quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schvehn!
Wat is er mis met die pi?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Vanwaar zo'n stomme PI trouwens?
Het impliceert dat je mij een vraag wil stellen! Maar die kwam er nietquote:
Waarom dan een vraagteken-PI.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil je ook geen vraag stellen hoor.
Niet alleen in Drente! Hier in Spijkenisse ook.... en dan moet ik nog op me fietsie naar me werk zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
In ieder geval, lekker boeiend allemaal weer.
Wat waait het trouwens hard hier in Drente!
Ik kreeg ze vandaag pas....... de KAARTen.... hihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de kaartjes (nou ja, zeg maar KAART, jezus, wat een megadingen) gister in de bus gekregen..
.
Ze zijn binnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
En BVO? Heb jij de kaarten ook al?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is die harige Harry in je avatar Tommie?
Geniaal schilderen en dat te makkelijk laten lijken op TVquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een domme vraag dan maar, wat doet de beste man?
Ja, als je maar betaaldquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit is vast een hele stomme vraag, maar ja..
Je kunt daar toch wel gewoon drinken halen enzo he?
heb je dat ook tegen cosmo gezegd?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben om 18.05 op Hilversum CS voor diegene die eventueel wouden meelopen?
Nee... ik ben zn babysitter niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je dat ook tegen cosmo gezegd?![]()
Ik heb een Idols-subleague gemaakt, maar met alleen ons twee heeft het niet zo zinquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
Ja, ik!
Ik kom net thuis - nog vroeger dan verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
Moet jij niet weg zijn?
Oh ik dacht dat jij toch zou gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kom net thuis - nog vroeger dan verwacht- maar had het dus al niet meer gered
.
Anyway, m'n zusje is.
ik ga me ook effe aanmeldenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een Idols-subleague gemaakt, maar met alleen ons twee heeft het niet zo zin. -Vaduz- doet ook mee zag ik, die staat erg hoog.
Ga je nog vertellen wie jij bent?quote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk dat gaat nog eens de goeie kant op(geografisch gezien)
Ja, ik bleef ook liever anoniem totdat jij mijn achternaam er neerpleurdequote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef PLAE@ het volgende:
een oude bekende van je, en nee. Blijf liever anoniem op fok
![]()
Dat had ik al gedaan, Bertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |