waar wacht je nog opquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
wat ik niet heb kan ik niet posten ook he
quote:
Je hebt de hele nacht nogquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Hier nog éénquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier nog één
Maar het is wel hilarisch![]()
Mama said knock you out... ik dacht van LL Cool J??quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef vosss het volgende:
Hey danny, mafkees, welk nummer is dat?
je vergist je. mijn wekkertje gaat om half 7 en ik wil toch wel een paar uurtjes slaap pakken...quote:
Neee.. Mr. Boombastic van Shaggy! Leuke hoofden kun je daarbij trekken..quote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow; doe anders "Ali-G ft. Shaggy - Me Julie"
Dát stond niet in de poll misterquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergist je. mijn wekkertje gaat om half 7 en ik wil toch wel een paar uurtjes slaap pakken...
maar als het ja wordt dan zal ik eraan moeten geloven. Maar dan moet er toch minimaal één fokker zijn die ook zo'n filmpje maakt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mama said knock you out... ik dacht van LL Cool J??
het lijkt vrij kansloos te worden zoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergist je. mijn wekkertje gaat om half 7 en ik wil toch wel een paar uurtjes slaap pakken...
maar als het ja wordt dan zal ik eraan moeten geloven. Maar dan moet er toch minimaal één fokker zijn die ook zo'n filmpje maakt.
of een onmogelijke; "Snow - Informer"quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neee.. Mr. Boombastic van Shaggy! Leuke hoofden kun je daarbij trekken..
Zal ik dan morgen een maken?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
een man een manquote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Danny het volgende:
gaan er nog wel wat mensen nee stemmen ook ?
Je bent in ieder geval eerlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik iig nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Danny het volgende:
gaan er nog wel wat mensen nee stemmen ook ?
Die is wel gaaf ja!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of een onmogelijke; "Snow - Informer"
als je er nog een leuke dame in weet te frommelen stemt straks niemand meer neequote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk
Dit moet je toch giga goed doen!!![]()
Goed van mij zegquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jaaaaaaaah voorquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik denk dat "I like a move it, move it" het ook goed kan doen
ej ga jij eens terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Danny waren dit vroeger niet de topics die jij dichtgooide omdat ze niet humoristisch waren?
Ik moet wel zeggen dat je lef hebt btw, dat kan ik ten zeerste waarderen.
Vindt jij deze dan niet goed? Ik heb nog nooit zo zitten te lachenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Danny waren dit vroeger niet de topics die jij dichtgooide omdat ze niet humoristisch waren?
Ik moet wel zeggen dat je lef hebt btw, dat kan ik ten zeerste waarderen.
Zijn hier op fok toch genoeg mooie fokstersquote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Classics het volgende:
[..]
als je er nog een leuke dame in weet te frommelen stemt straks niemand meer nee![]()
ermm, die ken ik hoor. net als yekeyekequote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt gestemd op: Ja
het gaat er zeker niet meer van komen vanacht...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, die ken ik hoor. net als yekeyeke
de vorige keer dat ik wat mailde had ik bijna een permban jaquote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Danny het volgende:
heb er nog ff snel een gemaakt. En nu ga ik naar bed en verwacht ik hier morgen heel wat tietenfoto's in m'n mailbox te hebben jah
ik doel ook op DAMES natuurlijk (duh!)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
de vorige keer dat ik wat mailde had ik bijna een permban ja
Tietenfoto's..... verzin eens wat nieuws man!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef Danny het volgende:
heb er nog ff snel een gemaakt. En nu ga ik naar bed en verwacht ik hier morgen heel wat tietenfoto's in m'n mailbox te hebben jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |