Verkapte TVP's zijn zo 2000quote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
OMG
TVP dit topic moet ik morgen gewoon ff doorlezen
Hij krijgt een ban als hij de 'real thing' postquote:Op donderdag 8 december 2005 01:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor hoor.
Heeft hij toch alquote:Op donderdag 8 december 2005 00:57 schreef Classics het volgende:
nog 1 nummertje om de dames te overtuigen ?![]()
Tja, een bifi is een bifi. Is het weer niet goedquote:Op donderdag 8 december 2005 01:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor hoor.
Ik zeg toch ook ´stuur op´.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij krijgt een ban als hij de 'real thing' post![]()
In welke kleur?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Whatever works best. Hij wil neuken, mag ie d´r best een beetje moeite voor doen ook.![]()
ik geloof dat je nog niet helemaal doorhebt welke levensstijl knor en ik erop na houdenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef innepin het volgende:
Whatever works best. Hij wil neuken, mag ie d´r best een beetje moeite voor doen ook.![]()
Ik weet het wel, en het is een toffe levensstijlquote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof dat je nog niet helemaal doorhebt welke levensstijl knor en ik erop na houden
Doei mafketel, iedereen behalve _moder8tor_ niet meegeteldquote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mafketel(s) -Danny en Innepin niet meegeteld-. Ik ga offline. Morgen even lekker teruglezen
Nee, ik geloof ook niet dat het me heel veel boeit.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geloof dat je nog niet helemaal doorhebt welke levensstijl knor en ik erop na houden
Je komt in de goeie richtingquote:Op donderdag 8 december 2005 01:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook niet dat het me heel veel boeit.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doei mafketel, iedereen behalve _moder8tor_ niet meegeteld
Trustequote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mafketel(s) -Danny en Innepin niet meegeteld-. Ik ga offline. Morgen even lekker teruglezen
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je komt in de goeie richting![]()
Ok, weltrustenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:27 schreef Danny het volgende:
[..]
maarruh, het was weer gezellig. ik ga pitten.
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer lief, weer niet goed![]()
Je moet bij mij geen domme spelfouten maken als je lief probeert te doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik eens een keer lief, weer niet goed![]()
Nee T_T, het komt omdat hij meer ervaring heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vind hem wel tof omdat hij een rood kleurtje heeft hé![]()
Tuurlijk, ik heb nog nooit een neuk aanbod gehad van een rooie. Verder dan blauw was ik nog nooit gekomen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je vind hem wel tof omdat hij een rood kleurtje heeft hé![]()
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Je moet bij mij geen domme spelfouten maken als je lief probeert te doen.![]()
Ik heb trouwens ook een adoratie topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee T_T, het komt omdat hij meer ervaring heeft.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een adoratie topic.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nog nooit een neuk aanbod gehad van een rooie. Verder dan blauw was ik nog nooit gekomen.
Tuurlijk, ga gerust je gang en tel zequote:Op donderdag 8 december 2005 01:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Mogen het ook ex blauwe zijn? dan moet ik even tellen namelijk.
jij slet jij !!!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Mogen het ook ex blauwe zijn? dan moet ik even tellen namelijk.
Dan tel ik drie serieuze. Grappig bedoelde huwelijks- en neukaanzoeken tel ik niet mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga gerust je gang en tel ze![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Danny het volgende:
[..]
jij slet jij !!!
(ow, dat bedoel ik natuurlijk als pósitief iets)
Je moet mij maar snel rood maken, scoor ik misschien ook eens een keerquote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Danny het volgende:
[..]
jij slet jij !!!
(ow, dat bedoel ik natuurlijk als pósitief iets)
Nu je het zegt is het eigenlijk best merkwaardig dat ik dan nog nooit blauw ben geweest, wat met al dat rondsletten van mij.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet mij maar snel rood maken, scoor ik misschien ook eens een keer![]()
Sorry, ik heb geen rechten om kleurtjes te gevenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het eigenlijk best merkwaardig dat ik dan nog nooit blauw ben geweest, wat met al dat rondsletten van mij.
Daarom zoek ik het hogeropquote:Op donderdag 8 december 2005 01:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen rechten om kleurtjes te geven![]()
Ik heb Jack Daniel's hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Nu je het zegt is het eigenlijk best merkwaardig dat ik dan nog nooit blauw ben geweest
Wat ben jij flauw.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb Jack Daniel's hoor(ben je makkelijker als je blauw bent of pleur je meteen in slaap?)
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb Jack Daniel's hoor(ben je makkelijker als je blauw bent of pleur je meteen in slaap?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |