quote:
Ik vind het écht niet leukquote:
Ik vind het ook echt niet leuk hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het écht niet leuk! Gelukkig kan ik het wel zien, tenminste, ik zorg ervoor dat ze me laten kijken
.
mja, Oudjaarsavond vind ik ook eigenlijk niet echt een leuke dag voor zo'n uitzending. Dan hoor ik te socializen met familie en vriendenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
Ik ook niet denk ik.
Kijken hoop ik wel.
De week daarna sowieso niet, kijken waarschijnlijk ook niet.
Mja, HH dan maar.
Ah, dat is beter dan op het reguliere uitzendstip iig. Twee jaar geldeden zat ie tussen de wildcardshow en de 1e liveshow geloof ik...quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
Wel op de vrijdag voor de finale geloof ik.
Of 30 december?.
In ieder geval op een vrijdag ergens.
Tot 12 uur ben ik gewoon bij familie ergens en vrienden daarvan, dus als die tv daar aanstaat kan ik met een schuin oog nog wel ff naar Raf kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, Oudjaarsavond vind ik ook eigenlijk niet echt een leuke dag voor zo'n uitzending. Dan hoor ik te socializen met familie en vrienden.
Heb je geld gestortquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanmiddag op 3fm te horen geweest, was in de uitzending.
Staat 't nergens online?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanmiddag op 3fm te horen geweest, was in de uitzending.
Ik ben tot 12 uur sowieso thuis, maar het is zo ongezellig als ik dan de hele tijd boven in m'n eentje ga zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot 12 uur ben ik gewoon bij familie ergens en vrienden daarvan, dus als die tv daar aanstaat kan ik met een schuin oog nog wel ff naar Raf kijken.
Daarna gaat het wel laat worden.
Ver komen kan best, maar winnen? Denk het nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:21 schreef BVO het volgende:
Nou ja, dat weet je niet. Ik denk dat iemand als Sonny met een beetje geluk nog ver komen kan.
Winnen lijkt me ook stug, maar ey, you'll never know hequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ver komen kan best, maar winnen? Denk het niet.
quote:De lijnen blijven de hele week open, pas aan het begin van de uitzending volgende week wordt bekendgemaakt welke zes diezelfde avond nog een nummer mogen laten horen en voor welke negen het doek definitief valt.
Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:54 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht dat op de site stond dat er aan het begin van de uitzending bekend wordt gemaakt wie moet zingen, ff zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |