ik heb je net een mail gestuurd even lezenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik heb 1, maar dan ben ik zo alleeen... ik wil iemand meenemen:(
dus ik heb helemaal geen kaartjequote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ehct balen, mijn vriendin heeft vrij genomen zaterdag en ken dus wel....Dus kies in dit geval voor mijn vriendin, maar dat is logisch toch?
![]()
Ik heb zo ook nog niet en ik heb ze altijd dinsdag al..... denk door kerst dat het wat langer duurtquote:Op donderdag 15 december 2005 20:28 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze trouwens nog niet.
Zullen morgen dan wel binnenkomen.
sorry, ik heb weer te snel neergezet dat ik een kaartje over hadquote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
dus ik heb helemaal geen kaartje![]()
![]()
Ik citeer jou: 'Jij krijgt hem 100% zeker! Als ik iemand een kaartje beloofd, krijgt diegene hem ook echt! ''quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry, ik heb weer te snel neergezet dat ik een kaartje over had![]()
jah en ik had hem dus aan 2 mensen beloofd! EN MIJN vriendin heeft speciaal vrij genomen...... terwijl ik dat niet wist, dus kan niet opeens zeggen, nee je kan niet mee.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik citeer jou: 'Jij krijgt hem 100% zeker! Als ik iemand een kaartje beloofd, krijgt diegene hem ook echt! ''
![]()
![]()
Thxquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef PeRi het volgende:
Niet miepen op C_A. Ze heeft keiveel moeite gedaan voor iedereen hier, al sinds het begin.
jah dat weet ik ook wel, zeker omdat ik het hem beloofd heb. Vind ik ook sneu, want als ik iets beloof dan doe ik het ook echt. Maar het kwam dus niet uit. Ik heb liever ruzie met hem dan met me vriendin. Me vriendin zie ik wel wat vakerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit icoontje:vind ik altijd te overdreven overkomen, als ie gewoon geel was geweest was ie niet zo sprekend geweest.
SH vind het volgens mij gewoon erg jammer, meer niet.
ik denk dat hij precies hetzelfde zou doen als ikquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, lastige situatie inderdaad.
Idd, kutsmilie is dat hèquote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit icoontje:vind ik altijd te overdreven overkomen, als ie gewoon geel was geweest was ie niet zo sprekend geweest.
Die ziet er anders ook wel erg boos uit:quote:Op donderdag 15 december 2005 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
Hij drukt iets te veel boosheid uit
Die van msn is in dit geval beter
Ik gebruik hem te pas en te onpas! Heerlijke smiley!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, ik gebruik dat ding daarom ook weinig.
Nee, dat is bij msn het apestaartje met een dubbele punt er voor.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ziet er anders ook wel erg boos uit: [afbeelding]
tja ik zou niet zomaar iets beloven,... daar ging het mij om..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij precies hetzelfde zou doen als ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |