ff downloaden, morgenmaar even luisteren.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Danny het volgende:
heb er nog ff snel een gemaakt. En nu ga ik naar bed en verwacht ik hier morgen heel wat tietenfoto's in m'n mailbox te hebben jah
meteen kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ff downloaden, morgenmaar even luisteren.
dat doe ik net. compleet ander genre, sentimenteel, de gevoelige snaar van de vrouw rakend.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tietenfoto's..... verzin eens wat nieuws man!
bijna elke dag ja. heb er genoeg dus waarom zou ik iets anders dragen ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef _moder8or_ het volgende:
en Danny, loop jij dag in en dag uit met een FOK! t-shirt?
You'll never walk alone wordt mijn hit
Kan nu geen geluid aan doenquote:
Stuur je er eentje naar mij opquote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
bijna elke dag ja. heb er genoeg dus waarom zou ik iets anders dragen ?
Mag dat wel bij de BCC?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
bijna elke dag ja. heb er genoeg dus waarom zou ik iets anders dragen ?
het zo expliciet benoemen doet afbreuk aan de aantrekkingskracht ben ik bang voor jquote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doe ik net. compleet ander genre, sentimenteel, de gevoelige snaar van de vrouw rakend.
deze dus
of doelde je op de tietenfoto's ?
quote:vooral doorgaan
onder m'n overhemd wel, maar ik zit er toch over te denken om bij die klotetoko weg te gaan.quote:
nouw nee dus, ben jij dat? lijkt wel een beetje..................quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik was wel van plan er een reeks van te maken eigenlijk. Ik denk dat heel FOK! daar echt op zit te wachten
Tja, als je geen plezier in je werk hebt kun je beter iets anders zoekenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
onder m'n overhemd wel, maar ik zit er toch over te denken om bij die klotetoko weg te gaan.
linkje ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nouw nee dus, ben jij dat? lijkt wel een beetje..................
maak er geen reeks van, die filmpjes zijn oud.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dat doe ik net. compleet ander genre, sentimenteel, de gevoelige snaar van de vrouw rakend.
deze dus
of doelde je op de tietenfoto's ?
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
onder m'n overhemd wel, maar ik zit er toch over te denken om bij die klotetoko weg te gaan.
1 - ik bedoelde het sarcastischquote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Niet, die zijn gisteren/vandaag gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Ow ik heb er enorm veel plezier in, maar ik hou er niet zo van om als debiel behandeld te wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, als je geen plezier in je werk hebt kun je beter iets anders zoeken![]()
da's mijn vrouwelijke kant. je weet wel, om de vrouwenharten te doen smeltenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk!
Pappie loop toch niet zo snel...Mijn god...wat een grimassen
Hoe durven zequote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow ik heb er enorm veel plezier in, maar ik hou er niet zo van om als debiel behandeld te worden
volgens mij ben je rijp voor Wat hoeft de buitenwereld niet te wetenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow ik heb er enorm veel plezier in, maar ik hou er niet zo van om als debiel behandeld te worden
jij je zin. , maar ga verder .quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef Danny het volgende:
[..]
1 - ik bedoelde het sarcastisch
2 - ja, dat ben ik
3 - hoe bedoel je oud, ik zit ze net te maken ? Als je bedoelt 'onorigineel' kan ik je alleen maar gelijk geven, maar ze zijn beslist niet oud.
wat zei ik nouquote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
da's mijn vrouwelijke kant. je weet wel, om de vrouwenharten te doen smelten
je hebt een leuke tatooquote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef innepin het volgende:
Ik zet hier gewoon een liefdesverklaring neer en word compleet genegeerd!
Ach, drie uur slaap is genoeg... En ik kan het wetenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar Danny...
...ga slapen johaangezien de wkker over 6 uur gaat
jamaar ik wil niet dat jouw liefde voor mij je je relatie kost. Ik weet dat ik onweerstaanbaar ben, het is een vloek die op me rust. Maar met die vloek moet ik wel mijn verantwoordelijkheid nemen en niet tussen jouw en je vriendje in gaan zitten. De arme jongen maakt dan geen kans meer natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef innepin het volgende:
Ik zet hier gewoon een liefdesverklaring neer en word compleet genegeerd!
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk dat je dat weet![]()
Mijn vriend zit in Amerika.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:46 schreef Danny het volgende:
[..]
jamaar ik wil niet dat jouw liefde voor mij je je relatie kost. Ik weet dat ik onweerstaanbaar ben, het is een vloek die op me rust. Maar met die vloek moet ik wel mijn verantwoordelijkheid nemen en niet tussen jouw en je vriendje in gaan zitten. De arme jongen maakt dan geen kans meer natuurlijk.
Maar ik ben wel enorm geil gevleid nu
jij weet je weg met woordenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:46 schreef Danny het volgende:
[..]
jamaar ik wil niet dat jouw liefde voor mij je je relatie kost. Ik weet dat ik onweerstaanbaar ben, het is een vloek die op me rust. Maar met die vloek moet ik wel mijn verantwoordelijkheid nemen en niet tussen jouw en je vriendje in gaan zitten. De arme jongen maakt dan geen kans meer natuurlijk.
Maar ik ben wel enorm geil gevleid nu
Ik zie de berichten al voor mequote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Knorretje dat niet leest![]()
hoezo? die wil hooguit meedoen dan hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
ze heeft msn in profilequote:
Dat is best wel tofquote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef Danny het volgende:
[..]
hoezo? die wil hooguit meedoen dan hoor
Anders ik welquote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, drie uur slaap is genoeg... En ik kan het weten
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
heb je tegelijk je favo fokkerquote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
OMG
TVP dit topic moet ik morgen gewoon ff doorlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |