SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
Slotje, anyone?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Chandler het volgende:
daar hebben we toch een centraal topic voor?
hoezo, was?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Mauro het volgende:
Was Jezus een debiel?
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Chandler het volgende:
#2Zou graag willen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a) ik voel me beroerd
b) knorretje is in zwolle
c) mijn poezen zijn niet krolsZie wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Danny het volgende:
ow, wist ik niet. nou ja, filmpje is geupload iig
Is niet leuk he.... spotten met de ziekte van die man!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Refragmental het volgende:
Hey!!! Je bent kaal!
quote:Ongeldige menu-ingang
Zijn niet mijn regels. Ik heb een schurfthekel aan centrale topics. Maar als een mod deze op slot wil pleuren moet 'ie dat gewoon doen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Chandler het volgende:
[..]nou moet je natuurlijk wel je eigen regels hanteren hé... en de medelingen lezen
Maar goed, de modjes houden je dit keer wel een handje boven het hoofd.... ga ik vanuit
anders zijn ze toch de l*l
a. dat is nou kut.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Danny het volgende:
Zou graag willen, maar
a) ik voel me beroerd
c) mijn poezen zijn niet krols
De open deur!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Danny het volgende:
Zou graag willen, maar
a) ik voel me beroerd
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De open deur!
Waar is swetsedinges?
Geheel mee eens, daarom ben ik ook voor een PROGRAMMEER forum... zodat we die centrale topics kunnen kickenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:10 schreef Danny het volgende:
Zijn niet mijn regels. Ik heb een schurfthekel aan centrale topics. Maar als een mod deze op slot wil pleuren moet 'ie dat gewoon doen hoor
Ik was wel van plan er een reeks van te maken eigenlijk. Ik denk dat heel FOK! daar echt op zit te wachtenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geheel mee eens, daarom ben ik ook voor een PROGRAMMEER forum... zodat we die centrale topics kunnen kicken
Maar goed lekker offtopic...
Heb je nog meer tijd om onzin te produceren? zou zeggen gaat uwer gang...
Ah hij doet het nu!quote:
Ah, Danny opent een topic in ONZ, dus eig wil ie gewoon tieten zien!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
nu jij! nu jij!! *springt op en neer*
Ik heb gelukkig geen (web)camquote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
nu jij! nu jij!! *springt op en neer*
Wat ga je met die helft doen dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Danny het volgende:
bdw, let niet op de teringzooi, het halve huis staat in verhuisdozen inmiddels...
gammaquote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
Jezus, wat een debiel !
Ben jij dit niet?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:05 schreef Danny het volgende:
debiel figuur (filmpje)
edit:
*pets* moest ik 'm wel eerst ff uploaden he
Over een seconde of 50 staat ie er...
zit wat in...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ah, Danny opent een topic in ONZ, dus eig wil ie gewoon tieten zien!
verhuizenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat ga je met die helft doen dan?
old-skool was cool. eigenlijk ben ik meer van de old-old-skool.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL!
Alleen waarom old-skool. Drop een Lloyd Banks ofzo
.
dat hoor ik bijna dagelijksquote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
DANNY JE LIJKT OP UNCLE FESTER![]()
![]()
[afbeelding]
Headbangend op een metallicatrack oid?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
old-skool was cool. eigenlijk ben ik meer van de old-old-skool.
maar goed, misschien ben ik wel in voor verzoekjes. maar dan wel een ander genre voor de volgende
Kun je niet wat make up opdoen en dan "i'm a barbie girl in a barbie world" zingen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef Danny het volgende:
[..]
old-skool was cool. eigenlijk ben ik meer van de old-old-skool.
maar goed, misschien ben ik wel in voor verzoekjes. maar dan wel een ander genre voor de volgende
neequote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Kun je niet wat make up opdoen en dan "i'm a barbie girl in a barbie world" zingen?
Aaaaah toeeeee * lief kijkt*quote:
*knippert met de oogjes*quote:
jah, of op z'n minst een afwachtende houding aannemen met haar enkels achter haar orenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:31 schreef arieribbens het volgende:
[..]
je zou ook gewoon met wat geld over de brug kunnen komen
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, of op z'n minst een afwachtende houding aannemen met haar enkels achter haar oren
foto's van die houding postenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, of op z'n minst een afwachtende houding aannemen met haar enkels achter haar oren
jah, mijn oren bewegen altijdquote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef Dirkh het volgende:![]()
Ik moest toch even denken aan het filmpje van Dirk (was dat geen Bronsky Beat?)
Kan deze niet naar Break.com?
Oh, je rechteroor zingt mee.
ik vind dat de rest ook wat meer actie moet vertonenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, mijn oren bewegen altijd
zie je wel dat ik sportief ben
jezus kon je echt niks bedenken als leuk tof en zulksquote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef IntroV het volgende:
tvp
jawel tochquote:Op woensdag 7 december 2005 23:42 schreef arieribbens het volgende:
[..]
jezus kon je echt niks bedenken als leuk tof en zulks
wat heeft een tvp in dit topic trouwens voor zin? (je verwacht toch niet nog meer filmpjes?)
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt gestemd op: Ja
Ik zie de filmpjes morgen wel danquote:Op woensdag 7 december 2005 23:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Toch 2. hou nou op, straks moet ik met proxy's gaan zitten stemmen
Dat mag niet want van Danny mag je geen IP's loggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:59 schreef rashudo het volgende:
Als je op nee stemt krijg je een IP-permban![]()
Als je ze straks post kan ik ze morgen kijkenquote:
wat ik niet heb kan ik niet posten ook hequote:Op donderdag 8 december 2005 00:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je ze straks post kan ik ze morgen kijken![]()
waar wacht je nog opquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ik niet heb kan ik niet posten ook he
quote:
Je hebt de hele nacht nogquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Hier nog éénquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier nog één
Maar het is wel hilarisch![]()
Mama said knock you out... ik dacht van LL Cool J??quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef vosss het volgende:
Hey danny, mafkees, welk nummer is dat?
je vergist je. mijn wekkertje gaat om half 7 en ik wil toch wel een paar uurtjes slaap pakken...quote:
Neee.. Mr. Boombastic van Shaggy! Leuke hoofden kun je daarbij trekken..quote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow; doe anders "Ali-G ft. Shaggy - Me Julie"
Dát stond niet in de poll misterquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergist je. mijn wekkertje gaat om half 7 en ik wil toch wel een paar uurtjes slaap pakken...
maar als het ja wordt dan zal ik eraan moeten geloven. Maar dan moet er toch minimaal één fokker zijn die ook zo'n filmpje maakt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mama said knock you out... ik dacht van LL Cool J??
het lijkt vrij kansloos te worden zoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergist je. mijn wekkertje gaat om half 7 en ik wil toch wel een paar uurtjes slaap pakken...
maar als het ja wordt dan zal ik eraan moeten geloven. Maar dan moet er toch minimaal één fokker zijn die ook zo'n filmpje maakt.
of een onmogelijke; "Snow - Informer"quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neee.. Mr. Boombastic van Shaggy! Leuke hoofden kun je daarbij trekken..
Zal ik dan morgen een maken?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
een man een manquote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Danny het volgende:
gaan er nog wel wat mensen nee stemmen ook ?
Je bent in ieder geval eerlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik iig nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Danny het volgende:
gaan er nog wel wat mensen nee stemmen ook ?
Die is wel gaaf ja!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of een onmogelijke; "Snow - Informer"
als je er nog een leuke dame in weet te frommelen stemt straks niemand meer neequote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk
Dit moet je toch giga goed doen!!![]()
Goed van mij zegquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jaaaaaaaah voorquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik denk dat "I like a move it, move it" het ook goed kan doen
ej ga jij eens terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Danny waren dit vroeger niet de topics die jij dichtgooide omdat ze niet humoristisch waren?
Ik moet wel zeggen dat je lef hebt btw, dat kan ik ten zeerste waarderen.
Vindt jij deze dan niet goed? Ik heb nog nooit zo zitten te lachenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Danny waren dit vroeger niet de topics die jij dichtgooide omdat ze niet humoristisch waren?
Ik moet wel zeggen dat je lef hebt btw, dat kan ik ten zeerste waarderen.
Zijn hier op fok toch genoeg mooie fokstersquote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Classics het volgende:
[..]
als je er nog een leuke dame in weet te frommelen stemt straks niemand meer nee![]()
ermm, die ken ik hoor. net als yekeyekequote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
het gaat er zeker niet meer van komen vanacht...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, die ken ik hoor. net als yekeyeke
de vorige keer dat ik wat mailde had ik bijna een permban jaquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Danny het volgende:
heb er nog ff snel een gemaakt. En nu ga ik naar bed en verwacht ik hier morgen heel wat tietenfoto's in m'n mailbox te hebben jah
ik doel ook op DAMES natuurlijk (duh!)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
de vorige keer dat ik wat mailde had ik bijna een permban ja
Tietenfoto's..... verzin eens wat nieuws man!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Danny het volgende:
heb er nog ff snel een gemaakt. En nu ga ik naar bed en verwacht ik hier morgen heel wat tietenfoto's in m'n mailbox te hebben jah
ff downloaden, morgenmaar even luisteren.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Danny het volgende:
meteen kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ff downloaden, morgenmaar even luisteren.
dat doe ik net. compleet ander genre, sentimenteel, de gevoelige snaar van de vrouw rakend.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tietenfoto's..... verzin eens wat nieuws man!
bijna elke dag ja. heb er genoeg dus waarom zou ik iets anders dragen ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef _moder8or_ het volgende:
en Danny, loop jij dag in en dag uit met een FOK! t-shirt?
You'll never walk alone wordt mijn hit
Kan nu geen geluid aan doenquote:
Stuur je er eentje naar mij opquote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
bijna elke dag ja. heb er genoeg dus waarom zou ik iets anders dragen ?
Mag dat wel bij de BCC?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
bijna elke dag ja. heb er genoeg dus waarom zou ik iets anders dragen ?
het zo expliciet benoemen doet afbreuk aan de aantrekkingskracht ben ik bang voor jquote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doe ik net. compleet ander genre, sentimenteel, de gevoelige snaar van de vrouw rakend.
deze dus
of doelde je op de tietenfoto's ?
quote:vooral doorgaan
onder m'n overhemd wel, maar ik zit er toch over te denken om bij die klotetoko weg te gaan.quote:
nouw nee dus, ben jij dat? lijkt wel een beetje..................quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik was wel van plan er een reeks van te maken eigenlijk. Ik denk dat heel FOK! daar echt op zit te wachten
Tja, als je geen plezier in je werk hebt kun je beter iets anders zoekenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
onder m'n overhemd wel, maar ik zit er toch over te denken om bij die klotetoko weg te gaan.
linkje ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nouw nee dus, ben jij dat? lijkt wel een beetje..................
maak er geen reeks van, die filmpjes zijn oud.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doe ik net. compleet ander genre, sentimenteel, de gevoelige snaar van de vrouw rakend.
deze dus
of doelde je op de tietenfoto's ?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
onder m'n overhemd wel, maar ik zit er toch over te denken om bij die klotetoko weg te gaan.
1 - ik bedoelde het sarcastischquote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Niet, die zijn gisteren/vandaag gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Ow ik heb er enorm veel plezier in, maar ik hou er niet zo van om als debiel behandeld te wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, als je geen plezier in je werk hebt kun je beter iets anders zoeken![]()
da's mijn vrouwelijke kant. je weet wel, om de vrouwenharten te doen smeltenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk!
Pappie loop toch niet zo snel...Mijn god...wat een grimassen
Hoe durven zequote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow ik heb er enorm veel plezier in, maar ik hou er niet zo van om als debiel behandeld te worden
volgens mij ben je rijp voor Wat hoeft de buitenwereld niet te wetenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow ik heb er enorm veel plezier in, maar ik hou er niet zo van om als debiel behandeld te worden
jij je zin. , maar ga verder .quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - ik bedoelde het sarcastisch
2 - ja, dat ben ik
3 - hoe bedoel je oud, ik zit ze net te maken ? Als je bedoelt 'onorigineel' kan ik je alleen maar gelijk geven, maar ze zijn beslist niet oud.
wat zei ik nouquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
da's mijn vrouwelijke kant. je weet wel, om de vrouwenharten te doen smelten
je hebt een leuke tatooquote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef innepin het volgende:
Ik zet hier gewoon een liefdesverklaring neer en word compleet genegeerd!
Ach, drie uur slaap is genoeg... En ik kan het wetenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar Danny...
...ga slapen johaangezien de wkker over 6 uur gaat
jamaar ik wil niet dat jouw liefde voor mij je je relatie kost. Ik weet dat ik onweerstaanbaar ben, het is een vloek die op me rust. Maar met die vloek moet ik wel mijn verantwoordelijkheid nemen en niet tussen jouw en je vriendje in gaan zitten. De arme jongen maakt dan geen kans meer natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef innepin het volgende:
Ik zet hier gewoon een liefdesverklaring neer en word compleet genegeerd!
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk dat je dat weet![]()
Mijn vriend zit in Amerika.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:46 schreef Danny het volgende:
[..]
jamaar ik wil niet dat jouw liefde voor mij je je relatie kost. Ik weet dat ik onweerstaanbaar ben, het is een vloek die op me rust. Maar met die vloek moet ik wel mijn verantwoordelijkheid nemen en niet tussen jouw en je vriendje in gaan zitten. De arme jongen maakt dan geen kans meer natuurlijk.
Maar ik ben wel enorm geil gevleid nu
jij weet je weg met woordenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:46 schreef Danny het volgende:
[..]
jamaar ik wil niet dat jouw liefde voor mij je je relatie kost. Ik weet dat ik onweerstaanbaar ben, het is een vloek die op me rust. Maar met die vloek moet ik wel mijn verantwoordelijkheid nemen en niet tussen jouw en je vriendje in gaan zitten. De arme jongen maakt dan geen kans meer natuurlijk.
Maar ik ben wel enorm geil gevleid nu
Ik zie de berichten al voor mequote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Knorretje dat niet leest![]()
hoezo? die wil hooguit meedoen dan hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
ze heeft msn in profilequote:
Dat is best wel tofquote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef Danny het volgende:
[..]
hoezo? die wil hooguit meedoen dan hoor
Anders ik welquote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, drie uur slaap is genoeg... En ik kan het weten
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
heb je tegelijk je favo fokkerquote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
OMG
TVP dit topic moet ik morgen gewoon ff doorlezen
Verkapte TVP's zijn zo 2000quote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
OMG
TVP dit topic moet ik morgen gewoon ff doorlezen
Hij krijgt een ban als hij de 'real thing' postquote:Op donderdag 8 december 2005 01:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor hoor.
Heeft hij toch alquote:Op donderdag 8 december 2005 00:57 schreef Classics het volgende:
nog 1 nummertje om de dames te overtuigen ?![]()
Tja, een bifi is een bifi. Is het weer niet goedquote:Op donderdag 8 december 2005 01:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor hoor.
Ik zeg toch ook ´stuur op´.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij krijgt een ban als hij de 'real thing' post![]()
In welke kleur?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Whatever works best. Hij wil neuken, mag ie d´r best een beetje moeite voor doen ook.![]()
ik geloof dat je nog niet helemaal doorhebt welke levensstijl knor en ik erop na houdenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef innepin het volgende:
Whatever works best. Hij wil neuken, mag ie d´r best een beetje moeite voor doen ook.![]()
Ik weet het wel, en het is een toffe levensstijlquote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof dat je nog niet helemaal doorhebt welke levensstijl knor en ik erop na houden
Doei mafketel, iedereen behalve _moder8tor_ niet meegeteldquote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mafketel(s) -Danny en Innepin niet meegeteld-. Ik ga offline. Morgen even lekker teruglezen
Nee, ik geloof ook niet dat het me heel veel boeit.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof dat je nog niet helemaal doorhebt welke levensstijl knor en ik erop na houden
Je komt in de goeie richtingquote:Op donderdag 8 december 2005 01:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook niet dat het me heel veel boeit.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doei mafketel, iedereen behalve _moder8tor_ niet meegeteld
Trustequote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mafketel(s) -Danny en Innepin niet meegeteld-. Ik ga offline. Morgen even lekker teruglezen
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je komt in de goeie richting![]()
Ok, weltrustenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:27 schreef Danny het volgende:
[..]
maarruh, het was weer gezellig. ik ga pitten.
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer lief, weer niet goed![]()
Je moet bij mij geen domme spelfouten maken als je lief probeert te doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer lief, weer niet goed![]()
Nee T_T, het komt omdat hij meer ervaring heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vind hem wel tof omdat hij een rood kleurtje heeft hé![]()
Tuurlijk, ik heb nog nooit een neuk aanbod gehad van een rooie. Verder dan blauw was ik nog nooit gekomen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vind hem wel tof omdat hij een rood kleurtje heeft hé![]()
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Je moet bij mij geen domme spelfouten maken als je lief probeert te doen.![]()
Ik heb trouwens ook een adoratie topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee T_T, het komt omdat hij meer ervaring heeft.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een adoratie topic.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nog nooit een neuk aanbod gehad van een rooie. Verder dan blauw was ik nog nooit gekomen.
Tuurlijk, ga gerust je gang en tel zequote:Op donderdag 8 december 2005 01:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Mogen het ook ex blauwe zijn? dan moet ik even tellen namelijk.
jij slet jij !!!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Mogen het ook ex blauwe zijn? dan moet ik even tellen namelijk.
Dan tel ik drie serieuze. Grappig bedoelde huwelijks- en neukaanzoeken tel ik niet mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga gerust je gang en tel ze![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Danny het volgende:
[..]
jij slet jij !!!
(ow, dat bedoel ik natuurlijk als pósitief iets)
Je moet mij maar snel rood maken, scoor ik misschien ook eens een keerquote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Danny het volgende:
[..]
jij slet jij !!!
(ow, dat bedoel ik natuurlijk als pósitief iets)
Nu je het zegt is het eigenlijk best merkwaardig dat ik dan nog nooit blauw ben geweest, wat met al dat rondsletten van mij.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet mij maar snel rood maken, scoor ik misschien ook eens een keer![]()
Sorry, ik heb geen rechten om kleurtjes te gevenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het eigenlijk best merkwaardig dat ik dan nog nooit blauw ben geweest, wat met al dat rondsletten van mij.
Daarom zoek ik het hogeropquote:Op donderdag 8 december 2005 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen rechten om kleurtjes te geven![]()
Ik heb Jack Daniel's hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het eigenlijk best merkwaardig dat ik dan nog nooit blauw ben geweest
Wat ben jij flauw.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb Jack Daniel's hoor(ben je makkelijker als je blauw bent of pleur je meteen in slaap?)
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb Jack Daniel's hoor(ben je makkelijker als je blauw bent of pleur je meteen in slaap?)
Mogen we ook nummers aanvragen?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:54 schreef Danny het volgende:
nee, ik ga nog ff een filmpje maken denk ik.
Ik dacht al, die herken ikquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ik wilde girls lgbnaf van ice t doen, maar die heb ik ff niet bij de handquote:
dem, ook KKK bitch heb ik hier even niet liggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:00 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ik wilde girls lgbnaf van ice t doen, maar die heb ik ff niet bij de hand
Gin and Juice van Snoop Dogg?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:00 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ik wilde girls lgbnaf van ice t doen, maar die heb ik ff niet bij de hand
Was even weg, maar ben er alweerquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef innepin het volgende:
Jezus, slaapt iedereen ofzo?
Natuurlijk:quote:
Hoi.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was even weg, maar ben er alweer![]()
Jij hebt muziek van ICE-T en BodyCount ?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef HighLander het volgende:
Misschien dat ik met een paar van die nummers nog wel kan helpen Danny.
iig hier klaar, thuis weer verder lezen.
Wow, met 1,2 MB per sec gedownloadquote:Op donderdag 8 december 2005 02:24 schreef Danny het volgende:
laatste van vandaag (heb me wel weer genoeg belachelijk gemaakt nu)
Ik haal doorgaans met DAP erbij tussen 2 en 2,3Mb/sec (Chello Extremequote:Op donderdag 8 december 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wow, met 1,2 MB per sec gedownload
wel tof filmpje trouwens.
Edit:
[afbeelding]
oeps, 1,5 zelfs
40 Mbit? Ik heb namelijk 20 van Versatelquote:Op donderdag 8 december 2005 02:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik haal doorgaans met DAP erbij tussen 2 en 2,3Mb/sec (Chello Extreme)
20Mbit van Chello heb ik nu en straks in zwolle 20Mbit versatel, maar die verbinding gaat trager zijn. Naarmate je verder van de centrale zit wordt je snelheid minder. waarschijnlijk haal ik daar maar tussen de 8 en 12mbit.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
40 Mbit? Ik heb namelijk 20 van Versatel
Dan doe je een wat rustiger nummerquote:Op donderdag 8 december 2005 02:39 schreef HighLander het volgende:
daar zou ik normaal al moeite mee hebben, maar dat snelle gaat me nu al helemaal niet lukken
damn , dan kan ik nu geen slimme opmerking plaatsen over dat ik deze filmpjes veel beter kan waarderen met geluid en er op een later moment een eerlijke review van wil geven als ik ze met geluid beschouwd hebquote:Op donderdag 8 december 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verkapte TVP's zijn zo 2000![]()
Ik wacht nog steeds met smart op een mannelijke Milkshake.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan doe je een wat rustiger nummer
mja, ik ken daarvan alleen het refrein. Niet echt mijn favo nummer.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds met smart op een mannelijke Milkshake.![]()
Ik heb 20 mb van Versatel en zit ongeveer 1,5 km van de centrale. Ik haal maximaal 1,6 MB per seconde.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
20Mbit van Chello heb ik nu en straks in zwolle 20Mbit versatel, maar die verbinding gaat trager zijn. Naarmate je verder van de centrale zit wordt je snelheid minder. waarschijnlijk haal ik daar maar tussen de 8 en 12mbit.
Ik vind het een kutnummer, maar het lijkt me wel hilarisch om te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:45 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, ik ken daarvan alleen het refrein. Niet echt mijn favo nummer.
Nou, vind em geweldigquote:Op donderdag 8 december 2005 02:48 schreef Danny het volgende:
ow, krijg de tering (jij niet).. verkeerde filmpje gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |