Je blijft je toch rot lachen hier op het forum he. Ik heb even een paar topics terug gelezen en het is allemaal gehuil om Roel en Dido. Geweldigquote:
Jij hangt hier al langer rond!!quote:
k Vond m anders tijdens die bonenopdracht zwaaar irritantquote:Op woensdag 7 december 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is ie zeker
Beste bewoner ooit in BB ik zeg je
Tja, idd moeilijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zand: zwaar kut!!! Hoe moet dat met slapen straks?Niet slapen?
Ja idd ach ja die mensen heb je erbijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vinden![]()
Echt? Echt?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vinden![]()
Lijkt me niet echt een optie, wakker blijven denk ik dusquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoor, al zitten hun bipsen wel helemaal vol veren zo langzamerhand.
Dat zand: zwaar kut!!! Hoe moet dat met slapen straks?Niet slapen?
Hummie bedankt je en neemt nog een borreltje op je kostenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef theMi het volgende:
Ik heb er gelijk weer een smsje voor Lies tegenaan gegooid.
Kon het niet laten.
Al een paar maanden, jaquote:
Gaan ze niet doen, want het risico bestaat dat ze morgen allemaal brak zijn, en dat het op het laatst toch misluktquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Als de groep sportief is ,dan blijven ze allemaal op.
En dan niet per ongeluk in slaap vallen. Dus er moet ook iemand bij haar blijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een optie, wakker blijven denk ik dus![]()
ik net ook nog, na die opmerking over drugs net...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef Sjet het volgende:
Jeetje........ Roel is echt net een van die Beavis and Buthead figuren'huhuhuhuuhhuuuu'......
Wie zei dat nou vanmiddag hier ook alweer? Die heeft gelijk![]()
Dat gaat gewoon helemaal niet lukken.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
was toch al de planning bij die korf brandend houden? dus als ze dan toch bezig zijn is Naat ook blijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Hebben ze geen plakband meerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen hoor, Dido zegt het nu al gelijk, want ze wil Nathalie graag fris kunnen helpen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Een wereldoptie. Laten ze meteen haar bek dichtplakken ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hebben ze geen plakband meerGewoon die hand dicht tapen en klaar is Nathalie
![]()
Ja zit ook wel weer wat in.Dido krijgt zeker de mooieste uren.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, want het risico bestaat dat ze morgen allemaal brak zijn, en dat het op het laatst toch mislukt
Heb jij de opdracht wel goed gelezen?? Je lijkt wel een bewoner....quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ach, de hele BB is slecht voor de tv, al die lampen continue aan, die paar stukjes hout kunnen er ook nog wel bijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
Een half Braziliaans oerwoud wordt er voor niks verbrand.
Deze opdracht is wel erg slecht voor het milieu
Wow, nooit gedacht dat iemand oude sc's zou lezen. Dat vind ik nou geweldigquote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je blijft je toch rot lachen hier op het forum he. Ik heb even een paar topics terug gelezen en het is allemaal gehuil om Roel en Dido. Geweldig![]()
Hej KRIBJEquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ze mogen geen hulpmiddelen gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Opdracht? Dacht dat ze het voor haar plezier deedquote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Heb jij de opdracht wel goed gelezen?? Je lijkt wel een bewoner....![]()
Ik ben ook 896 even aan het scannen. Wat kunnen jullie lullen zegquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat iemand oude sc's zou lezen. Dat vind ik nou geweldig
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een wereldoptie. Laten ze meteen haar bek dichtplakken ook.
Whehehehe!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een wereldoptie. Laten ze meteen haar bek dichtplakken ook.
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Opdracht? Dacht dat ze het voor haar plezier deed![]()
Ik lees meestal ook terug, lees alleen wat van enig belang is. Ik heb gelukkig een cursus snellezen gevolgd, dus ben er nooit zoveel tijd mee kwijt. Alleen jammer dat de pagina´s zo langzaam verversen als je haast hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat iemand oude sc's zou lezen. Dat vind ik nou geweldig
Ah heb ik die net ff gemist.... tis hier ook zo drukquote:Op woensdag 7 december 2005 22:51 schreef robster16 het volgende:
[..]
ik net ook nog, na die opmerking over drugs net...
De energie kan opgewekt zijn met groene energie. (wind,zon, bio)quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, de hele BB is slecht voor de tv, al die lampen continue aan, die paar stukjes hout kunnen er ook nog wel bij
Hoe moet Nathalie de nacht doorkomen dan? Mag ze ook geen dildo gebruiken nu ze haar vingers niet kan gebruikenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze mogen geen hulpmiddelen gebruiken![]()
Erg he?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ook 896 even aan het scannen. Wat kunnen jullie lullen zeg![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |