Ach, het gaat mij alleen om 4 close-ups van de finalekandidatenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz niet meteen.... ik neem het wel op Idols....Weet niet wanneer ik ze plaatsBen een beetje lui vandaag
![]()
Ariel, Angelique, Renskequote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het gaat mij alleen om 4 close-ups van de finalekandidaten.
Met zichtbare microfoon gaarnequote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ariel, Angelique, Renskeen Aaron...... komt voor elkaar
![]()
Kun je dat ZSM laten weten ivm belangstelling voor de kaartjes en overdracht ervanquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Is nog een klein kansje dat ik kom iig, moet het morgenavond eventjes proberen te regelen.
Wie zegt dat jij ze krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je dat ZSM laten weten ivm belangstelling voor de kaartjes en overdracht ervan?
Ik zeg t als mededeling..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ze krijgt![]()
![]()
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendinquote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Nou ja, ik post iig zo snel mogelijk het hoe en wat.
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendin![]()
Oh dat zou helemaal super zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendin![]()
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Ene P. uit R. heeft ook interesse.
gevondenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naar welke email heb je gestuurd?
Nee, die kon uiteindelijk toch niet naar de eerste Workshopquote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is al een keer geweest toch?
owquote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die kon uiteindelijk toch niet naar de eerste Workshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |