op de big brother site staat een gedeelte.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Vond jij dat Lieske agressief is nudan snap ik echt niks meer van je
idd, al had ik niet anders verwacht. Wel leuk hoe Ingrid en Lieske wel die discussie oplaaien.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Ja, ik heb hem wel eens beter gezien, hij komt nu niet uit de verf en houdt zich opvallend op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Hij zei dat zij de spekgladde kameleon is. Zover mijn geheugen het toelaatquote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef ART het volgende:
Roel noemde Joost toch kameleon?
Joost heeft er een paar blokken opgegooid net.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef ART het volgende:
[..]
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.
Roel wordt al maanden afgerekend op zo'n opmerking.![]()
Kijk eerst eens even naar jezelf. Ik ken ook wel iemand die duizend maal in herhaling valtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Een paar minuten geleden zei Roel nog tegen Joost dat hij er nog wat blokken op had gedaan, zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Daar kan ik je dan wel gelijk ik geven...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Riri ik vind ineens dat je veel gelijkenis hebt met Lieske.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 7 december 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.
Als Lieske dat zegt dan is het natuurlijk een grapje.
ambACHTERLIJKE slechte fakequote:
Hij is een achterbakse slijmbal en gokt dat hij met ze in de finale komt denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:22 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Riri ik vind ineens dat je veel gelijkenis hebt met Lieske.
Hij zegt dat hij zijn mening over Joost heeft bijgesteld.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Nou wat is Roel toch weer eerlijk met zin uitleg over het kameleon gedrag van Joost.
Nu doet hij net alsof hij niet meer weet of het nou eigenlijk wel een slechte eigenschap is![]()
Nu niet. Nooit nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef tuut84 het volgende:
wanneer gaan ze rellen in huis. dat lijkt me gaaf.
Komt ook [denk ik] omdat Dido en Dido 2 hem heel vaak zeggen dat hij met die muts er heel leuk uit ziet....... Hij zou zo fotomodel kunnen wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef melke het volgende:
Sinds Joost die muts op heeft vind ik hem irritant. Hij lijkt haast wel arroganter
Geen fake!quote:
T'is moeilijk, ik weet het, maar je kunt toch niet ontkennen dat Roel vanavond echt rustig, koel (cool) & collected is.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Nou wat is Roel toch weer eerlijk met zin uitleg over het kameleon gedrag van Joost.
Nu doet hij net alsof hij niet meer weet of het nou eigenlijk wel een slechte eigenschap is![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef melke het volgende:
Roel objectief dingen kunnen bekijken? Nou ahhum, toch niet in het huis of ligt dat aan mij?
Dit is een onbeschrijflijk saaie BB bezetting, die weten niet wat rellen is, daar zijn ze op uitgezocht.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef tuut84 het volgende:
wanneer gaan ze rellen in huis. dat lijkt me gaaf.
Mijn streams bufferen nogal, dat heb ik dan niet mee gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zijn mening over Joost heeft bijgesteld.
Ach, je kunt alles wel negatief gaan uitleggen. Zoals die kut-Lieske ook altijd doet.
voor zijn doen...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef ART het volgende:
[..]
T'is moeilijk, ik weet het, maar je kunt toch niet ontkennen dat Roel vanavond echt rustig, koel (cool) & collected is.
Wat was dat,?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
Die van Dido is een mooie uitsmijter voor deze avond!
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef robster16 het volgende:
[..]
voor zijn doen...
wat al weer niet in zijn voordeel spreekt...
Pfoeh, ik ben het grotendeels met Dido eens, goed onder woorden gebracht.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:28 schreef ART het volgende:
Dido is nu ook gewoon eerlijk vind ik!
Dido moest vertellen waarom Dido denkt dat het de laatste weken minder gaat tussen Lieske en Roelquote:
Zegt ze een keer iets zinnigs, heb ik het net niet gehoordquote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Het onmogelijk is toch gebeurt, ik ben het eens met Dido!
omdat hij normaal gesproken balanceerd tussen enerzijds ongeinteresseerd, afwezig gedrag en ronduit geirriteerde buien over alles en nog wat, opgevuld nu die dido heeft met zoetsappige, slijmjurkerige episodes die je na een dag al reeedelijk de keel uit hangen...quote:
Nah, liegbeest.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef Timon223 het volgende:
en ze zegt geen negatief woord over haar Lakei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ja? Filmpje?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef Woessssj het volgende:
Maar ze hebben toch wél gezoend he?
nee nooit gezoend, wel samen geslapenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef Woessssj het volgende:
Maar ze hebben toch wél gezoend he?
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dido moest vertellen waarom Dido denkt dat het de laatste weken minder gaat tussen Lieske en Roel
Zolang Dido in het huis zit niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd of de band tussen Roel en Lieske nu gaat veranderen
Ja, en het was ook lachen dat Dido zei dat Roel dan misschien niet het inzicht had om te zien dat bepaalde reacties van Lieske voortkomen omdat ze het jammer vind dat Roel nu minder met haar omgaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Roel denkt: "Waarom moet het allemaal over mij gaan... geef me een peuk en ik ga bij het vuur zitten".
[afbeelding]
Ik zat er al met weerzin op te wachten, maar gelukkig deed ie het niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Joost als je gaat huilen ga ik spugen!
In het kort, het is fout gegaan toen Dido iets met Roel kreeg. Lieske maakte opmerkingen tegen Roel, waar Roel te diep op inging. Maar dat ze een keer moeten ophouden met die onzin.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
bedankt, ik heb het helaas een stuk niet kunnen volgen, maar nu doen de streams het weel weer.
Gewoon observeren en moeheidquote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af wat er nu door Roels hoofd gaat. Hij lijkt zo afwezig
"Slap gelul" allemaal denkt hij en "ik wil een peuk".quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
En? Emmers vol?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Joost als je gaat huilen ga ik spugen!
Daarna sex, en daarna weer een peukquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
"Slap gelul" allemaal denkt hij en "ik wil een peuk".
Moet je de bus halenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef farceman het volgende:
Lies hou het kort...
Ja hallo, het duurt nu wel erg lang. Voorbeeld, voorbeeld, voorbeeld, blablabla stotter de stotter de stotter, conclusie ik ben dol op jequote:
Hij komt mij wat verveeld over, hij lijkt het niet echt boeiend te vinden.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Het kan nog steeds.....quote:Op woensdag 7 december 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Nee nee hij hield het nog net vol om niet te huilen. Gelukkig!
Inderdaad duurt het even dus nooit een discussie met lieske beginnen als je bus, tram of trein wilt halen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hallo, het duurt nu wel erg lang. Voorbeeld, voorbeeld, voorbeeld, blablabla stotter de stotter de stotter, conclusie ik ben dol op je
Ja het was helaas maar heel kortquote:Op woensdag 7 december 2005 22:39 schreef Lipgloss het volgende:
Lieske maakt er weer een klein bescheiden verhaaltje van
Ah daar ben je.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef theMi het volgende:
Ik vind Ing gewoon echt een topper.
Moet je Dido jaloers zien loeren...
Nu is het Joost prijst Joost de hemel in. Wat een vermoeiend geslijm dit.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef Sjet het volgende:
Maarre....... wrom is het 'Prijs Joost de hemel in' uurtje?![]()
Hahaha, wat selectief weer.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef Igraine het volgende:
Joost is geweldig omdat hij DIDO zo goed aanvoelt...
Heeft zij nou echt niet door dat ze het alleen maar over zichzelf kan hebben...?
Toch ongelofelijk, hoe geraffineerd ze dat toch doet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
En in feite gaat het weer over Dido zelf he![]()
Ik vond het wel leuk hoor, al zitten hun bipsen wel helemaal vol veren zo langzamerhand.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
HAHAHA, Nathalie met d'r zand!!!!!!!
Weet ik niet, ik schakel namelijk net pas in...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, wat selectief weer.![]()
Ingrid deed toch precies hetzelfde, tot tranen toe?
En dat is ie zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Bocaj het volgende:
JOOST WINNAAR!
Wat interessantquote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah daar ben je.
Ze hebben kaartjes met stellingen voorgelegd gekregen.
Bijvoorbeeld, Dido kreeg een kaartje waarop stond: "Leg uit waarom het volgens jou Lieske en Roel zo'n moeizame relatie hebben."
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vindenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
Zou Dido het menenvolgens mij vind ze zichzelf alleen maar aardig
![]()
Je blijft je toch rot lachen hier op het forum he. Ik heb even een paar topics terug gelezen en het is allemaal gehuil om Roel en Dido. Geweldigquote:
Jij hangt hier al langer rond!!quote:
k Vond m anders tijdens die bonenopdracht zwaaar irritantquote:Op woensdag 7 december 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is ie zeker
Beste bewoner ooit in BB ik zeg je
Tja, idd moeilijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zand: zwaar kut!!! Hoe moet dat met slapen straks?Niet slapen?
Ja idd ach ja die mensen heb je erbijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vinden![]()
Echt? Echt?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vinden![]()
Lijkt me niet echt een optie, wakker blijven denk ik dusquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoor, al zitten hun bipsen wel helemaal vol veren zo langzamerhand.
Dat zand: zwaar kut!!! Hoe moet dat met slapen straks?Niet slapen?
Hummie bedankt je en neemt nog een borreltje op je kostenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef theMi het volgende:
Ik heb er gelijk weer een smsje voor Lies tegenaan gegooid.
Kon het niet laten.
Al een paar maanden, jaquote:
Gaan ze niet doen, want het risico bestaat dat ze morgen allemaal brak zijn, en dat het op het laatst toch misluktquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Als de groep sportief is ,dan blijven ze allemaal op.
En dan niet per ongeluk in slaap vallen. Dus er moet ook iemand bij haar blijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een optie, wakker blijven denk ik dus![]()
ik net ook nog, na die opmerking over drugs net...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef Sjet het volgende:
Jeetje........ Roel is echt net een van die Beavis and Buthead figuren'huhuhuhuuhhuuuu'......
Wie zei dat nou vanmiddag hier ook alweer? Die heeft gelijk![]()
Dat gaat gewoon helemaal niet lukken.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
was toch al de planning bij die korf brandend houden? dus als ze dan toch bezig zijn is Naat ook blijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Hebben ze geen plakband meerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen hoor, Dido zegt het nu al gelijk, want ze wil Nathalie graag fris kunnen helpen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Een wereldoptie. Laten ze meteen haar bek dichtplakken ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben ze geen plakband meerGewoon die hand dicht tapen en klaar is Nathalie
![]()
Ja zit ook wel weer wat in.Dido krijgt zeker de mooieste uren.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, want het risico bestaat dat ze morgen allemaal brak zijn, en dat het op het laatst toch mislukt
Heb jij de opdracht wel goed gelezen?? Je lijkt wel een bewoner....quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ach, de hele BB is slecht voor de tv, al die lampen continue aan, die paar stukjes hout kunnen er ook nog wel bijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
Een half Braziliaans oerwoud wordt er voor niks verbrand.
Deze opdracht is wel erg slecht voor het milieu
Wow, nooit gedacht dat iemand oude sc's zou lezen. Dat vind ik nou geweldigquote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je blijft je toch rot lachen hier op het forum he. Ik heb even een paar topics terug gelezen en het is allemaal gehuil om Roel en Dido. Geweldig![]()
Hej KRIBJEquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ze mogen geen hulpmiddelen gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Opdracht? Dacht dat ze het voor haar plezier deedquote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Heb jij de opdracht wel goed gelezen?? Je lijkt wel een bewoner....![]()
Ik ben ook 896 even aan het scannen. Wat kunnen jullie lullen zegquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat iemand oude sc's zou lezen. Dat vind ik nou geweldig
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een wereldoptie. Laten ze meteen haar bek dichtplakken ook.
Whehehehe!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een wereldoptie. Laten ze meteen haar bek dichtplakken ook.
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Opdracht? Dacht dat ze het voor haar plezier deed![]()
Ik lees meestal ook terug, lees alleen wat van enig belang is. Ik heb gelukkig een cursus snellezen gevolgd, dus ben er nooit zoveel tijd mee kwijt. Alleen jammer dat de pagina´s zo langzaam verversen als je haast hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ah heb ik die net ff gemist.... tis hier ook zo drukquote:Op woensdag 7 december 2005 22:51 schreef robster16 het volgende:
[..]
ik net ook nog, na die opmerking over drugs net...
De energie kan opgewekt zijn met groene energie. (wind,zon, bio)quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, de hele BB is slecht voor de tv, al die lampen continue aan, die paar stukjes hout kunnen er ook nog wel bij
Hoe moet Nathalie de nacht doorkomen dan? Mag ze ook geen dildo gebruiken nu ze haar vingers niet kan gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze mogen geen hulpmiddelen gebruiken![]()
Erg he?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ook 896 even aan het scannen. Wat kunnen jullie lullen zeg![]()
![]()
quote:
Oh ja, en alle energie die ze over hadden met de fietsopdracht hebben ze ook opgeslagenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
De energie kan opgewekt zijn met groene energie. (wind,zon, bio)
Ik heb echt geen idee meer over wie er gaat maar als Nathalie niet gaat morgen is de kans groot dat ze in de finale zit,als zij de opdracht haalt stemmen de bewoners niet dezelfde avond op haar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoor alleen maar Dido....
Donderdagavond hoop ik toch meer alleen andere bewoners te horen
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe moet Nathalie de nacht doorkomen dan? Mag ze ook geen dildo gebruiken nu ze haar vingers niet kan gebruiken![]()
Ja ik ben inderdaad verslaafdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Of het van belang is weet je toch pas als je het gelezen hebt /end smartass-mode.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lees meestal ook terug, lees alleen wat van enig belang is.
M.a.w. er gaat gewoon 50.000 euro door haar vingers glippen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
7. Pas op, verlies geen korreltje zand en bedenk dat 2 gram heel weinig is, dat glipt je zo door de vingers.
Haha, ik weet het, maar ik kan die Dido niet meer uitstaan.. snap ook niet dat ik hier uberhaupt nog naar kijk. Maar om een of andere reden doet het me goed me af en toe even mateloos te ergeren aan dat mens. En dat dan hier te uiten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hummie bedankt je en neemt nog een borreltje op je kosten
Hoi Supermomquote:Op woensdag 7 december 2005 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Erg he?Je kan ook niet even gaan werken of je moet 5 a 6 SC's doorspitten
![]()
Wie gaat nath vanavond vingeren?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.
Ik kreeg toch vandaag de indruk dat het omsloeg in Lieske-bashing.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad verslaafd
Ben sinds vanochtend bijna niet online geweest en moest dus wat inhalen. Maarja ik kon er best snel doorheen lezen. Alles met Dido en Roel erin overslaan want alles over die twee heb ik de afgelopen 2 dagen al tig keer gelezen, zelfde gehuil steeds.![]()
Bleven uiteindelijk weinig posts over though
En dat moet ze met enige regelmaatquote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Maar als Nathalie straks moet poepen dan?
of was die opmerking al gemaakt in 896?
Nathalie denkt: hadden we Lieske (die al half op weg was) maar lekker naar de DBK laten lopen in plaats van te loten.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef White_Pearl het volgende:
Natte lie denkt pfffttt waar ben ik aan begonnen![]()
Dank je wel Gertquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehehe!![]()
Joh, die trekt die mondhoeken weer even richting haar navel en dat plakband zit weer los.
Maar: dicht tapen mag natuurlijk niet. De regels: (talpa-site)
Hoezo? Moet ze zo vaak poepen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat moet ze met enige regelmaat
Ik lees ook alles terug en ja ik kan gelukkig ook snellezenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lees meestal ook terug, lees alleen wat van enig belang is. Ik heb gelukkig een cursus snellezen gevolgd, dus ben er nooit zoveel tijd mee kwijt. Alleen jammer dat de pagina´s zo langzaam verversen als je haast hebt![]()
Ik denk dat Joost haar dan wel effe helpt als tegenprestatie voor het uitdrukken van zijn puisten!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Je kan heel snel zien of er ergens iets interessants instaat. Ik tenminste wel, denk ik, misschien heb ik wel heel belangerijke posts gemist die onbelangerijk begonnen. Wat hier dan ook belangerijk kan zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Of het van belang is weet je toch pas als je het gelezen hebt /end smartass-mode.
Ik lees alleen de streamverslagen voor de tijd die ik gemist heb. (ff ot, heb je echt veel baat gehad bij zo'n cursus snellezen? Hoe moet ik me dat voorstellen wat je leert?)
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
tsja weet ik veel. Dido mss? Joost?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie gaat nath vanavond vingeren?
Heb het net gelezenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.
hahaha ja iddquote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathalie denkt: hadden we Lieske (die al half op weg was) maar lekker naar de DBK laten lopen in plaats van te loten.
Over je vriendin gesproken; komt ze nog 's langs?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen.
Ja, ik kan me vaag herinneren dat er zo'n cursus bij zo'n tell-sell achtig programma op tv aangeboden werd, een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van die cursus was een geintje, dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen. Het schijnt overigens wel te bestaan.
Sjezus nou.quote:
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±quote:Op woensdag 7 december 2005 23:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja weet ik veel. Dido mss? Joost?Ik wou alleen aanhalen dat ze zeker plezier kan hebben met een dildo als iemand anders dat doet.
Ga je Supermom en mij nu overhoren?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan heel snel zien of er ergens iets interessants instaat. Ik tenminste wel, denk ik, misschien heb ik wel heel belangerijke posts gemist die onbelangerijk begonnen. Wat hier dan ook belangerijk kan zijn![]()
Van die cursus was een geintje, dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen. Het schijnt overigens wel te bestaan.
Ja hoor, ze is al een paar keer langsgeweest, ze heeft alleen haar eigen account. Vonden we handigerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Over je vriendin gesproken; komt ze nog 's langs?
dan staat wss je numlock aan. Of de taalinstelling van je pc/laptop staat verkeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±![]()
Press RECHTER CTRL+SHIFT tegelijk en de boel is weer okquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±![]()
Shift en control tegelijk effe indrukken, heb ik hier geleerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shift en control tegelijk effe indrukken, heb ik hier geleerd.
Jaaaa, Fok is soms nog wel eens nuttig.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ff wat anders doen... tot later weer
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Press RECHTER CTRL+SHIFT tegelijk en de boel is weer ok
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij heeft Josti ook wat in het vuur gegooid.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Stel dat er nou een stukje eten in de korf valt dan is de opdracht in principe mislukt, zouden de bewoners zich dat realiseren?
Ywquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Dank, dank, mijn ? doet het weer en mijn : is ook weer terug!!
Tot latertjesquote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Sjet toch, ik ga niet vertellen waar dit op lijktquote:
Ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel handiger!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja hoor, ze is al een paar keer langsgeweest, ze heeft alleen haar eigen account. Vonden we handiger
Ja, vraag twee: wie is jouw liefste mannetje op het héééééle forum?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga je Supermom en mij nu overhoren?![]()
Ja erg is dat he? Ik heb dat dus ook en zeker zo'n heerlijk donker worstje die lekker knapperig is en het geluid van de vetspetters, mmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg ook honger... heb alleen geen worst in huis...
Dat zou best kunnen. Maar ik heb hier zóveel goed advies gekregen, ik kan het allemaal niet bijhoudenquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sjet toch, ik ga niet vertellen waar dit op lijkt![]()
Roel heb ik nog niet horen piepen![]()
Ze heeft al met je gepraat onder haar nieuwe account, vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel handiger!![]()
Sjet weet er nog wel eentje te hangen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg ook honger... heb alleen geen worst in huis...
Dan moet je even CTRL en Shift tegelijk inhouden, dan is het over. Ja ja ik heb het regelmatig en weet nu waarom. Juist omdat ik dus de ctrl en shift tegelijk indruk en zo maak je het ook weer los. (dankzij een user op Fok! achtergekomenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze heeft al met je gepraat onder haar nieuwe account, vergeten?![]()
Ik denk dat haar hondje mij voor is...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjet weet er nog wel eentje te hangen.
Het idd al opgelost dankzij BONGquote:Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan moet je even CTRL en Shift tegelijk inhouden, dan is het over. Ja ja ik heb het regelmatig en weet nu waarom. Juist omdat ik dus de ctrl en shift tegelijk indruk en zo maak je het ook weer los. (dankzij een user op Fok! achtergekomen)
Ben je net naar de wc geweest?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjet weet er nog wel eentje te hangen.
Klopt iddquote:Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan moet je even CTRL en Shift tegelijk inhouden, dan is het over. Ja ja ik heb het regelmatig en weet nu waarom. Juist omdat ik dus de ctrl en shift tegelijk indruk en zo maak je het ook weer los. (dankzij een user op Fok! achtergekomen)
Nou op het héééééle forum heb ik nog niet echt rondgekeken.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vraag twee: wie is jouw liefste mannetje op het héééééle forum?![]()
Oh Oke, ik was even in de vooronderstelling dat je het niet wist. Ze is zich nu aan het specialiseren aan het cappen van scheve Nathalie smoelenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee zekers niet vergeten..... ik zag haar alleen al ffies niet meer vandaar!
Dizzy-Lizzy![]()
![]()
Oh, lievvvvvvvvvvquote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou op het héééééle forum heb ik nog niet echt rondgekeken.
Maar op dit fijne subforum ben JIJ natuurlijk mijn allerliefste teringsmurfje![]()
Ah super!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh Oke, ik was even in de vooronderstelling dat je het niet wist. Ze is zich nu aan het specialiseren aan het cappen van scheve Nathalie smoelen![]()
Lovequote:Op woensdag 7 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou op het héééééle forum heb ik nog niet echt rondgekeken.
Maar op dit fijne subforum ben JIJ natuurlijk mijn allerliefste teringsmurfje![]()
niet de hele nacht denk ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef farceman het volgende:
Roel en dido slapen laaste nachtje niet samen
Dat zei ik een paar bladzijden terug ook, maar denk dat BB dit wel oogluikend toestaat denk ik zomaarquote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
Tsja, officieel is de opdracht, zoals hier al eerder is gezegd, mislukt. Als je vlees boven vuur houd, zal er altijd vet in het vuur vallen. Als een opgerookt sjekkie niet mag, mag dat ook niet. Als BB consequent is tenminste, oh wat ik zeg ik nou?Die twee gaan niet samen
![]()
quote:
Daarom zei ik ook dat het al was gezegd, en ik bracht het nog een keer naar voren omdat ik vind dat je gelijk had en hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zei ik een paar bladzijden terug ook, maar denk dat BB dit wel oogluikend toestaat denk ik zomaar
Hiquote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Roel lijkt net een uitgehongerde zwerver zoals hij op dat bankje bij een vuurtje zit te schransen.
Josti heeft van de week een leeg sigarettenpakje in het vuur gegooid toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
Tsja, officieel is de opdracht, zoals hier al eerder is gezegd, mislukt. Als je vlees boven vuur houd, zal er altijd vet in het vuur vallen. Als een opgerookt sjekkie niet mag, mag dat ook niet. Als BB consequent is tenminste, oh wat ik zeg ik nou?Die twee gaan niet samen
![]()
Heb je niet zo goed opgelet de laatste tijd?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
ah, we hebben een fokstel
![]()
![]()
beter dan een bankstel
Ow had ik niet goed gelezen hahaquote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat het al was gezegd, en ik bracht het nog een keer naar voren omdat ik vind dat je gelijk had en hebt.
Of ben ik je nu teveel aan het ophemelen?![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef essie05 het volgende:
Avond samen![]()
Roel lijkt net een uitgehongerde zwerver zoals hij op dat bankje bij een vuurtje zit te schransen.
Niks van gezien wel gelezen, klopt idd ook niet als dat waar is.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef redhair het volgende:
[..]
Josti heeft van de week een leeg sigarettenpakje in het vuur gegooid toch?of heb ik dat gedroomd
![]()
![]()
Hahaha, wat kijkt Nathalie sipquote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Dag lief handje, morgen gaan we weer plezier maken.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hi
Ik zit op de Nathaliestream maar geloof je best
Geen idee, ik heb de peuk van Roel ook niet gezien. Zoals Bunnyma al zei is het waarschijnlijk dat Roel nu terug wordt gepakt vanwege zijn gedrag vanmorgen over het roken van Ingrid.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef redhair het volgende:
[..]
Josti heeft van de week een leeg sigarettenpakje in het vuur gegooid toch?of heb ik dat gedroomd
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |