil dat ene kaartje graag. Of ik die ander zelf kan gebruiken is nog afwachten dan... maar je had toch al dat kaartje of niet?.
Jah ehct balen, mijn vriendin heeft vrij genomen zaterdag en ken dus wel....quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze denk ik al vergeven.
M'n zusje wil dat ene kaartje graag. Of ik die ander zelf kan gebruiken is nog afwachten dan... maar je had toch al dat kaartje of niet?.
Dan ontfermt CDP zich toch over jequote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik heb 1, maar dan ben ik zo alleeen... ik wil iemand meenemen:(
ik heb je net een mail gestuurd even lezenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik heb 1, maar dan ben ik zo alleeen... ik wil iemand meenemen:(
dus ik heb helemaal geen kaartjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ehct balen, mijn vriendin heeft vrij genomen zaterdag en ken dus wel....Dus kies in dit geval voor mijn vriendin, maar dat is logisch toch?
![]()
Ik heb zo ook nog niet en ik heb ze altijd dinsdag al..... denk door kerst dat het wat langer duurtquote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze trouwens nog niet.
Zullen morgen dan wel binnenkomen.
sorry, ik heb weer te snel neergezet dat ik een kaartje over hadquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
dus ik heb helemaal geen kaartje![]()
![]()
Ik citeer jou: 'Jij krijgt hem 100% zeker! Als ik iemand een kaartje beloofd, krijgt diegene hem ook echt! ''quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry, ik heb weer te snel neergezet dat ik een kaartje over had![]()
jah en ik had hem dus aan 2 mensen beloofd! EN MIJN vriendin heeft speciaal vrij genomen...... terwijl ik dat niet wist, dus kan niet opeens zeggen, nee je kan niet mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik citeer jou: 'Jij krijgt hem 100% zeker! Als ik iemand een kaartje beloofd, krijgt diegene hem ook echt! ''
![]()
![]()
Thxquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef PeRi het volgende:
Niet miepen op C_A. Ze heeft keiveel moeite gedaan voor iedereen hier, al sinds het begin.
jah dat weet ik ook wel, zeker omdat ik het hem beloofd heb. Vind ik ook sneu, want als ik iets beloof dan doe ik het ook echt. Maar het kwam dus niet uit. Ik heb liever ruzie met hem dan met me vriendin. Me vriendin zie ik wel wat vakerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit icoontje:vind ik altijd te overdreven overkomen, als ie gewoon geel was geweest was ie niet zo sprekend geweest.
SH vind het volgens mij gewoon erg jammer, meer niet.
ik denk dat hij precies hetzelfde zou doen als ikquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, lastige situatie inderdaad.
Idd, kutsmilie is dat hèquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit icoontje:vind ik altijd te overdreven overkomen, als ie gewoon geel was geweest was ie niet zo sprekend geweest.
Die ziet er anders ook wel erg boos uit:quote:Op donderdag 15 december 2005 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
Hij drukt iets te veel boosheid uit
Die van msn is in dit geval beter
Ik gebruik hem te pas en te onpas! Heerlijke smiley!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, ik gebruik dat ding daarom ook weinig.
Nee, dat is bij msn het apestaartje met een dubbele punt er voor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ziet er anders ook wel erg boos uit: [afbeelding]
tja ik zou niet zomaar iets beloven,... daar ging het mij om..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij precies hetzelfde zou doen als ik![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schvehn!
Wat is er mis met die pi?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Vanwaar zo'n stomme PI trouwens?
Het impliceert dat je mij een vraag wil stellen! Maar die kwam er nietquote:
Waarom dan een vraagteken-PI.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil je ook geen vraag stellen hoor.
Niet alleen in Drente! Hier in Spijkenisse ook.... en dan moet ik nog op me fietsie naar me werk zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
In ieder geval, lekker boeiend allemaal weer.
Wat waait het trouwens hard hier in Drente!
Ik kreeg ze vandaag pas....... de KAARTen.... hihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de kaartjes (nou ja, zeg maar KAART, jezus, wat een megadingen) gister in de bus gekregen..
.
Ze zijn binnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
En BVO? Heb jij de kaarten ook al?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is die harige Harry in je avatar Tommie?
Geniaal schilderen en dat te makkelijk laten lijken op TVquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een domme vraag dan maar, wat doet de beste man?
Ja, als je maar betaaldquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is vast een hele stomme vraag, maar ja..
Je kunt daar toch wel gewoon drinken halen enzo he?
heb je dat ook tegen cosmo gezegd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben om 18.05 op Hilversum CS voor diegene die eventueel wouden meelopen?
Nee... ik ben zn babysitter niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je dat ook tegen cosmo gezegd?![]()
Ik heb een Idols-subleague gemaakt, maar met alleen ons twee heeft het niet zo zinquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
Ja, ik!
Ik kom net thuis - nog vroeger dan verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
Moet jij niet weg zijn?
Oh ik dacht dat jij toch zou gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kom net thuis - nog vroeger dan verwacht- maar had het dus al niet meer gered
.
Anyway, m'n zusje is.
ik ga me ook effe aanmeldenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een Idols-subleague gemaakt, maar met alleen ons twee heeft het niet zo zin. -Vaduz- doet ook mee zag ik, die staat erg hoog.
Ga je nog vertellen wie jij bent?quote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk dat gaat nog eens de goeie kant op(geografisch gezien)
Ja, ik bleef ook liever anoniem totdat jij mijn achternaam er neerpleurdequote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef PLAE@ het volgende:
een oude bekende van je, en nee. Blijf liever anoniem op fok
![]()
Dat had ik al gedaan, Bertquote:
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 21 december 2005 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De herhaling van Idols?
Feyenoordquote:Op woensdag 21 december 2005 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, een keer is genoeg. Er is voetbal op tv vanavond.![]()
Ik vond het wel leuk dat Roda won hoor. Ajax maakt er op het moment een trainingspotje van.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en verloren.... dan had je beter Idols kunnen kijken
Ik dacht het niet.quote:
quote:
Tuurlijk..ik denk dat ze kandidaten 1 voor 1 afgaan ipv gewoon de 6 te noemen die mogen optreden...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe gaan ze eigenlijk die show opvullen? Er zijn drie optredens minder en geen introductie meer van de kandidaten. Er wordt natuurlijk nu bekend gemaakt wie dan mogen optreden, hoop niet dat dat weer zo lang duurt.
Oh ja, daar dacht ik van de week ook nog aan, daar heb ik weer zin inquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Wanneer begon het Idols-tournament de vorige keer trouwens?.
Edit: Ah, ik zie het al, rond liveshow 2 ergens.
quote:
Ik vind het écht niet leukquote:
Ik vind het ook echt niet leuk hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het écht niet leuk! Gelukkig kan ik het wel zien, tenminste, ik zorg ervoor dat ze me laten kijken
.
mja, Oudjaarsavond vind ik ook eigenlijk niet echt een leuke dag voor zo'n uitzending. Dan hoor ik te socializen met familie en vriendenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
Ik ook niet denk ik.
Kijken hoop ik wel.
De week daarna sowieso niet, kijken waarschijnlijk ook niet.
Mja, HH dan maar.
Ah, dat is beter dan op het reguliere uitzendstip iig. Twee jaar geldeden zat ie tussen de wildcardshow en de 1e liveshow geloof ik...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Wel op de vrijdag voor de finale geloof ik.
Of 30 december?.
In ieder geval op een vrijdag ergens.
Tot 12 uur ben ik gewoon bij familie ergens en vrienden daarvan, dus als die tv daar aanstaat kan ik met een schuin oog nog wel ff naar Raf kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, Oudjaarsavond vind ik ook eigenlijk niet echt een leuke dag voor zo'n uitzending. Dan hoor ik te socializen met familie en vrienden.
Heb je geld gestortquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanmiddag op 3fm te horen geweest, was in de uitzending.
Staat 't nergens online?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanmiddag op 3fm te horen geweest, was in de uitzending.
Ik ben tot 12 uur sowieso thuis, maar het is zo ongezellig als ik dan de hele tijd boven in m'n eentje ga zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot 12 uur ben ik gewoon bij familie ergens en vrienden daarvan, dus als die tv daar aanstaat kan ik met een schuin oog nog wel ff naar Raf kijken.
Daarna gaat het wel laat worden.
Ver komen kan best, maar winnen? Denk het nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:21 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dat weet je niet. Ik denk dat iemand als Sonny met een beetje geluk nog ver komen kan.
Winnen lijkt me ook stug, maar ey, you'll never know hequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ver komen kan best, maar winnen? Denk het niet.
quote:De lijnen blijven de hele week open, pas aan het begin van de uitzending volgende week wordt bekendgemaakt welke zes diezelfde avond nog een nummer mogen laten horen en voor welke negen het doek definitief valt.
Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:54 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat op de site stond dat er aan het begin van de uitzending bekend wordt gemaakt wie moet zingen, ff zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |