abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:00:19 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32851155
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 5 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:03:25 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32851266
Roel in zijn remy bij het vuur. Volgens mij denkt hij :"Dido verbrand maar!"

Liesje is er weer bij, ze had thee gehaald.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32851442
Nieuwe BB-bewoners in de tuin

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32852118
Roel: "Wordt je nooit verliefd".
Lieske: "Wie... ik... NOOIT".
Het zal Lieske verbazen als een jongen haar echt, echt, echt leuk vindt. ""Weet je Roel, ik ben echt niet de lelijkste maar...."
"Hoe komt dat denk je", vraagt Roel
"Hoe dat komt, ik weet het niet. Op een of andere manier.... jongens haken af op mij. Op 3 jongens ben ik echt heel gek geweest in mijn leven. Die ene jongen.... ja.. uhh.... die schaamt zich echt voor mij, hij was student en ik maar gewoon scholier".
"Mijn allereerste liefde ging studeren in Groningen en vond een ander leuker. Die vond me ook al niet leuk en is niks geworden. En de laatste keer........ ja die vond me gewoon niet leuk."
pi_32852220
"Jij vindt mij toch ook af en toe wel schattig, zoals je zegt", vraagt Lieske.
"Ja duidelijk", zegt Roel met een kleine glimlach.

pi_32852531
Lieske: ik weet wel dat ik niet de lelijkste ben hoor, maar.... ze willen wel een rondje met mij lopen zeg maar, maar ik ben niet zo interessant voor jongens..
Roel: waarom niet
Lies: Weet ik niet.... de eerste jongen waar ik mee ging, die schaamde zich gewoon voor mij.
Roel: waarom hebben andere meisjes wél leuke jongens dan
Lies: ik weet het niet, die jaargenoten van mij hebben allemaal al jaren een leuke vriend.
Roel: terwijl ze fysiek minder aantrekkelijk zijn?
Lieske: ach Roel, dat aantrekkelijke gaat er toch snel genoeg af...

(van Gert gepikt uit het SC )
pi_32852535
Lieske vraagt aan roel wat het eerste zal zijn dat hij zegt als hij het huis aan komt en aan wie.

Roel zou vragen aan zijn moeder hoe het met haar been gaat
Lieske zegt echter dat ze haar ex op zal bellen en hem zou vertellen dat hij kan branden in hel. Na een reactie van Roel hierop besluit ze het nog maar eens te herhalen: hij mag branden in hel.

Lieske heeft het er blijkbaar moeilijk mee dat ze op haar 19e nog geen vriendje heeft, ook al beseft ze wel dat ze nog erg jong is.

Lieske vraagt waarom Roel zich opgegeven heeft als Roel en niet met zijn echte naam: Roeland.
Roel: gewoon, omdat mensen me zo noemen....

Roel is benieuwd of zijn muziek bekender is geworden sinds zijn verblijf in zijn huis en of de website meer hits heeft gehad.
pi_32852707
Lieske denkt dat Roel het wel "fucking cool" gevonden zou hebben als Lieske jaloers geweest zou zijn in het huis.
pi_32852743
Lieske: "Daar lusten zelfs de MUIZEN geen brood van".
pi_32852821
Lieske vraagt aan Roel of er ook een Nederlandse Mafia zou bestaan. Roel denkt van wel.
Ze praten nog even wat door en komen op gruwelijke manieren van dood gaan.
Volgens Roel is verbrandingsdood het ergste wat je kan overkomen. Op de brandstapel gegooid worden is echt de ergste dood volgens hem. Lieske is het helemaal met hem eens. Volgens haar kun je beter dood gaan aan gas.
pi_32852869
Aan het begin van deze opdracht zei Joost nog..... Ik ga 3 nachten bij het vuur zitten

Hij ligt de eerste nacht al lekker te dromen in zijn bedje.
pi_32853015
Roel en Lieske zitten nog steeds buiten bij het vuur.
Je kunt echt babbelen Lieske, zegt Roel.
Wie ik.....?"" vraagt Liekse. "Ik ken er misschien maar eentje die aan jou kan tippen", antwoordt Roel.
"Ja maar is toch gezelliggg.... zo gaat de tijd tenminste door..... toch???, zegt Lieske.

Het valt wel op dat Lieske nu inderdaad al geruime tijd het hoogste woord voert. Ze zit er op haar gemakkie bij en kwebbelt het ene verhaal na het andere. En Roel hoort het allemaal aan en geeft tussendoor soms wat antwoord.
pi_32853118
Liese en Roel fantaseren over het wakker maken van Joost voor de volgende shift met de brandende pook voor het vuur

In zijn aars besluiten de twee! Hoppa!
pi_32853173
Ze zijn nu ongeveer 7 uurtjes bezig zegt Lieske. Ze hebben volgens Roel al 9 zakken opgebrand nu. Ze hebben er nu nog 18 zakken liggen. "Dus over grofweg 14 uur moeten we weer nieuw hout hebben", zegt Roel.
Roel gaat nu naar binnen en meldt telefonisch aan BB dat ze 9 zakken opgebrand hebben en nog iets van 14, 15, 16 zakken hebben, dus dat ze over een uurtje of 14 weer nieuwe zakken hout nodig hebben.
pi_32853242
Het begint weer te regenen. Roel haalt zijn jas weer op binnen en Lieske pakt een stuk plastic om over het hout heen te leggen.

Roel: "Oh God, ben je nog niet uitgezeken daar boven".

pi_32853487
Lieske wil zo in de jacuzzi. Ze vraagt of Roel ook mee gaat, maar Roel zegt dat hij het niet doet. Dan vraagt Lieske of hij er wel bij komt zitten als ze de jacuzzi in gaat. "Nee ik blijf hier bij het vuur zitten", zegt Roel.
Even later gaat Lieske naar binnen en haalt de wasdroger leeg. Roel zit ondertussen alleen op de bank bij de vuurkorf en kijkt af en toe naar binnen waar Lieske blijft.

De andere bewoners liggen nog steeds te slapen.

(Hier wordt ook geslapen, dus als iemand het over wil nemen graag)
pi_32853660
Roel zit alleen in de tuin bij de vuurkorf. Verder heb ik een stream op de slaapkamer en op de keuken, dus er gebeurt momenteel niets. (ik zie Lieske niet?)
pi_32853860
Lieske was dus strijken terwijl Roel het vuur brandend hield.

Lieske: 'Zo, ik heb even wat dingen gestreken'
Roel: 'relaxed'
(thnxx to Sjet uit het SC)
pi_32853883
Roel gaat even zijn 'reet' drogen

pi_32853884
Lieskes ogen vallen bijna dicht, maar ze wil Roel niet alleen laten
"Zal ik dan Joost wakker maken?"
"Dat hoeft niet. Ik ben een Einzelgänger, weet je wel"
Roel kijkt Lies eens aan en zegt "Het was gezellig, toch?" op een opbeurende toon.

(Roel lijkt haar weer aardig te vinden)
pi_32853915
pi_32853922

thxxx to ForeverBlue for the caps

Roel zwaar aan het nadenken, waarover????

[ Bericht 35% gewijzigd door SuperMOM op 06-12-2005 03:16:52 ]
pi_32853956
Lies gaat naar bed.
pi_32853962
Lieske is moe en wil toch wel naar bed, Roel vindt het geen probleem en zegt dan ga je toch lekker?
pi_32853970
En Roel denkt ondertussen nog even aan de vitamienjes;

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')