Ja hallo, het duurt nu wel erg lang. Voorbeeld, voorbeeld, voorbeeld, blablabla stotter de stotter de stotter, conclusie ik ben dol op jequote:
Hij komt mij wat verveeld over, hij lijkt het niet echt boeiend te vinden.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af wat er nu door Roels hoofd gaat. Hij lijkt zo afwezig
Het kan nog steeds.....quote:Op woensdag 7 december 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Nee nee hij hield het nog net vol om niet te huilen. Gelukkig!
Inderdaad duurt het even dus nooit een discussie met lieske beginnen als je bus, tram of trein wilt halen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ja hallo, het duurt nu wel erg lang. Voorbeeld, voorbeeld, voorbeeld, blablabla stotter de stotter de stotter, conclusie ik ben dol op je
Ja het was helaas maar heel kortquote:Op woensdag 7 december 2005 22:39 schreef Lipgloss het volgende:
Lieske maakt er weer een klein bescheiden verhaaltje van
Ah daar ben je.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef theMi het volgende:
Ik vind Ing gewoon echt een topper.
Moet je Dido jaloers zien loeren...
Nu is het Joost prijst Joost de hemel in. Wat een vermoeiend geslijm dit.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef Sjet het volgende:
Maarre....... wrom is het 'Prijs Joost de hemel in' uurtje?![]()
Hahaha, wat selectief weer.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef Igraine het volgende:
Joost is geweldig omdat hij DIDO zo goed aanvoelt...
Heeft zij nou echt niet door dat ze het alleen maar over zichzelf kan hebben...?
Toch ongelofelijk, hoe geraffineerd ze dat toch doet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:41 schreef Bluezz het volgende:
En in feite gaat het weer over Dido zelf he![]()
Ik vond het wel leuk hoor, al zitten hun bipsen wel helemaal vol veren zo langzamerhand.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
HAHAHA, Nathalie met d'r zand!!!!!!!
Weet ik niet, ik schakel namelijk net pas in...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, wat selectief weer.![]()
Ingrid deed toch precies hetzelfde, tot tranen toe?
En dat is ie zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef Bocaj het volgende:
JOOST WINNAAR!
Wat interessantquote:Op woensdag 7 december 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah daar ben je.
Ze hebben kaartjes met stellingen voorgelegd gekregen.
Bijvoorbeeld, Dido kreeg een kaartje waarop stond: "Leg uit waarom het volgens jou Lieske en Roel zo'n moeizame relatie hebben."
Dido vind alleen mensen aardig als ze haar aardig vindenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaal![]()
Zou Dido het menenvolgens mij vind ze zichzelf alleen maar aardig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |