abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32903372
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 7 december 2005 @ 22:04:07 #277
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32903393
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
Attentie!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het afterservival Schimpenspel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

voor tijdens de saaie periodes op de streams!
En anders kan er nog hier gestemd worden:

[Tournament] De ultieme BB5-favorietenlijst!

Ik zie zoveel slowchatters die nog niet hun lijstje hebben ingeleverd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32903399
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: O meiden... ik was ongesteld... hoe hadden we dat in godsnaam moeten doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Extra opdracht: Roel, help Lieske met haar tampons voor 5000 euro
Onderschriftloos
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 22:04:25 #279
128220 Peter6000
pi_32903400
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Welk antwoord gaf hij dan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Had de strekking dat hij haar erg waardeerde, exact weet ik het niet meer.
pi_32903426
Brandend zand............
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 22:05:17 #281
128220 Peter6000
pi_32903434
Nathalie, hoe slaagt ze erin het altijd met iedereen eens te zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32903448
Was er nou net een vraag van Lieske aan Nathalie of ze het altijd eens is met Dido?
Niets is wat het lijkt..
pi_32903456
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:02 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Word heus in de gaten gehouden, ik zag het net nog branden dus maak je geen zorgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik maak me geen zorgen.... hier brandt gewoon de CV
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En ik zit niet op rantsoen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32903492
Nathalie heeft weldegelijk een eigen mening.... zegt ze
pi_32903500
Haha daar gaat Lieske weer. Ja, ja ja ja ja van Nathalie. Dat heb ik hier al zo vaak gelezen!
Onderschriftloos
  woensdag 7 december 2005 @ 22:07:23 #286
65846 Bocaj
47th President.
pi_32903504
Ik probeer steeds met mijn computermuis het zand uit de handen te stoten....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 22:07:28 #287
128220 Peter6000
pi_32903506
Lieske noemt het gedrag van Nath: JA-KNIK-GEDRAG

O, geweldig dit, dat voorbeeld over het stelen van iets

Dat Nath zou zeggen: jajaja, ik begrijp het, terwijl Lieske het wel zou durven veroordelen.
pi_32903517
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:04 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Had de strekking dat hij haar erg waardeerde, exact weet ik het niet meer.
Ik vond ook dat joost heel lief reageerde, hij gaf aan dat het een tijd duurde voor hij haar echt leerde kennen, maar als hij Bren niet had gehad, dat ze zeker een kans maakte.
pi_32903523
Lieske brengt het wel op een nette manier
pi_32903541
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Babe In Totale Control of Herself
pi_32903550
En hup, Ingrid doet er nog een schepje bovenop, en Dido verdedigt haar weer
  woensdag 7 december 2005 @ 22:09:28 #292
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32903573
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Ik probeer steeds met mijn computermuis het zand uit de handen te stoten....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat gemeen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32903575
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef Arliator het volgende:
Lieske brengt het wel op een nette manier
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja heel correct en heel duidelijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 7 december 2005 @ 22:09:48 #294
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32903586
Peter, ik heb je foute top40-lijstje gebruikt voor op de blog. Tis dat je het weet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32903616
Kortom, Nathalie kan zich bij iedereen inleven, zolang ze bij die persoon is, maar als die persoon weg is zegt ze echt hoe ze erover denkt
pi_32903629
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Dit kun je toch zo zelf even nakijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hier bijvoorbeeld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32903644
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:09 schreef Falco het volgende:
Peter, ik heb je foute top40-lijstje gebruikt voor op de blog. Tis dat je het weet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
!
Volgens mij was dat lijstje van Gert
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_32903650
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 7 december 2005 @ 22:11:55 #299
1464 ART
FOK!member
pi_32903651
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?

Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32903656
oh, ja, dido weet hoe naat in elkaar steekt. huppa, meteen in de verdediging. LOL zooooo typisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop