abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32626818
Hebben jullie dat ook op je werk,of bij iemand die je kent? Dingen die de buitenwereld niet hoeven te weten maar jij eigenlijk niet voor je kan houden.

Nou ik werk op schiphol in de beveiliging en kan je vertellen tis daar zo lek als een mandje, worden iedere dag bij ons bedrijfs 25 proefcontroles gehouden (dus met proefpersonen die nepwapens of verboden middelen moeten smokkelen) en ze mogen blij zijn als er 20 op tijd ontdekt worden.
pi_32626905
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_32626916
Mag je dit wel vertellen?
pi_32626990
Ik werk in een winkel, en soms willen mensen eens speciaal artikel wat besteld moet worden. Er is dan een aparte prijslijst bij met de inkoopprijzen. De klant mag die absoluut niet te zien krijgen, en ook niet horen maal wat deze inkoopprijs doen om er een verkoopprijs van te maken
pi_32627067
piles jammer dat dat standaard procedure is he?
vaak zit er nog een tabel handelsmarge bij ook (vaak provicie genoemd!)
it was not a good game
  zondag 27 november 2005 @ 20:23:34 #6
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_32627098
M'n school dat ik lekker bezig ben met een leerlingensite, die ietwat anti-school word
  zondag 27 november 2005 @ 20:27:08 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_32627211
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef TranceAction het volgende:
Ik ken iemand die bij een shoarmazaak werkt en de "speciale" knoflooksaus is eigenlijk een sperma-cocktail
Apart sperma, met zwarte puntjes.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_32627217
quote:
vette bullshit
ik werk in een shoarmazaak, en aangezien er vast wel meer dan 1 werknemer is, zullen anderen er wat van zeggen

en masturbatie is in principe verboden volgens de islam
  zondag 27 november 2005 @ 20:32:40 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_32627381
quote:
hahaha kreeg een keer knoflooksaus van zo'n gozer, zegt ie erbij (turks accent erbij denken) "speciale saus, extra lekker... speciaal voor jou"... daar ben ik dus echt nooit meer heen gegaan
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_32627420
@piles.

Standaard maken de meeste winkel de verkoop prijs ongeveer 2,5x de inkoopsprijs.
is weinigs geheim aan....
  zondag 27 november 2005 @ 20:40:38 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32627644
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef vanderaalst het volgende:
@piles.

Standaard maken de meeste winkel de verkoop prijs ongeveer 2,5x de inkoopsprijs.
is weinigs geheim aan....
En de meeste mensen denken dat er misschien 10 % marge op zit..... Best erg hoe we worden afgezet in dit land!
De winnaar is toch wel de gasprijs (ook al doet de overheid dat: kostprijs: anderhalve cent. Totale verkoopprijs incl. belastingen: 45 cent (voor consumenten))... En volgend jaar nog veel meer.
censuur :O
  zondag 27 november 2005 @ 20:40:54 #12
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_32627651
ik werk bij de vliegtuigbouwer Airbus en kan ook zo een hele avond 'leuke' verhaaltjes vertellen wat er zich zo allemaal achter de schermen afspeelt als ik dat zou willen.
Ik denk dat bijna iedereen dat wel kan. Perfecte bedrijven bestaan nu eenmaal niet, in iedere sector gaat wel wat fout of wordt gesjoemeld.

Ik kan me overigens erg goed inhouden om dingen te vertellen. Is ook wel vereist, op straffe van direct ontslag en de mogelijkheid aangeklaagd worden door het bedrijf (staat in contract).

Waarom kunnen jullie (evt) zulke dingen niet voor je houden dan? Voel je je dan stoer/ wil je indruk maken als je zoiets vertelt, omdat je iets weet wat andere mensen niet weten en je weet dat je het eigenlijk niet mag vertellen? Of is het de drang om te 'klokkenluiden', omdat je misstanden ziet die volgens jou niet kunnen?
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_32627739
dat als je in de albert heyn vraagt of ze een artikel achter nog hebben, en de werknemer dan antwoord dat hij even gaat checken, dat hij dan helemaal niet kijkt maar even een kopje koffie drinkt, en vervolgens terug komt met de mededeling dat er niks is...

(ik dan)
  zondag 27 november 2005 @ 20:46:16 #14
95569 Talena
Morgen gratis bier!
pi_32627818
Je wilt niet weten hoe er met de hygiëne om wordt gegaan in een doorsnee pizzaria
Bewust
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=95569 :O
Never love someone more than you know him
  zondag 27 november 2005 @ 20:47:31 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32627848
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef Jaggunsu het volgende:
ik werk bij de vliegtuigbouwer Airbus en kan ook zo een hele avond 'leuke' verhaaltjes vertellen wat er zich zo allemaal achter de schermen afspeelt als ik dat zou willen.
Bedoel je dat niemand nog in een vliegtuig zou stappen als-ie doorzichtig was, en je die honderden leidingen/klinknageltjes en kabeltjes kan zien lopen?
Of bedoel je dat managers a-la-KLM-onderhoudsdienst zeggen: "onderhoud is er niet voor om vliegtuigen te repareren, onderhoud is om vliegtuigen weer vliegklaar te verklaren"?
censuur :O
pi_32627883
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef steve2003 het volgende:
hehe . Als een schap leeg is en een klant vraagt of het in het magazijn ligt, dan is het vaak 2 sec. om even in het magazijn te kijken of het artikel daar ligt. Maar veel klanten begrijpen dat blijkbaar niet, dus is het de gewoonte om ff een paar minuten in het magazijn te wachten (beetje lullen met collega's, ff tv kijken oid) en net doen of je hard aan het zoeken bent.

Dan krijg je meer begrip dan dat als je na 2 tellen weer terug bent ("weet je het zeker, goed gezocht?")
pi_32628462
tvp
pi_32628715
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef steve2003 het volgende:
dat als je in de albert heyn vraagt of ze een artikel achter nog hebben, en de werknemer dan antwoord dat hij even gaat checken, dat hij dan helemaal niet kijkt maar even een kopje koffie drinkt, en vervolgens terug komt met de mededeling dat er niks is...

(ik dan)
dit komt me erg bekend voor
  zondag 27 november 2005 @ 21:46:13 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32628833
"Vers" is een veelgebruikt synoniem voor "diepvries".
pi_32629061
vorige week ook bij appie hein vroeg ik iets van achter, ging ie "kijken" kwam terug en hadden het niet. Daarna naar iemand anders gegaan en gevraagd en die kwam wel met het product terug. Meteenterug naar eerste medewerker gegaan en hem verbaal de tyfus gescholden dat ie met ze blinde kutkop lekker aan het zoeken was achter en dat ik zulke spelletjes ook kan spelen als ie mee naar buiten ging. bedrijfsleider erbij, werd gesust en kreeg mooi een excuus van die klote mocro
Tssss ik laat me niet zo snel afschepen, weet hoe het werkt daar
pi_32630365
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef RemcoDelft het volgende:

En de meeste mensen denken dat er misschien 10 % marge op zit..... Best erg hoe we worden afgezet in dit land!
Denk eens na voordat je wat blaat: als er tien werknemers tegen een modaal loon werken bij een bedrijf, kun je die dan betalen als je kleine volumes doet tegen 10% marge?
pi_32633663
bouwmarkt: 30 a 35 % marge
pi_32633879
quote:
Op zondag 27 november 2005 21:52 schreef shaun81 het volgende:
vorige week ook bij appie hein vroeg ik iets van achter, ging ie "kijken" kwam terug en hadden het niet. Daarna naar iemand anders gegaan en gevraagd en die kwam wel met het product terug. Meteenterug naar eerste medewerker gegaan en hem verbaal de tyfus gescholden dat ie met ze blinde kutkop lekker aan het zoeken was achter en dat ik zulke spelletjes ook kan spelen als ie mee naar buiten ging. bedrijfsleider erbij, werd gesust en kreeg mooi een excuus van die klote mocro
Tssss ik laat me niet zo snel afschepen, weet hoe het werkt daar
Als jij daadwerkelijk aan het schelden was op een medewerker en ik was daar bedrijfsleider, dan was jij door mij de winkel uitgezet. Als ik de medewerker was geweest, dan had jij echt geen excuses gekregen. Het kan zijn dat een medewerker niet goed heeft gekeken of een product voorradig was, maar dat is geen reden om abnormaal te doen. Het is gewoon een kwestie van normaal fatsoen. Sommige klanten kan je naar mijn mening als winkelier of winkelmedewerker beter kwijt zijn dan rijk.
pi_32633909
Sommige medewerkers ook.
pi_32634016
als hij zelf heeft toegegeven dat hij niet gezocht heeft hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')