Je blijft je toch rot lachen hier op het forum he. Ik heb even een paar topics terug gelezen en het is allemaal gehuil om Roel en Dido. Geweldigquote:
Jij hangt hier al langer rond!!quote:
k Vond m anders tijdens die bonenopdracht zwaaar irritantquote:Op woensdag 7 december 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is ie zeker
Beste bewoner ooit in BB ik zeg je
Tja, idd moeilijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zand: zwaar kut!!! Hoe moet dat met slapen straks?Niet slapen?
Ja idd ach ja die mensen heb je erbijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vinden![]()
Echt? Echt?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vinden![]()
Lijkt me niet echt een optie, wakker blijven denk ik dusquote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk hoor, al zitten hun bipsen wel helemaal vol veren zo langzamerhand.
Dat zand: zwaar kut!!! Hoe moet dat met slapen straks?Niet slapen?
Hummie bedankt je en neemt nog een borreltje op je kostenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef theMi het volgende:
Ik heb er gelijk weer een smsje voor Lies tegenaan gegooid.
Kon het niet laten.
Al een paar maanden, jaquote:
Gaan ze niet doen, want het risico bestaat dat ze morgen allemaal brak zijn, en dat het op het laatst toch misluktquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Als de groep sportief is ,dan blijven ze allemaal op.
En dan niet per ongeluk in slaap vallen. Dus er moet ook iemand bij haar blijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een optie, wakker blijven denk ik dus![]()
ik net ook nog, na die opmerking over drugs net...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef Sjet het volgende:
Jeetje........ Roel is echt net een van die Beavis and Buthead figuren'huhuhuhuuhhuuuu'......
Wie zei dat nou vanmiddag hier ook alweer? Die heeft gelijk![]()
Dat gaat gewoon helemaal niet lukken.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
was toch al de planning bij die korf brandend houden? dus als ze dan toch bezig zijn is Naat ook blijquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef rooie3 het volgende:
Als de groep sportief is ,dan blijven ze allemaal op.
Hebben ze geen plakband meerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |