Ze hebben nu allemaal zand in de ogen, en zien het vuur niet meerquote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef farceman het volgende:
hoe gaat het met het hout?!!!
ja, da's t voordeel als je niet rookt...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
[..]
Hahaha.
Peanuts, als je dat met Roel vergelijkt.
En ze begon meteen te hyperventileren.![]()
![]()
![]()
En ja, Roel is er veel door in beeld gekomen. Roel trok het ook prima. Lieske - zie het hyperventileren - zou het nooit hebben getrokken alle dingen rond Roel.
Maar het gaat erom dat Lieske in verhouding tot de andere bewoners niet wezenlijk op de proef is gesteld individueel. Niet of het al dan niet zwaar was voor Roel. Die heeft zich er prima doorheen geslagen juist. Dat vraag ik me van Lieske sterk af.
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
ik ga maar slapen...
Morgen is ze het zand vast en zeker al kwijt
Na drie maanden krijg je toch een aardig beeld van hoe iemand isquote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Hallo!
We hebben het hier over drie maanden in een huis hangen.
Niet over het op professioneel niveau op je vakgebied functioneren binnen een organisatie.
Mijn god. Al dat ge-extrapoleer hier...
Doet ze niet, is gewoon zenuwen anders hadden de anderen dat al lang doorquote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef kukeleku het volgende:
en weer korrels van het kussen op haar hand leggen......
Dat bedoel ik. Lieske is steeds ontzien.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, da's t voordeel als je niet rookt...
en heel veel van die geheime opdrachten hangen af van standen of bepaalde zwakheden en door BB opgelegd. De rokers zijn veel te pakken genomen. De mensen die als laagste stonden in de stemresultaten of t hoogste in de stemresultaten. Niet echt iets waar een bewoner invloed op heeft. En voor sommige beslissingen wordt inderdaad gedobbeld over wie er in de dagboekkamer gaat zitten....
niet helemaal, ze heeft twee handen op elkaar, dus t valt van de ene in de andere hand, en niet op t kussen... dat mag, want anders had ze ook niet het zand van hand mogen verwisselen...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef kukeleku het volgende:
en weer korrels van het kussen op haar hand leggen......
Met name Roel iddquote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef bitwizard het volgende:
Joost en Roel zijn nogal gestressed, je merkt meteen wie de geldwolven zijn..
Nou het is Nattelie die het moet doen.!!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef Sassefras het volgende:
het pas gewoon in een hand... nou das toch niet zo moeilijk.. het is 50.000 euro waard. ??
Is nog maar een kwestie van tijd........ want ze zit er constant aan. Dus zometeen wel iets van het kussen in de handquote:Op woensdag 7 december 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doet ze niet, is gewoon zenuwen anders hadden de anderen dat al lang door
Welk antwoord gaf hij dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Joost wel lief nu, met dat antwoord op de vraag of Ingrid een kans bij hem zou maken.
In een groep, kan je geen ander antwoord geven, dan dit.
Word heus in de gaten gehouden, ik zag het net nog branden dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef Timon223 het volgende:
ehm, het vuur????? is dat niet meer nodig??????
volgens mij vergeten ze dat nu ernstig.
yep, Ing maakte net zo'n opmerking : "niet meer doen hoor"quote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef kukeleku het volgende:
ing had het door,die zei gelijk dat dat niet mocht....
En anders kan er nog hier gestemd worden:quote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
Attentie!
Het afterservival Schimpenspel
![]()
voor tijdens de saaie periodes op de streams!
Extra opdracht: Roel, help Lieske met haar tampons voor 5000 euroquote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: O meiden... ik was ongesteld... hoe hadden we dat in godsnaam moeten doen
Ik maak me geen zorgen.... hier brandt gewoon de CVquote:Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Word heus in de gaten gehouden, ik zag het net nog branden dus maak je geen zorgen
Ik vond ook dat joost heel lief reageerde, hij gaf aan dat het een tijd duurde voor hij haar echt leerde kennen, maar als hij Bren niet had gehad, dat ze zeker een kans maakte.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Had de strekking dat hij haar erg waardeerde, exact weet ik het niet meer.
Wat gemeenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Ik probeer steeds met mijn computermuis het zand uit de handen te stoten....![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef Arliator het volgende:
Lieske brengt het wel op een nette manier
Dit kun je toch zo zelf even nakijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Volgens mij was dat lijstje van Gertquote:Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef Falco het volgende:
Peter, ik heb je foute top40-lijstje gebruikt voor op de blog. Tis dat je het weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |