Apart sperma, met zwarte puntjes.quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
vette bullshitquote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
hahaha kreeg een keer knoflooksaus van zo'n gozer, zegt ie erbij (turks accent erbij denken) "speciale saus, extra lekker... speciaal voor jou"... daar ben ik dus echt nooit meer heen gegaanquote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
En de meeste mensen denken dat er misschien 10 % marge op zit..... Best erg hoe we worden afgezet in dit land!quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef vanderaalst het volgende:
@piles.
Standaard maken de meeste winkel de verkoop prijs ongeveer 2,5x de inkoopsprijs.
is weinigs geheim aan....
Bedoel je dat niemand nog in een vliegtuig zou stappen als-ie doorzichtig was, en je die honderden leidingen/klinknageltjes en kabeltjes kan zien lopen?quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Jaggunsu het volgende:
ik werk bij de vliegtuigbouwer Airbus en kan ook zo een hele avond 'leuke' verhaaltjes vertellen wat er zich zo allemaal achter de schermen afspeelt als ik dat zou willen.
hehequote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef steve2003 het volgende:
dit komt me erg bekend voorquote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef steve2003 het volgende:
dat als je in de albert heyn vraagt of ze een artikel achter nog hebben, en de werknemer dan antwoord dat hij even gaat checken, dat hij dan helemaal niet kijkt maar even een kopje koffie drinkt, en vervolgens terug komt met de mededeling dat er niks is...
(ik dan)
Denk eens na voordat je wat blaat: als er tien werknemers tegen een modaal loon werken bij een bedrijf, kun je die dan betalen als je kleine volumes doet tegen 10% marge?quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef RemcoDelft het volgende:
En de meeste mensen denken dat er misschien 10 % marge op zit..... Best erg hoe we worden afgezet in dit land!
Als jij daadwerkelijk aan het schelden was op een medewerker en ik was daar bedrijfsleider, dan was jij door mij de winkel uitgezet. Als ik de medewerker was geweest, dan had jij echt geen excuses gekregen. Het kan zijn dat een medewerker niet goed heeft gekeken of een product voorradig was, maar dat is geen reden om abnormaal te doen. Het is gewoon een kwestie van normaal fatsoen. Sommige klanten kan je naar mijn mening als winkelier of winkelmedewerker beter kwijt zijn dan rijk.quote:Op zondag 27 november 2005 21:52 schreef shaun81 het volgende:
vorige week ook bij appie hein vroeg ik iets van achter, ging ie "kijken" kwam terug en hadden het niet. Daarna naar iemand anders gegaan en gevraagd en die kwam wel met het product terug. Meteenterug naar eerste medewerker gegaan en hem verbaal de tyfus gescholden dat ie met ze blinde kutkop lekker aan het zoeken was achter en dat ik zulke spelletjes ook kan spelen als ie mee naar buiten ging. bedrijfsleider erbij, werd gesust en kreeg mooi een excuus van die klote mocro
Tssss ik laat me niet zo snel afschepen, weet hoe het werkt daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |