Nou dan weet BVO waar hij zn kaarten kwijt kan als hij niet kan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, die Charmed_Angel is super bezig.![]()
Superhero, die ook wel eens op de IRC zit en in Idols post had ook grote interesse in kaarten.
zuchtquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, die Charmed_Angel is super bezig.![]()
Superhero, die ook wel eens op de IRC zit en in Idols post had ook grote interesse in kaarten.
Moet je even BVO lief aankijken. Die krijgt 2 kaarten. Als hij toch gaat, dan heb ik misschien 1 kaartje over.... misschien.... weet ik pas morgenquote:
Ok ik heb dus 1 kaartje over.....quote:Op woensdag 14 december 2005 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je even BVO lief aankijken. Die krijgt 2 kaarten. Als hij toch gaat, dan heb ik misschien 1 kaartje over.... misschien.... weet ik pas morgen
Mag ik hem hebben? Mail me maar even? omrielevie@hotmail.comquote:Op woensdag 14 december 2005 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik heb dus 1 kaartje over.....
Jah is goed je krijgt hem.... waar moet je vandaan komen? We spreken weer met z'n allen af.... 18:20 uur.... voor de studio. Maar ik mail je nog wel even.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mag ik hem hebben? Mail me maar even? omrielevie@hotmail.com
Misschien kunnen we met zn allen gaan, anders zit ik daar zo alleen...
Leuk joh! wie gaan allemaal mee? Ik kom helemaal uit assen:) maar het wordt super gezellig. know for surequote:Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah is goed je krijgt hem.... waar moet je vandaan komen? We spreken weer met z'n allen af.... 18:20 uur.... voor de studio. Maar ik mail je nog wel even.
CrazyDutchPunk Misschien kan je met hem afspreken op station Hilversum..... er verdwalen nog wel eens mensen zoals Cosmo.... die komt ook weer met Callista. Ik kom uiteraard met Samantha (vriendin van mij en GJ/CDP) Yurena (mijn schoonzusje) en jij dan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Leuk joh! wie gaan allemaal mee? Ik kom helemaal uit assen:) maar het wordt super gezellig. know for sure![]()
Ik weet niet, krijg ik er iets voor?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
Dan kom je dus langs Hoogeveen, zwaai je nog even?
Jullie zijn toch wel allemaal voor Raffaelaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
CrazyDutchPunk Misschien kan je met hem afspreken op station Hilversum..... er verdwalen nog wel eens mensen zoals Cosmo.... die komt ook weer met Callista. Ik kom uiteraard met Samantha (vriendin van mij en GJ/CDP) Yurena (mijn schoonzusje) en jij dan.
Dan komt ook Tom_Tom_ en misschien BVO
jah volgens mij welquote:Op woensdag 14 december 2005 20:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch wel allemaal voor Raffaela![]()
Jah en dat raad ik echt aan!!!!!!! Want voor mensen die er nog nooit geweest zijn is het echt een doolhofquote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ben op Hilversum Centraal om 18:05
Als er mensen willen meelopen van Hilversum Centraal..laat maar even weten!
nee die geef ik net aan superhero87quote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miraaaan!
Je hebt toevallig niet nog 1 kaartje?
Anita..vriendin van mij en Sam + collega van Aisata.. vandaarquote:Op woensdag 14 december 2005 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee die geef ik net aan superhero87
Wie wil je dan mee?
uhmzzz niet meteen.... ik neem het wel op Idols....Weet niet wanneer ik ze plaatsquote:Op woensdag 14 december 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
c_a, ga je weer screenshots maken vandaag?
nope helaas..... misschien moet je even iemand mailen? En anders even aan BVO vragenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anita..vriendin van mij en Sam + collega van Aisata.. vandaar
Beeev?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope helaas..... misschien moet je even iemand mailen? En anders even aan BVO vragen![]()
Terugwegquote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kon de terugweg richting het station wel makkelijk vinden
Ach, het gaat mij alleen om 4 close-ups van de finalekandidatenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzz niet meteen.... ik neem het wel op Idols....Weet niet wanneer ik ze plaatsBen een beetje lui vandaag
![]()
Ariel, Angelique, Renskequote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het gaat mij alleen om 4 close-ups van de finalekandidaten.
Met zichtbare microfoon gaarnequote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ariel, Angelique, Renskeen Aaron...... komt voor elkaar
![]()
Kun je dat ZSM laten weten ivm belangstelling voor de kaartjes en overdracht ervanquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Is nog een klein kansje dat ik kom iig, moet het morgenavond eventjes proberen te regelen.
Wie zegt dat jij ze krijgtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kun je dat ZSM laten weten ivm belangstelling voor de kaartjes en overdracht ervan?
Ik zeg t als mededeling..quote:Op woensdag 14 december 2005 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ze krijgt![]()
![]()
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendinquote:Op woensdag 14 december 2005 21:18 schreef BVO het volgende:
Nou ja, ik post iig zo snel mogelijk het hoe en wat.
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendin![]()
Oh dat zou helemaal super zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je nou niet kan, dan kan je die 2 kaarten aan superhero87 geven, hoeft hij niet alleen, en dan geef ik dat andere kaartje aan GJ zijn vriendin![]()
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Ene P. uit R. heeft ook interesse.
gevondenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naar welke email heb je gestuurd?
Nee, die kon uiteindelijk toch niet naar de eerste Workshopquote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is al een keer geweest toch?
owquote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, die kon uiteindelijk toch niet naar de eerste Workshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |