Heb het net gelezenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.
hahaha ja iddquote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathalie denkt: hadden we Lieske (die al half op weg was) maar lekker naar de DBK laten lopen in plaats van te loten.
Over je vriendin gesproken; komt ze nog 's langs?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen.
Ja, ik kan me vaag herinneren dat er zo'n cursus bij zo'n tell-sell achtig programma op tv aangeboden werd, een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van die cursus was een geintje, dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen. Het schijnt overigens wel te bestaan.
Sjezus nou.quote:
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±quote:Op woensdag 7 december 2005 23:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja weet ik veel. Dido mss? Joost?Ik wou alleen aanhalen dat ze zeker plezier kan hebben met een dildo als iemand anders dat doet.
Ga je Supermom en mij nu overhoren?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
of was die opmerking al gemaakt in 896?
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan heel snel zien of er ergens iets interessants instaat. Ik tenminste wel, denk ik, misschien heb ik wel heel belangerijke posts gemist die onbelangerijk begonnen. Wat hier dan ook belangerijk kan zijn![]()
Van die cursus was een geintje, dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen. Het schijnt overigens wel te bestaan.
Ja hoor, ze is al een paar keer langsgeweest, ze heeft alleen haar eigen account. Vonden we handigerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Over je vriendin gesproken; komt ze nog 's langs?
dan staat wss je numlock aan. Of de taalinstelling van je pc/laptop staat verkeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±![]()
Press RECHTER CTRL+SHIFT tegelijk en de boel is weer okquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±![]()
Shift en control tegelijk effe indrukken, heb ik hier geleerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shift en control tegelijk effe indrukken, heb ik hier geleerd.
Jaaaa, Fok is soms nog wel eens nuttig.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ff wat anders doen... tot later weer
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Press RECHTER CTRL+SHIFT tegelijk en de boel is weer ok
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ff wat anders doen... tot later weer
Volgens mij heeft Josti ook wat in het vuur gegooid.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Stel dat er nou een stukje eten in de korf valt dan is de opdracht in principe mislukt, zouden de bewoners zich dat realiseren?
Ywquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Dank, dank, mijn ? doet het weer en mijn : is ook weer terug!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |