Ze hebben nu allemaal zand in de ogen, en zien het vuur niet meerquote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef farceman het volgende:
hoe gaat het met het hout?!!!
ja, da's t voordeel als je niet rookt...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:54 schreef ART het volgende:
[..]
Hahaha.
Peanuts, als je dat met Roel vergelijkt.
En ze begon meteen te hyperventileren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ja, Roel is er veel door in beeld gekomen. Roel trok het ook prima. Lieske - zie het hyperventileren - zou het nooit hebben getrokken alle dingen rond Roel.
Maar het gaat erom dat Lieske in verhouding tot de andere bewoners niet wezenlijk op de proef is gesteld individueel. Niet of het al dan niet zwaar was voor Roel. Die heeft zich er prima doorheen geslagen juist. Dat vraag ik me van Lieske sterk af.
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
ik ga maar slapen...
Morgen is ze het zand vast en zeker al kwijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na drie maanden krijg je toch een aardig beeld van hoe iemand isquote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef ART het volgende:
[..]
Hallo!
We hebben het hier over drie maanden in een huis hangen.
Niet over het op professioneel niveau op je vakgebied functioneren binnen een organisatie.
Mijn god. Al dat ge-extrapoleer hier...
Doet ze niet, is gewoon zenuwen anders hadden de anderen dat al lang doorquote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef kukeleku het volgende:
en weer korrels van het kussen op haar hand leggen......
Dat bedoel ik. Lieske is steeds ontzien.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:58 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, da's t voordeel als je niet rookt...
en heel veel van die geheime opdrachten hangen af van standen of bepaalde zwakheden en door BB opgelegd. De rokers zijn veel te pakken genomen. De mensen die als laagste stonden in de stemresultaten of t hoogste in de stemresultaten. Niet echt iets waar een bewoner invloed op heeft. En voor sommige beslissingen wordt inderdaad gedobbeld over wie er in de dagboekkamer gaat zitten....
niet helemaal, ze heeft twee handen op elkaar, dus t valt van de ene in de andere hand, en niet op t kussen... dat mag, want anders had ze ook niet het zand van hand mogen verwisselen...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef kukeleku het volgende:
en weer korrels van het kussen op haar hand leggen......
Met name Roel iddquote:Op woensdag 7 december 2005 21:59 schreef bitwizard het volgende:
Joost en Roel zijn nogal gestressed, je merkt meteen wie de geldwolven zijn..
Nou het is Nattelie die het moet doen.!!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:49 schreef Sassefras het volgende:
het pas gewoon in een hand... nou das toch niet zo moeilijk.. het is 50.000 euro waard. ??
Is nog maar een kwestie van tijd........ want ze zit er constant aan. Dus zometeen wel iets van het kussen in de handquote:Op woensdag 7 december 2005 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doet ze niet, is gewoon zenuwen anders hadden de anderen dat al lang doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welk antwoord gaf hij dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Joost wel lief nu, met dat antwoord op de vraag of Ingrid een kans bij hem zou maken.
In een groep, kan je geen ander antwoord geven, dan dit.
Word heus in de gaten gehouden, ik zag het net nog branden dus maak je geen zorgenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef Timon223 het volgende:
ehm, het vuur????? is dat niet meer nodig??????
volgens mij vergeten ze dat nu ernstig.
yep, Ing maakte net zo'n opmerking : "niet meer doen hoor"quote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef kukeleku het volgende:
ing had het door,die zei gelijk dat dat niet mocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop