quote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Ik heb die andere van die twee trouwens al aan m'n zusje beloofd.
alletwee? Of alleen 1? Ikke niet snapquote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
aha ok.... we horen het welquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Nee, die ene dus, dat als ik zou gaan, zij met me mee zou mogen, aangezien zij die dag wél kan.
Nou ja, ik hoop dat ik het morgen weet en dan meld ik het.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Het kwam toch niet zo goed uit, laatste trein, laatste metro, en ik kon niet blijven pitten bij iemand omdat ik de volgende ochtend vroeg moest werken. Ik heb ze toen aan Skaai gegegeven.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owNou jah jullie moeten het maar uitzoeken met BVO
Ik bemoei me er niet mee
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
charmed_angel, je bent geweldig!
!
Ja hoor, ze zijn supergoedquote:Op woensdag 14 december 2005 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Plaats de andere 5 wel een ander keertje....
Zijn ze goed?
Wat ga je er eigenlijk mee doen?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hoor, ze zijn supergoed!
Dat is geheimquote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ga je er eigenlijk mee doen?
Ok... we horen het nog wel...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Nee, die ene dus, dat als ik zou gaan, zij met me mee zou mogen, aangezien zij die dag wél kan.
Nou ja, ik hoop dat ik het morgen weet en dan meld ik het.
ik heb 1, maar dan ben ik zo alleeen... ik wil iemand meenemen:(quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze denk ik al vergeven.
M'n zusje wil dat ene kaartje graag. Of ik die ander zelf kan gebruiken is nog afwachten dan... maar je had toch al dat kaartje of niet?.
Jah ehct balen, mijn vriendin heeft vrij genomen zaterdag en ken dus wel....quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze denk ik al vergeven.
M'n zusje wil dat ene kaartje graag. Of ik die ander zelf kan gebruiken is nog afwachten dan... maar je had toch al dat kaartje of niet?.
Dan ontfermt CDP zich toch over jequote:Op donderdag 15 december 2005 20:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik heb 1, maar dan ben ik zo alleeen... ik wil iemand meenemen:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |