![]()
Na afloop van het gesprek denkt men nog even aan het vuur.
Roel pakt de telefoon. "Hallo antwoordapparaat van Big Brother. We hebben nu nog voor 4.5 uur hout."
De gitaar moet weg van BB. Roel zegt dat ie net een biertje heeft en een serenade wil gaan brengen. "Ik begon net in m'n blues-mood te komen."
![]()
Roel begint weer bronstig te worden en pakt Dido nogal hardhandig beet. Dido zegt dat Roel haar rug heeft gekraakt.
Een kopje koffie wordt gemaakt. Dido is pessimistisch over de nominatie. Roel: "Ik hoop natuurlijk dat je er in blijft." Dido: "Ik heb er mijn twijfels over..."
![]()
Ze bespreken de gesprekken die ze met BB hebben gehad. Dido verhaalt dat BB haar de hemel in heeft geprezen. Roel doet een bloemlezing over de gesprekken toen hij het had verpest en het met hun relatie minder ging, dat hoort Dido natuurlijk graag. Dido: "Hebben ze verteld dat je me moest dumpen?" Roel: "Ik ben knetter uit mijn pan gek op je, nog steeds."
Dido vertelt over Hummie. "Het voelt echt als een moeder. Als ze iets zegt neem ik het klakkeloos aan. Ik heb iets speciaals daarmee."
![]()
Dido zegt dat ze nog nooit heeft gehad dat ze zo vast zat in haar gevoel. Normaal gaat ze schrijven, maar dat kan nu niet, dus het gaat maar door en het gaat maar door. "Maar nu is het klaar: punt. Een dikke vette stip erachter."
Roel: "Ik ben echt een verschrikking wat dat betreft." Dido: "Klopt. Je bent echt een verschrikking. Wat dat betreft." "Maar nu is het klaar. Alles is goed."
Roel moet tot 4 uur wakker blijven, Dido moet er niet aan denken maar zegt, "Ik ga je toch niet alleen laten gek."
Dido heeft terecht opgemerkt dat Roel Lieske een hard time geeft. Dido: "Je moet echt wat leuker gaan doen tegen Lieske. Het zijn nog twee weken. Wat doe JIJ lelijk tegen Lies." Roel wordt flink opgevoed: "De manier waarop jij dingen zegt, dan krijg ik ook gelijk zo'n gevoel van aarghhhh". Roel geeft gelijk toe, Dido heeft 'm goed onder de duim! Roel: "Ik ga er geen punt van maken."
Dan gaan ze het vuur opstoken, onder het zingen van een leutig lied.
Ingrid en Lieske zitten nog steeds in de jacuzzi. Dido feliciteert Ing met de positieve reactie van buiten. Ingrid lijkt nog niet echt te durven geloven dat men haar waardeert, en zegt dat ze het "Oh oh Den Haag" het mooiste vond.
Ing en Lieske taaien af! Dido en Roel gaan gezellig bij het vuur zitten en er is geen vuiltje aan de lucht.
![]()
Dido: "Dat is iets waar wij echt in verschillen. Ik ben echt een overdagmens en jij bent echt een nachtdier." Roel: "Dan zit ik daar zo met Lies en dan ben ik van
wuuuuuuh. Dan ben ik even alleen weet je wel. En dan ga ik toch lachend naar bed." Hij vertelt dat hij van tijd tot tijd alleen wil zijn, dan gaat hij gewoon even in de regen in de jacuzzi zitten. Dido vist: "En ga je vanavond ook lachend naar bed?" Roel: "Ja. Juichend." Dido beloont roel: "Ik vind het leuk dat iemand als jij dat niet met mij hebt!" Roel verklaart, "Bij jou is er helemaal niets waar ik me aan stoor."
Dido klaagt nog maar eens dat ze echt niet tegen wijn kan. Dido: "Je kan met mij echt niet naar een wijnproeverij of zo." Roel: "Dat wordt onze eerste date buiten het huis."
Dido vertelt over de kat van haar moeder. Dit leek even saai te worden, maar is toch nog verslagwaardig
![]()
Dido's moeder is lesbisch, dus met haar vriendin en de dochters was dit dus een vrouwenhuis. Dido vertelt dat de kat helemaal gek was op mannen. "Als er een man op bezoek was dan zat de kat constant bij die man. Als hij de trap op probeerde te lopen, dan sloeg ze zich helemaal om zijn voeten."
Dan gaat het over paarden. Dido: "Als ik een paard niet ken, dan ga ik er niet op." Roel: "Maar wat dan als je geen paarden kent."
![]()
Maar ja, Dido snapt grapjes nooit...
[ Bericht 23% gewijzigd door eleusis op 07-12-2005 00:54:20 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel