En anders kan er nog hier gestemd worden:quote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
Attentie!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het afterservival SchimpenspelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor tijdens de saaie periodes op de streams!
Extra opdracht: Roel, help Lieske met haar tampons voor 5000 euroquote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: O meiden... ik was ongesteld... hoe hadden we dat in godsnaam moeten doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had de strekking dat hij haar erg waardeerde, exact weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welk antwoord gaf hij dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik maak me geen zorgen.... hier brandt gewoon de CVquote:Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Word heus in de gaten gehouden, ik zag het net nog branden dus maak je geen zorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond ook dat joost heel lief reageerde, hij gaf aan dat het een tijd duurde voor hij haar echt leerde kennen, maar als hij Bren niet had gehad, dat ze zeker een kans maakte.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Had de strekking dat hij haar erg waardeerde, exact weet ik het niet meer.
Wat gemeenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Ik probeer steeds met mijn computermuis het zand uit de handen te stoten....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef Arliator het volgende:
Lieske brengt het wel op een nette manier
Dit kun je toch zo zelf even nakijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Volgens mij was dat lijstje van Gertquote:Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef Falco het volgende:
Peter, ik heb je foute top40-lijstje gebruikt voor op de blog. Tis dat je het weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop