Mogen we ook nummers aanvragen?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:54 schreef Danny het volgende:
nee, ik ga nog ff een filmpje maken denk ik.
Ik dacht al, die herken ikquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
b) knorretje is in zwolle
c) mijn poezen zijn niet krols
nou, ik wilde girls lgbnaf van ice t doen, maar die heb ik ff niet bij de handquote:
dem, ook KKK bitch heb ik hier even niet liggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:00 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ik wilde girls lgbnaf van ice t doen, maar die heb ik ff niet bij de hand
Gin and Juice van Snoop Dogg?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:00 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ik wilde girls lgbnaf van ice t doen, maar die heb ik ff niet bij de hand
Was even weg, maar ben er alweerquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef innepin het volgende:
Jezus, slaapt iedereen ofzo?
Natuurlijk:quote:
Hoi.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was even weg, maar ben er alweer![]()
Jij hebt muziek van ICE-T en BodyCount ?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef HighLander het volgende:
Misschien dat ik met een paar van die nummers nog wel kan helpen Danny.
iig hier klaar, thuis weer verder lezen.
Wow, met 1,2 MB per sec gedownloadquote:Op donderdag 8 december 2005 02:24 schreef Danny het volgende:
laatste van vandaag (heb me wel weer genoeg belachelijk gemaakt nu)
Ik haal doorgaans met DAP erbij tussen 2 en 2,3Mb/sec (Chello Extremequote:Op donderdag 8 december 2005 02:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wow, met 1,2 MB per sec gedownload
wel tof filmpje trouwens.
Edit:
[afbeelding]
oeps, 1,5 zelfs
40 Mbit? Ik heb namelijk 20 van Versatelquote:Op donderdag 8 december 2005 02:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik haal doorgaans met DAP erbij tussen 2 en 2,3Mb/sec (Chello Extreme)
20Mbit van Chello heb ik nu en straks in zwolle 20Mbit versatel, maar die verbinding gaat trager zijn. Naarmate je verder van de centrale zit wordt je snelheid minder. waarschijnlijk haal ik daar maar tussen de 8 en 12mbit.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
40 Mbit? Ik heb namelijk 20 van Versatel
Dan doe je een wat rustiger nummerquote:Op donderdag 8 december 2005 02:39 schreef HighLander het volgende:
daar zou ik normaal al moeite mee hebben, maar dat snelle gaat me nu al helemaal niet lukken
damn , dan kan ik nu geen slimme opmerking plaatsen over dat ik deze filmpjes veel beter kan waarderen met geluid en er op een later moment een eerlijke review van wil geven als ik ze met geluid beschouwd hebquote:Op donderdag 8 december 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verkapte TVP's zijn zo 2000![]()
Ik wacht nog steeds met smart op een mannelijke Milkshake.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan doe je een wat rustiger nummer
mja, ik ken daarvan alleen het refrein. Niet echt mijn favo nummer.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds met smart op een mannelijke Milkshake.![]()
Ik heb 20 mb van Versatel en zit ongeveer 1,5 km van de centrale. Ik haal maximaal 1,6 MB per seconde.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
20Mbit van Chello heb ik nu en straks in zwolle 20Mbit versatel, maar die verbinding gaat trager zijn. Naarmate je verder van de centrale zit wordt je snelheid minder. waarschijnlijk haal ik daar maar tussen de 8 en 12mbit.
Ik vind het een kutnummer, maar het lijkt me wel hilarisch om te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:45 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, ik ken daarvan alleen het refrein. Niet echt mijn favo nummer.
Nou, vind em geweldigquote:Op donderdag 8 december 2005 02:48 schreef Danny het volgende:
ow, krijg de tering (jij niet).. verkeerde filmpje gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |